"GUA TAHU ITU SIAPA"

Posted by Ciklinn Hasib.

OLTROMEN buat Giveaway.... hoyerr meh kita join ramai2..... OLTROMEN ni boleh tahan hensemnyer HIHHHIHIH , kasi puji sikit baru leh menang kan kan kan kan...



Hadiah-hadiah:
1.Pertama : Duit RM30 dan juga Domain (dua-dua gua bagi)
2.Kedua : Duit RM20 atau Domain (pilihan nak domain atau nak duit, satu je okeh)
3.Ketiga : Belanja makan untuk 2 orang ( Dua pemenang untuk tempat ke-3)
4.Cabutan bertuah untuk semua perserta iaitu topup RM5 untuk seorang sahaja. (Digi Maxis Celcom shj)






OK JAWAPAN gua..... Gua rasa tu bakal mak mentua beliau sedang tuang air untuk dipelawa minum. Sebab tu Hamzah tersenyum simpul malu... hihihihih

ok nak TAg

1.Kak Azue
2.Kak Wawa
3. Akish

This entry was posted in .

4 Responses to "GUA TAHU ITU SIAPA"

  1. ini ugutan ke berapa dah.. hehe..

    btw kak teniu sebab menyokong dan tenkiu sbb join.. nantikan keputusan nanti okeh.. hehe

    ReplyDelete
  2. ramai gak yang masuk penyertaan ni yer? aku lak tak reti nak meneka2 nie.

    ReplyDelete
  3. gud luck gud luck...
    smoga suksess ya!

    ReplyDelete
  4. upss...ditag la pulak...nnti me wat ek sis...

    ReplyDelete