--- apa ke heinyer Mahal sangat Cicak Tokek ni?---

Posted by Ciklinn Hasib.

mama abang nak cuti tanpa gajilah......

haits... nak buat apa??

nak masuk hutan.....

masuk hutan... sejak bila minat hutan kehutanan nie?

tak.. abang nak cari cicak tokek....

cicak tokek?

haah mahal ma.... boleh buat beli umah sebijik.....

kalo camtu meh kita sama-sama masuk hutan...

(sambil berpegangan tangan masuk kebilik... muahahaha)


nilah gambar cicak tokek yang mahal tu.....
sgt berharga sebab boleh  buat ubat AIDS


 petikan dari forum carigold orang jual cicak tokek

Kat member aku dah ada tokek bintik merah dalam 17 ekor...berat antara 200-285 gram..ada buyer offer nak beli semua rm300k!!! Tapi aku nasihatkan agar cari harga tertinggi melalui CG ni...disebabkan tokey2 tokek kat CG hanya nak ambil yg berat 320g ke atas jer, maka aku nak offer lagi utk harga paling tinggi kpd yg sanggup beli dari harga rm300k tu...kpd serius buyer, kalau nak gambar, kat henpon aku ada..aku bole MMS...tp utk serius buyer je la..kalau tak buat abis kredit jer.....cepat sebelum dijual kat org lain!!! Kalau serius, bagi harga, bawa cash dan datang KL kita deal...sempoi...tq

This entry was posted in , .

10 Responses to --- apa ke heinyer Mahal sangat Cicak Tokek ni?---

  1. jom kita esama cari dik..kang ko nk msuk hutan coling2 akk sekali...

    ReplyDelete
  2. jom linn kita pakat cari cicak tokek plak... akak dgr citer, klu dpt yg berat dekat 1kg mau 1 juta rege dier... wahhh... jutawan ler gitu... hehehe!!

    ReplyDelete
  3. saya tau pasal tokek nie...dia mmg sellau kat utan2 atau ka tmpat bgunan tinggal..ari tu suami sy ada jumpe kat tmpat keje dia tp dia n kwn dia takut nk tangkap..he he he

    ReplyDelete
  4. kak ct-jom... bawak yaya.. hhaha

    ReplyDelete
  5. zue- kau 50 aku 50... hahahhah kayo2

    ReplyDelete
  6. anim- lor apasal tak tangkap.. mahal tu dik oii

    ReplyDelete
  7. sharing info - hahha masak lemak sedap tak yerk?

    ReplyDelete
  8. cicak....

    adoi.... x pernah nampak cicak tu berbintik..biasa plain jer..hehehehe

    Sumijelly.com

    ReplyDelete