--nyamuk geget anak2 saya--

Posted by Ciklinn Hasib.



post signature

gerammnyerr saya....
nyamuk telah geget anak2 saya...


saya sgt risau..
sbb byk kes denggi kat kaw ni....

minggu lepas udah ada org sembur nyamuk.....
nyamuk semua dah ilang...

tapi nyamuk dtg lgi minggu ni....
arghhhhhhhh naikkk kebass tgn tepuk nyamuk....

udah saya ridsect.... tapi risaulah....
adakah ia merbahaya pada baby....

dlm kepala mcm2 pikir....
kalau nyamuk pengsan...
adakah pernafasan baby juga akan terganggu???????????

This entry was posted in .

8 Responses to --nyamuk geget anak2 saya--

  1. elok pakai yg ke 3 tu lah sis..x bahaya sgt kot..

    ReplyDelete
  2. ko geget balik nyamuk tu..hahahah..

    ReplyDelete
  3. iskh...lempang nyamuk tu karang...baru dia tahu..

    kak...jgn pakai yg bakar2 tu kak...tak elok coz' asap and habuk dia...better pakai yg no 3 tu...selamat sikit....nyamuk jer pengsan...tak ganggu pernafasan bebudak......

    ReplyDelete
  4. sy pun dah mcm trauma dah cik lin sbb asben sy pernah kene denggi..

    dkt nk maghrib jer sy pasang ubat nyamuk jgk tp yg letrik punya..yg no3 dlm pic cik lin tu xpernah cube lg..bettuer cik lin guna yg no 3 sbb tak de bau kan..

    ReplyDelete
  5. aku mmg xpakai ridset bahya kan budak2 ubt nyamuk pon xpakai klw pakai menda yg mcm kipas tu ok skit la tp nyamuk kdg xheran ngan menda tu hehehe

    ReplyDelete
  6. Klu pakai kelambu jawabnya mengelupur le anak2 ..klu umah ada aircond tak per cik Mar ooi.. he..he
    Sama le budak bulat kat umah tu selalu kena giget nyamuk cian...

    ReplyDelete
  7. eemmm rasanya ok gka guna yg ke3 tu..

    ReplyDelete