Archive for February 2009

~~Derama Sebabak~~

Posted by Ciklinn Hasib.

satu hari lepas Aisy kena marah..dan harusss dicobett....

"nape mama tak sayang adik?" Aisy

"sapa kata mama tak sayang adik?" mama

"nape mama mayah(marah) adik?" Aisy

"mama marah sbb adik noti... sbb tu mama marah... kalau adik tak noti mama tak marah.." Mama

"mama ni asyikk marah adikk jer..... adik sayang mama..... nape mama tak sayang adikk?" Aisy

"ala oklah.... mama sayang adikk..meh sini pelok mama sayang mama meh....." mama

Aisy pun datang dgn ala2 frust lagi sbb kena marah.............

ha itulah ayat aisy yg paling power kalau sapa2 marah dier...... NAPE TAK SAYANG ADIK????

pehtu kan dalam duk pelok2 aisy....tiba2 ada sore budak nangis.......ku tgok2 ghupernyer aliff nangis bawah meja................

"lor apasal aliff nangis.......... " mama

"mama tu sayang adik jer..... mama tak sayang aliff ker? Aliff

"alahai mama sayang dua2....... meh sini mama pelok sini......" mama

lawak sungguhlah aliff.................. tadi elok jer main game...dan takder kena mengena adegan kena marah tadi tapi tak pasal2 aliff nangiss...... rupanyer aliff jelesss sbb mama pelokk aisy..

jadinyer ku pelok2 lah dua2 sambilll tgokk Tv.......dan aku pun ter ZZZZZZZZZZzzzzzzz
hahhahhaahhahahahhaahahahaahahah



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aku telah berjaya mengurangkan sikit berat bdn ........ ramai yg tanya nampak kecikk jer.. napa nak diet........ huhuhuhu nampak je kecik tapi sebenarnya amat debab okeyy........ dan ada yg tanya gak berapa berat?????..................meh aku bgtau.... dgn ketinggian hanya 150cm berat aku 58kg okeyyy... huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa habisss semua baju2 aku ketat... pakai jean lagilah dan mcm nangka kena balut dah.......................aku kena kurangkan 10kg lagi bg dptkan berat yg ideal...... huhuuhuhuhuhuhuhuh

gambar minggu lepas


tatattat taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku dah boleh pakai baju nie.... haritu kan.... punyer ler ketat... sampai segan nak pakai........... tapi skrg dah boleh pakai dgn selesa sikitlah.... lengan pun dah tak ketat sgt mcm hari tu...... tang perut pun dah okeyyy..... tak nampak dah kebuncitan mcm hari tu............

Apapun aku akan terus berusaha utk turunkan lagi berat bdn aku nie.....berapa berat aku skrg???????? aku pun tak tau... sbb mmg aku tak timbang balik...dgn alasan...... kalu aku nampak dah turunn............. harusss aku akan mencoba2 utk mkn nasi sikit..... huhuuhuhuhuhuhuh


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

coklat kegemaran aku dan anak2............ mmgbest layan coklat kan... meh aku cite sikit kebaikan coklat......


Coklat mengandungi zat makanan yang lengkap dan seimbang. Coklat susu (100g) dapat menyumbangkan 17% karbohidrat, 15% lemak, 6% protein dan vitamin serta mineral yang diperlukan oleh setiap tubuh manusia dalam sehari.Coklat juga sesuai bagi golongan yang aktif dan bekerja kerana coklat susu (100g) menyumbangkan 15% daripada keperluan tenaga manusia dalam sehari. Selain daripada itu, coklat mempunyai bahan anti kerosakan gigi seperti tannin, kasein dan asid oksalid yang berperanan sebagai pelincir yang menghalang pembentukan plak gigi.
Coklat adalah bebas daripada kolesteol kerana lemak koko mengandungi 328.2% asid oleik yang berperanan merendahkan paras kolesterol dalam darah. Asid sterik pula mempunyai kesan neutral terhadap paras kolesterol.Koko mengandungi theobromina yang memberi kesan ketenangan untuk penumpuan otak dan membantu meningkatkan daya ingatan.

40 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~huaaaaaaaaaa tensennnyer haku~~~

Posted by Ciklinn Hasib.

Disebabkan kesengalan stimix yg mcm siput sedut nie..... aku pun dah terjangkit penyakit sengalll + malasss jadinya.............. hahahhahahhahhahaha yolah aku takleh nak tgok gamabr2 kat blog org lain........huhuhuhhuuhuh mau aku tak sakit hati.... haitss...............


pehtu ni tadi kononya nak lah hapdet kan.... punyerlah semnagat WAJA nak menghapdet.... memandangkan line tenet aku dah lajus...................tup2 MEMORY CARD camera aku ERROR ...........................

HUAAAAAAAAAAAAA apalah malang nasib baik nie..... sob sob sob....sedih aku.......






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku skrg tgh guna P1 W1max....... percubaan utk selama 15 hari....... buat masa ni lajusss lah line internet akunie......... so kalau benda ni lajusss camni selama 15 hari ni ...... makanya aku akan mohon CERAI dgn stimix..... sbb aku dah jumpa boyfrenn yg baru..... hehehhehhee

aku nak samb sedih balikkk................ huaaaaaaaaaaaaaaaaa camner dgn gambar2 yg tak sempat lagi aku save tu...............

30 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~tak sempat hapdet lagi~~

Posted by Ciklinn Hasib.

Internet kat umah sewel.......

nak bukak lembab giler....

nanti dah ok baru hapdet.. n mcm biasa round2 umah korang yerk.....

adios....

20 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~Butterscotch dan Comellnyerr dierr~~

Posted by Ciklinn Hasib.



sajer nak perkenalkan menu utama aku skrg......... oleh sbb tak leh mkn nasi kan(bukan sakit tapi aku cari penyakittttt hahahaha DIET okeyyy)... Roti ni mmg sedap.... tapi amatlah susah nak dapat...... sbb kedai runcit tu ckp..tiap2 kali hantar roti jenis ni hanya 5 bungkus jerk dia hantar..so sapa cepat dia dapat......... kalau tak dapat ni aku mkn roti coklat dgn raisin tu lak..

Ampunn kak ct (ctone bangla nama glamer dier.. mihahahhaahha skrg dikenali sebagai madamct okeyyy).. adik mu ini tidak boleh mengikut diet mu......... arghhh tekak ku takleh terima roti gandum itu.... huhhuhuhhuhuhuhu

apapun aku berharap misi diettt ini akan berjalan dgn lancar..... AKU HARUSSSS KUATKAN SEMANGATTT.....................

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

UNTUK ACIK BIHA YANG AMAT RINDUKAN SITI ZULAIKHA NUR IMAN


nah tgok puas2 anak sedara ko ni..... kesian dier..... kak Ulfa potong rambut depan..tu... sebbaik rambut jenis ikall so tak nampak sgtlah...







51 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~Pegi sepital mata...n AYAM PENYETT~~

Posted by Ciklinn Hasib.

PTg tadi dlm kol 3 gitu dapat satu panggilan emergency... perghhh giler dgr bila abg kata "apa Urgent??" ingat apalah sgt rupanya sepupu abg mintak tlg hantar gi sepital mataTun Hussein Onn......

Adoii shidah gelabah katak akak ko ni dgr bila ckp urgent kena gi sepitalll tu... huhuhuhh nak2 dgr sore kau yg ala2 serakk nangis tu..........rupanya Acik syidah takut sbb Doc kat SMC tu ckp mungkin mata msuk virus n kena bedah...... huhuhhuh


tapi alhamdulillah...setelah kitaorg berkhemah selama 3 jam kat sepital tu... rupanya masalah mata tu simple jerk...... nanti lepas letak ubat mata tu akan ok...... dan kalau tak ilang2 gak.... huhhuhuh gayanya mmg kau kena gak bedah mato kau tu...

eh siyusnyerrr apalah yg diorg tgokkan....



hahahha pakar mata satu hari nanti.....(iyer2 jerk baca pamplet tu)
"Aliff nak jadi doktor tak?"....... "Nak..nanti aliff nak koyek2 eye org"....
Adoiii jawapan berani mati kan....


kornag tgoklah aksi2 anak teruna aku tu..... MAsyallah... sampai takleh nak cakap apa dah.... nak dimarah depan org...adoiii membara dalam hati ni.... rasa nak ku cobet2 jer budak dua tu....




heheeheheh tuan rumah wajib entepremm..




balik tu kitaorg singgah mkn Ayam Penyett... selalu duk dengar jer org cakap so nak gak cuba....... kebetulan pergi mmg tgh lapor gilerrrr... huhuhuhuhuhuhuhu sampai tak sempat nak amik gambor........ tpai aku mkn ayam jerk..nasi alifff yg mkn... hahhahahahahh misi diett harus ku teruskan......

ni amik gambor kat wb mana ntah... rasa sedaplah.... yg best sambal dier tu..perghhh pedss giler... rasanya sambal tu sambal belacan kot.........




34 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~HAppy Birthday Ahmad DAnish WAfiQ~~

Posted by Ciklinn Hasib.

majlis pada 14 feruari 2009
tempat di rumah atuk....

Selamat Ulangtahun yg pertama utk wafiq....... semoga wafiq terus sihat.......... ciklinn sentiasa doakan wafiq akan jadi anak yg soleh di dunia dan akhirat... aminnn...............

seronok sgt bila dapat kumpul satu family mcmni.............. nak2 bila ada gosipp hangattt..... wah bertambah hangat lah perjumpaan itu.... hehehhehhehehh gosippp apa????? bilarlah rahasia.... hahahahaha................. pada anak2 buah ciklinn yg baca blog nie..... simpan rahasia ha.........

meh layan gambar wafiq budak bambam nie...... adoiii soriii gambar sicoett ja.... sbb bateri kamera kong kalikonggg..............................

Nama saya Ahmad Danish WafiQ Bin Ahmad Zaffry


dan saya sekarang sudah 1 tahun



Ini budak Aisy sudah tak sabar mau makan kek..... kekekkekekek



Happy birthday to wafiq.... hepi besday to U...




balikk dari rumah atukkk dah kol 10 mlm....... pehtu terus gi uamh kakak aku lak sbb dia pindahh rumah...... adehhh keletihan dan tersimpul2 urat2 badannn..... hahahhahhah......



26 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~kenapa ada manusia yg sebegini~~

Posted by Ciklinn Hasib.





Byk benda2 ceria yg nak diahapdettt.... tapii................ hari ni betull2 buat aku bengang dan sakitt hati yg teramat2.................

kecik hati sgt2 dgnn kata2 seorg yg boleh aku katakan sgb sahabattt...............

kalu dia baca ni..aku nak dia tahu...... aku bukan bodoh dan bangang untuk biarkan org2 yg aku sayang.....

setelah byk aku berkorban demi melihat kejayaaan sahabat nie..... akhirnya hanya kata2 ejekan jer yg dia bg kat aku...... aku tak kisahhh nak kutuk aku ker aper ker.... tapi tlggggg jgn sentuhh bab mak bapak aku okeyyyy....... selagi aku hidupppp aku terus berusaha utk bahagiakan diorg....... bolehnak cakapp...tapi tlg jaga hati dah peraasaan org lainnn..... aku tidak sehampasssss yg kau sangka.....


pada member aku dialammaya ni........ aku ucapkan tima kasih byk2..... sbb byk bg nasihat.... aku amat2 hargai kasih dan sayang kornag pada aku......

dan aku minta maaf byk2 tak jenguk lagi umah korang.... nanti bila dah reda sikit hati aku yg membara nie aku hapdettt dan jenguk2 umah korang yer....

31 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~Pengembaraan Bermula~~

Posted by Ciklinn Hasib.




bravo bravo bravo.................. chai yok chaiyok chai yok...

pada pendapat dan pandangan aku UPIN & IPIN best........... mmg saspekk habiss kat budak muda berbangsa melayu yg berjaya melahirkan satu filem animasi yang best ........

Jangan kita nak bandingkan dgn filem animasi luar...... pada aku aku UPin & Ipin setaraf apa dgn filem luar.......... sbb sblm ni aku selalu gi tgok citer2 kartun animasi nie....... dan aku rasa Upin & ipin berjaya seadanya..... dari segi kelembutan gambar mmg takleh lah lawan dgn filem luar kan....tapi citer ni mmg menarikk...... ada serammmmmmmmmmmmmmm....... lawakkkkkkkkkkkkkkkkkk.....saspennnnsssssss pun ada dan laju jer citer...taklah lembabs........

cuma citer ni pada permulaan kita tertunggu2 dimanakah upin & ipin sbb diorg lebeh pada badrul dgn kawan dier......... hehehhehehee sbb diorg nak kenalkan GENG sebenarnya..... bila kuar upin & ipin rasa syokk sgt..tgok gelagat diorg dgn lawak yg spontan.....rasanya kalau UPin & Ipin lebeh menonjol mungkin lebeh hebat citer nie....... huhuhuhu RAjoo rasanya yg ala2 hero dalam citer nie................apa2 pun anak2 aku enjoyy dgn citer nie......

apa lagi...pada sape2 yg lomm tgok pi bawakk anak2 gi tgokkk diorg mesti suka nyer....

Laki aku suka giler dgn kak rose yang garang itu....(huhuhuhhhhu siap tanya org yg buat suara rose ni cantik camtu ker?) haitsssss

32 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~Tgok UPIN & IPIN~~

Posted by Ciklinn Hasib.

yeyeyyeyeyyeyeyyeye mlm ni nak tgok Upin & Ipin........

meh kita gi beramai2 sokong filem animasi tempatan kita okeyyy

pagi tadi tgok citer malaysia hari ini... dan tetamu jemputan ialah budak yg buat suara Upin& ipin...

Ya Allah punyerlah cute suara dier........... kelakar sgt2... hishhhh tak sabar2 aku nak gi nie....


25 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~Roses Oh Roses~~

Posted by Ciklinn Hasib.

Entry ini utk sue(mama maryam)............. disebabkan dia takleh nak tgok gambo kat YM...hehehhehehehehheh

saya amat2 minat dgn roses okey.........

kenapa suka rosessss sbb ia sungguh mendamaikan.......

byk jugalah kolesi roses kat rumah ni...

"Sue ini lah yg aku cakap tu..... nanti ko leh buat camni tau... teramat comellll nanti"

perhatiannnn ni bukan rumah aku okeyyyyy ni rumah org putihhhh..... hehehhehe aku berangan nak buat frame lagu nie...........




sue ko boleh amik gambar2 kat sini http://www.apictureofroses.com/cms/home/clipart.htm..pastu print n frame kan.....

aku ada beli dulu..humak aii.... leh thn harga dia....... skrg aku nak print jer gambar2 ni pastu aku frame...jimatttttttttt

21 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~Hai asyikk tak jadiii jer nie.........~

Posted by Ciklinn Hasib.

Sabtu ; pulun habiss semua keje umah sbb ingat nak balik kampung pada esok hari...

Ahad : tak jadilak balik kkampung.... konon nak samb titun kejap jerk..seklaik terlajak tidu da..... nak balikk takut terserempak dgn wel2 lak....mesti jem giloss kat k.sel tu...... so lepak jerlah kat umah... ptg gi pantai kerang...(nanti hapdet kat sana)

Isnin : ingat nak pi zoo.... tapi tetibo malas lak nak bersiap2 bagai... jdi layan DVD... sampai lobammm..... pehtu ptg2 ingat nak lepak kat kuala selangor... tak jadi gakk sbb dah rasa jauh lak.. pehtu ingat nak pi tasikk... alamak panasss nyerrr....

jadi laki ku ajak di sunway carikk donut.... tapi sampai sana pun tak jadi gak beli donut....

haiyoooo punyerlah cantikk sunway.... byk tempat2 baru.... dekorasi baru... rasanya baru pegi krismas hari tu....taklah secantikk smlm.... huhuhuhhuhuhuhu

mcm biasa awal dah sound...............NO SHooping.... arGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.... tapi aku telah mencabuli gencatan NO sHOOPING............

okeyy........ cheese...



mama stoppppppppppppp....... nak kencingg....


jom makan dulu..... takjadi gak beli donut... singgah mkn roti jekr..






~~~~~~menu hari thaipusam~~~~~






24 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~HAri jumaat~~petua kek cantik dr chef wan

Posted by Ciklinn Hasib.

hari ni semua2 malszzzzzz....... hari ni duk lepak2 jerk depan TV sambil mkn besikut....pegi dapo tgok byk kain nak berbasuhhh... tapi malasssszzzzzzzzzz jadi bior jerlah dulu kain tu jadi gunung ledang.. hahhaha



Aliff balik.." mama nak makn nasi...nak dg telur goreng jer... aliff lapar"



erm..masak nasi 1/2 pot jerk..sbb utk dia mkn ber2 dgn aisy......



aku dah kenyang mkn besikut..... laki aku dah kenyang mkn kat sekolah.. hehehehheh



sennagkan........



jadi hari ni kesimpulannyer veri the malasssss..............





~~~~~~~~petua sikit kek cantik dari cheffwan~~~~~~~



etua kek cantik dari cheff wan

Menurut Chef Wan, proses membuat kek adalah 'proses tepat' yang bahan-bahannya perlu seimbang antara satu sama lain bagaikan satu rumusan kimia. Malah, memang berlaku proses kimia apabila bahan kek mentah dibakar dan menjadi satu hidangan makanan/manisan yang lazat.



Tidak dapat digambarkan keistimewaan perkataan 'kek' jikalau dibandingkan proses membuat adunan kek manis yang dibakar, disapu inti di tengahnya dan disalut gula aising, yang direka bentuk dengan mudah di sekeliling kek. Keindahan kek ini dapat memberikan kepuasan. Seni memasak kek ada unsur seni reka yang tersendiri. Kek adalah asas struktur, intinya sebagai lepa dan aisingnya sebagai jubin atau pertukangan papan, menjadikannya satu bentuk yang sempurna.



Untuk membuat kek, bahan-bahan asasnya ialah gula, tepung, telur, lelemak... kepelbagaian boleh dicapai dengan menukar rasa, tekstur, rupa dan bentuknya untuk mendapatkan hasil kek yang baik. Berikut Chef Wan telah menurunkan beberapa petua penting dalam seni menyediakan kek.

Semua bahan hendaklah berada pada suhu bilik melainkan jika resipi itu memerlukan bahan berkenaan sejuk, contohnya mentega. Jika terus digunakan dan peti sejuk, apabila dipukul mentega bersama gula dan telur, ia lambat mengembang apatah lagi menjadi gebu. Apabila dibakar dan dipukul sedang adunan belum cukup kembang, kek itu akan bantat dan tidak lembut. Begitu juga telur. Pukul satu-persatu supaya setiap kali dipukul udara dimasukkan. Ini menggebukan lagi kek itu.

Fahamilah fungsi ketuhar anda sebab setiap ketuhar berfungsi secara berlainan. Bergantung berapa umur ketuhar, sama ada sudah uzur ataupun baru dibeli, waktu memanaskannya juga penting sebelum kek itu dibakar. Pastikan selalu memanaskan ketuhar dahulu. Jangan ketika hendak membakar kek baru hendak dihidupkan ketuhar. Selalunya 15 minit memanaskannya sudah mencukupi.

Apabila membakar kek, letakkan ia di tengah-tengah ketuhar, melainkan resipi menyatakan sebaliknya.

Jangan memukul terlalu lama apabila memasukkan tepung ke dalam adunan mentega, adunkan tepung hingga ia sebati sahaja. Memukul terlalu lama akan menarik struktur gluten pada tepinya dan menyebabkan kek keras.

Untuk mendapatkan kek ringan dan gebu, mentega perlu dipukul sampai berkrim.



Membakar kek suatu kerja mudah tetapi apa akan terjadi pada kek apabila ia dikeluarkan dari ketuhar?





Masalah Yang Sering Dihadapi



Jarang sekali kita dapat menentukan kenapa kek tidak menjadi seperti pada gambar resipi. Perlu ingat, semua bahan hendaklah ditimbang dengan betul dan gunakan penimbang serta camca penyukat dan acuan tin yang ditetapkan dalam resipi. Bukan cawan kopi, cawan teh tetapi cawan sukatan metrik. Dan bukan camca teh, camca makan di rumah... tetapi camca sukatan. Apabila kek sedang dibakar, jangan sekali-kali membuka pintu ketuhar sebelum tiga suku membakar kerana angin yang berlainan hawa akan membuatkan kek mendap di tengahnya. Di bawah disenaraikan masalah lain dan sebabnya.



Kek Terlalu Lembap dan Leper

Terlampau banyak cecair.

Bahan penaik tidak mencukupi atau sudah luput tarikh penggunaannya.

Lemak dan gula tidak dipukul secukupnya.

Adunan mentega berketul-ketul dan tidak halus.

Kek Merekah di Atas

Ketuhan terlampau panas atau acuan kek tidak diletakkan di tengah tengah ketuhar.

Kekurangan cecair.

Acuan tin terlalu kecil.

Kek yang Mendap di Tengahnya

Ukuran acuan tin tidak betul.

Sukatan bahan tidak tepat.

Ketuhar terlalu panas, terlalu sejuk atau dibakar dalam jangka masa singkat.

Pintu ketuhar dibuka terlalu awal.

Semoga kek anda menjadi.. :)





28 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~Welcome Cucu Baru Atok HAsib~~

Posted by Ciklinn Hasib.

semalam 3 feb 2009....... jam 12.38 tghari...adik aku selamat melahirkan putera yg keduanya....

nama baby takder lagi..... lom dpat ilhammmmm kato ayahnyer......

yg kelakar mak aku punyerlah kelam kelibut terkezutt adik dah bersalinnn.... mak leh gi sepital tu pakai stokin adik aku yg katun2 tu..... adoyaiiii mak2........mana taknyer adik aku sepaptutnya deliver akhir feb nie......... tup2 awal bulan dah bersalin...

meh tgok gamabr baby yg hencemmm itu....


"mama afif ada baru baru.....".... Abg Baby tu.... Afif IMran



adikk aku fidah......



posing kat sepital..wakakkakakka


Atuk jampi kasi bijak ini budakkk..... aminnn



Laki aku kepenatan......



"mama baby ni bawak balik leh tak?..."


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


34 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~Gathering bersama2 Zai kUlim~~

Posted by Ciklinn Hasib.

sempena kedatangan Zai ke sini...kami telah meraikannyer dgn penuhhh meriahhhhhh wvavavvavavavvavavvav veri the meriah okessss........ golak golak dan golakkk sapai sengall pipi woooo............... sampai balik uamh aku sakit perutt kekejangan kerana kenyangggg...

majlis diadakan pada...

TARIKH ; 30 JAN 2009
MASA : 8.30 PM -12.00PM

LOKASI: UMAH AZUE , PUTRA PERDANA PUCHONG


Aktiviti..... makan byk2.... gelak kuat2..... berrgamborrr tak hengattt... tukar2 hadiah... dan potong kek birthday.....


meh layannn gambar2 ni yer........... semua gambar hasil dari ku copy okeyyy TQ pada kengkawan bg bg den copy gambor2 nie.........hhahahhahahha


sampai2 jer sign guest book dulu......


kami yg hadirrr.....






hasil kerjatgn kami....ha tgokkk punyer bykkan makanan..................




Gambor2 dan bergamborrrrr...senyumm sampai lobammm



tokeiii starbak.... salleharonn satu2nya kelainan jantina yg hadir,,... muhahahhah



giler camera..............huargh huargh huargh








wah gumbiranya hakuu... huhuhuhuhu



gile camera lagikk




ha itu yolah..... byk lagi gambor..... kalu nak tgokk lagi leh pergi kat....

FP Kak Azue

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

perhatian........

kesilapan waktu rancangan UPIN & IPIN...

(KREDIT UTK BUDIEY.C0M)

Kepada korang yang ketinggalan untuk menonton Animasi Upin & Ipin di TV9 pada malam tadi, ha, Budiey ada letak kat sini untuk tontonan korang. Ajak la adik-adik dan anak sedara sekali tengok. Budiey suka tengok Upin Ipin ni sebab diorang ni comel lottey… hehehe.

Les’ Copaque Production ingin meminta maaf di atas kesilapan waktu tayangan bagi animasi Upin & Ipin pada laman web mereka. Waktu tayangannya ialah pada pukul 7.00 malam dan bukannya pada 7.30 malam. Sekiranya anda ingin menonton semula episod yang telah ditayangkan tadi, bolehlah menonton episod ulangan pada hari Khamis.

Berikut ialah jadual tayangan siri Upin & Ipin:

Isnin : Episod 1 (7:00 malam)
Selasa : Episod 2 (7:00 malam)
Rabu : Episod 3 (7:00 malam)
Khamis : Episod 1 (Ulangan) (7:00 malam)
Jumaat : Episod 2 (Ulangan) (7:00 malam)
Sabtu : Episod 3 (Ulangan) (7:00 malam)


perhatian

36 comments | Share On: Facebook, Twitter |