Archive for December 2009

~~saya sudah darjah 1~~

Posted by Ciklinn Hasib.




ermmm.... sudahh besar kan heroo saya...... tahun depan sudah darjah 1... arghhhh..... sekejap jer masa berlalu..... tau2 dah 7 tahun dah anak mama nie...

pagi2 tadi kami gi hantar aliff ke sek agama........ ada sesi orentasi sek....... sungguh semangat aliff... sekali gerakkk jer terus melompat pi bangun n mandi.... gud boy..... semoga camnilah selalu.... hehhehehhe

mama n abah sentiasa doakan abg aliff terus berjaya... dan jadi anak yg soleh dunia dan akhirat... aminn...........

31 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~gi ronda2 tgok AYOPENNNNNN~~

Posted by Ciklinn Hasib.


aktiviti hari minggu............ pergi makan nasi ayam kat TESCO....... byk giler tau nasi ayam nie.. sedappp... tu yg suka bawak budak2 ni mkn kat sini... gerenti habiss makan...

Ciklinn dah mula nak OFF balik.... ntah napa sejak 3 hari lepass rasa sebuuu yg amat2...

hari ahad haritu gi layan aktiviti abah... gi tgok ayoplenn(aisy sebut camni) hehehehe. kat Saujana Putra.... Perghhh mmg kagummlah tgok dorang terbangkan ayoplen2 ni.... huhhuhu

tapi tak lama kat sana sbb sgt panasss.. n ciklinn mmg rasa rimas sgt2...... udahlah seksa kena menapak n melompat2 longkang.. hadoiiiii........

layan jerlah gambar budak2 nie...










15 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~budakk yg sgt2 terbiar~~

Posted by Ciklinn Hasib.

layann gambar ni dulu....... huhuhuhuh... kesiann kan dah mcm anak terbiar....


camnerrr nak ada adikkk nie?????? ha korang tgokk lah sendirikkkk camne perangai aisy yg dah besar panjang nie.......

dia mmg manjalah sgt2 dgn mama sampai semua org ckp dia teritippppp....sbb nyer asyikk nak melekat dgn mama 24 jam.....

gambar ni diambil pagi tadi masa ciklinn tgh masak...... sanggup dia baring kat daporrr tu dari tidoo dlm bilikk yg nyaman...... haaa punyerlah anak mama........ tak taulah camnerr bila dia ada adikk nanti....



selingannnnn.......................kopokk ikann yg sgt2 ciklinn suka masa pegnant nie.... kalu takde stokk mcm nak merengggg ciklinn carikkk kopok hhahahhahahhah..........


menu hari ni..... ayam masak lemak cili api........... haihhhh camera kena wappp wasapppp hehehheheeheh.......... ( abg.... cepatlah tunaiii kan impiann mama - ayat ni istimewa utk lakii ciklinn)

alahaiiiiiiiiiiiiiii dah nak bukak sekolah kan...... gayanya makinn booolatlah ciklinn nanti..... sbb semua2 takde gi sek..... abah gi sek.......... aliff gi sek..... adikk pun gi sekolah................

29 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~tgok movie~~ sgt lama cite nie... adoi doi doi

Posted by Ciklinn Hasib.

Dek kerana ciklinn dah terkemam kat umah nie....... makanya bila en husben ajak gi tgokkk muvie... dgn cepat dan pantas...... hokehh baby.... hehhehe (walau sakittt pinggangg n muntut........)

ikutkan hati mmg malas sgt2 nak kuar jalan2.......... sbb mmg taklarat nak jalan n duduk lama2.....

aku gi tengokkk cite nie... masyaallahhh sgttt lama citerrr nie.... 2jam 40 minit...... naik sengall pinggang2 aku nie............. arghhhhhhhhhhhhhhh

citer best.... n cantikk sgt2........... tapi yg tak tahan lama sgtt...... semua ni dek kerana nak menunjukkan kehandalan dorangg mereka cipta animasi yg veri the cantikkk....



posing dulu sbb ada setengah jam lagi sblm masuk...... huhuhuhu sgt besar lorr lengan ciklinn



dah besar dah hero2 mama nie...... "mama cepatlah kuarkan baby... dia nak tgok muvie..." pucatnyerrr muka..... alegik bedakk..... blusher..semua2 tak mau......
nak semula jadi suci dan murni :P hahhahahh

20 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~sakit pungkuk~~

Posted by Ciklinn Hasib.

nak bgun bila dah baring cukup seksa...
duk dlm kete..nak kuar kete haruss senget2 baru leh kuar.....

tak tau nak baring camner..
kanan sakit..kiri sakit.. telentang lagilah..
takkan nak meniarap?????


leh urut tak yerk???

9 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~arghhhhhhhhh shedapppppnyerrrr~~

Posted by Ciklinn Hasib.

makan...makan dan makan................... arghhhhh nikmat sungguhlahh iduppp kalu leh mknnn mcm masa pegnant nie..... hehehehehhehe

tapiiiiiiiiiiiiii MAHUTTTT OKEYYY esokk mau kuruskan badan..........perghhhhhhhhhh makan besikuttt jerlah aku esokkk dalam pantang......

harappp aku berjaya juga mengekalkan berat bdn mcm sebelum 2 ni...

masa aliff final 74kg - pas pantang 49kg dan aisy lak final 75 kg pas pantang 51kg...huhhuhuhu peh naik turun naik turun naik turun...kekal antara 52-55kg

(ayat2 diatas hanya sebgi kata2 semangat utk aku menguruskan badan jer yerk......pas bersalin yg ke 3 nie)



menuuuuuuuuuuuuuuuu ciklinn utk hari nie.......

bawall samballl...perghhh tulangg temulang ranguppp habiss ku telan semua.....hahahha




brokoli n tahu.... kena mkn byk2 sebab aku mengandung kali ni palet darah rendahhhh

ayam gorengg kicap....utk anak2...... menu yg wajib ada tiap2 hari..... sampai naik jemu aku tgokk ayam...

"tahunn depannn aliff darjah satuuu..... aliff nak mkn byk2 mama..... nak besar n kuat...."

mintakk pendapat korangg nie.....

ciklin tgh servey.... produkk lepasss bersalinnnn yg bagusss........... seblm2 ni ciklinn pakai nona rugoy.... tapi ingatt nak tukar jamulah...... bukan nona roguy tak bagusss tapi saje nak testtt jenama jamu yg lain lak....... kalu ada yg bagus kasi rekemen ha........... leh ciklinn serveyyy2.......

26 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~Terbaru~~

Posted by Ciklinn Hasib.

salam pada semua.....
tingin sgt2 nak hapdettt blog selalu mcm dulu2...
tingin sgt2 nak jalan2 merayap2 kat umah kwan2 semua.....
tingin bangettt nak join besday bash.... gathering n semua2....


tapi





..........
keadaan masihh lagi tidak mengizinkan...

laki aku sgtttt suka hokehhh sbb bininya...

tak suka jalan2.....

TATAPI.......

SGT2 SUKA BELIIIIIIIIIII BAJU PEGNANT........ MIHAHAHHAHAHHA



laporan terkini dari ciklinn... - baby dlm poyottttt 24 minggu.... berat saya ialahhhh 65kg hokehhhhh naik 12kg dari belumm pregnant.... hua hua hua....


- sgt2 sibukkk dimusimm cotiii sekolah nie....baru nak letakk montot...

"mama... aisy nak berakkkkk"


"mama...... alifff nak mkn nasiii dgn egg.."

"mama..... buat kan abg kopi leh?"




NOTA KAKI PISANG....:

TIMA KSIHH PADA YG SUDI SINGGGAH2 SINI... TINGGAL JEJAK KAT SINI....
N JADI FOLLOWER.... INSYAALLAH BILA CIKLINN SEMAKINNN SIHATTTTT SEMAKIN LARAT MENGADAP PC NI.... CIKLINNN BERTANDANG KEMBALII YERK...

20 comments | Share On: Facebook, Twitter |