Archive for January 2010

~~Kenapa asyik nak marah jer ni~~

Posted by Ciklinn Hasib.

kesian anak2 yg jadi mangsa....... adoiii...... kenapa suka lepas geramm kat budak2 tu....

mama tak tau napa mama asyik nak marah2 jer nie..... huhhuhuhuhuh

mama mintak maap yerk aliff & Aisy..........

di satu ketika dulu........

27 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~Sikumbang Pagi @ si kembang???~~

Posted by Ciklinn Hasib.

apa punyerrr tajukkk daaaaaaaaaa...........

hehehhehe takde apa benarnya..saja nak tepek2 gambar anak2 ni....... n nak tepek gambar mak budakk yg semakinn kembang mengembang..............

sgt cute bukan??? pagi2 tunggu van aliff.....

ni masa 1st day go to skull....... hehheheh sgt2 happy mamat ni
ni pun happy gak.....




ha yg ni lagi happpyy... hahhahahah...... pssttttttt abaikan kain yg berlonggok tu...

saya sgt2 happy hari ni sbb dapat cucu yg kedua......... baby girll......

pada anisss... tahniah ciklinn ucapkan... jaga diri yer....

29 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~RAsa nak terbanggggggg tinggi~~

Posted by Ciklinn Hasib.


saya sgt tak pandai utk berbicara...... saya sgt tak pandaiii utk meluahkan rasa...................

saya juga tak pandaiii nak cerita...................... huwaaaaaaaaaaaaaa

saya sgt2 pendamm rasa skrg nie...... rasa nak pecahhh pale ..... rasa tensennn yg amat2.....
(sambil mata bergenang air mata... huhuuhuu)

ermmm adakah ni simpton ibu mengandunggg yg semakinn sensitpp yerk.... huhuhuhuhu

22 comments | Share On: Facebook, Twitter |

~~terkejorrrrrr kejorrrrr~~

Posted by Ciklinn Hasib.

huishhh lamalah sungguh ciklinn tak menghapdet........... huhuhuhuh....

ciklinn sibuk sgt skrg ni..nak2 aliff & aisy dua2 dah sekolah.... makanya nak hapdettt blogg punn terasa sgt2 penattt................

pagi2 mmg sibuk sgt2..... nak siapkan bekal utk aliff ( dia tak mau langsung bawak duit) n aisy....

anak2 dah ke skull kena kemas umah lak..... n masak2.... dlm duk kalut kat dapor ada org bagi salam.......

"assalamualaikumm.... mama aliff balik..." hehheehheh

then setengah pastu tgok jam kol 12..... kena amik aisy lak......... bila dah balik dua heroo ni mmg termengah2lah makcik...dgn perottt yg makin memboyottt huhhuhhu

mmg kalut sgt2 antara kol 12-12.30 tu.... mana anak layan aisy makan.... layan aliff mandi n siap2... sbb van akan datang pada kol 12.30 tghari......

bila saja alifff naik van utk ke sek belah petang.... arghhhhhhhhh ilang penat.... siap2kan aisy lak bg mandi semua.... then kami berdua...bergolekk2 n titunnnnnnnnnnnnnnnnnnn

bila rasa nak nyenyakkk.......... sorang lagi hero lak balik keje...... huwaaaaaa...layan laki lak mkan2 semua...... dan akhirnyaaaaaaa ciklinn dapat rehatttt dgn aman sehingga kol 6 ptg..... best2.....

17 comments | Share On: Facebook, Twitter |