Archive for March 2010

~~semakin sebu~~

Posted by Ciklinn Hasib.



salam semua... adoii lama giler tak menghapdet..n tak menjenguk2 kawan2 ku semua..... maaf yer.... ciklinn udah semakin taklarat nak mengadap pc lama2.... kalu ada pun cuma baca berita2 n yg penting GOSIIPPP... hahahahaha yang pasti pas bersalinn nanti akan cuba bermaratonn sepuasnyer...........

terasa lama sgtt menunggu hari bersalin...padahal tinggal 3 minggu jer lagi..... tak sabar rasanya nak tgokk baby dlm peyutt nie..... ikut muka ciklinn kah? abahnya nyer kah? atau abang2 nyer kah? hehehehehe.......... tapi yg pentinggg baby mesti sihattt walafiatt....... n alhamdulillah dari cek up sblm2 ni..baby membesar dgn sihat walafiat... last 2 week berat baby dah cecah 2.7kg...

aliff & aisy pun tak sabar2 dah nak tunggu baby kuar.... aliff tiap2 hari asal balik dari sek..mesti tanya "mama..baby dah kuar lom? " huhuhu padahal terang2 omak eh yg bukakan pagar utk dia.... aoiiiii sabor jerlahhh anak teruna mama ni......

Aisy lak... mmg sgt2 penyanyang n pun tak sabr2 nak tgokk baby..... sehari dekat 10 kali sambil topok perut mama tanya" bila baby nak kuar nie..... abang nak jumpa..... "hehehehehhe... (plss jgn panggei aisy adik lagi keyy....mengamuk satu kg woo........... skrg kena panggei dia...ABANG...)
lagi satu yg paling ciklinn tak tahan tiap2 hari duk kumbah beg baby.... storage baby.... adoiiiii...... penat mama nak kemas balik...... tiap kali kuar rumah dorang yg sibuk bawak bagpack baby tu kuar.... adeh.... rajin toll.. bawak bag tu kuar masuk....

oklah pale pun dah berpinar2 ni..sampai jumpa lagii yerk....... assalamualaikum...
.

29 comments | Share On: Facebook, Twitter |