~~Apa dah jadi dgn DIETT aku~~~

Posted by Ciklinn Hasib.

huaaaaaaaaaaaaaaa apa telah berlaku............. haits.......kan hari tu aku bersemngat tahap cipan nak diet kan.....

sekali haritu aku gilah timbang..wah memberangsangkan..adolah turun sikit...... oleh sbb aku perasan dah kurus sikit.... makanya dgn selamba kepala dan urat2 otak aku ni ckp.... ha boleh mkan nasi dah sikit.... takper..................... mlm jgn mkn.... mkn siang jerk...... bila dah mula mkn nasi siang..tgh2 mlm aku mula lapo............... bila dah lapooo..... jeng jeng jeng aku masaklah bihun ke mee ker........................ korang bayangkan walau mkn mee atau bihun ia tetap karbohidrat...... huhuhuhhuh korang tau aku mkn kol berapa/????? jam 2-3 pagi okeyyyyyyyyy

bila kenayang.......... aku pun tido dgn nyenyakk... nyer.....................haitssssssssss skrg ni lak kepala otakkk aku asyikk pikir......

LAPORRR......................LAPORRRRRRRRR .... LAPORRRRRRRR

camnilah muka aku skrg kalu tgok makanan..



nah korang layan gambor nie......................aku amik dari forum cari...Kt utk tuan ruamh itu...
mihahahhah juling kucinn tu..


47 Responses to ~~Apa dah jadi dgn DIETT aku~~~

  1. kekekeke..hancus diet akak eh..xpe kak, diet semula

    ReplyDelete
  2. sama le kooo.... yg herannya.. dh mkn nasi mlm. aku leh bantai mkn roti lagi b4 tido. perut jin ke apa??

    bila la aku punya selera nk kurang ni???

    ReplyDelete
  3. udohnyerrrrrrrr...x yah ler diet ciklinn oiiiiiii...kang terigt2 mee, bihun bagai tu....kalo msh nak diet gak...kasik kunci itu dapor..muahahah

    ReplyDelete
  4. linn, takpe, buleh start semula. Akak ni dh hampir 3 bulan tak ambik nasik (benda lain ttp makan, hahaha) Tak kurus2 pun. Sedihhh

    ReplyDelete
  5. bab diet ni akak memang fobia amat nih...

    ReplyDelete
  6. apahal ko lin...nak diet..bdn dah cinonet nak diet mende...xpyh diet..just control mkn jek...siang mkn berat..mlm jgn lah ko bantai berat gak...mkn yg seimbang..kalo rasa mlm lapo...mknlah buah2..sup2 ke..hehehe...

    ReplyDelete
  7. cik linn lieya penah tgk program kilo 123 kat chanel 703 tu...mmg salah cara diet cik linn nie...nak citer mmg panjang laaaa....dulu lieya penah berdiet camni...bile dah turun sikit, start makan nasi, mmg naik tau.....senang kate cik linn, diet paling berkesan adalah puase n kawal makan....lieya dah cube mcm2 cara diet, diet gula lah, diet nasi la, diet protien laaa...tapi mmg diet dgn puase yg paling baik...kalo tak takkan time puase kite leh turun kg byk....cube cik linn cube, lieya penah puase 2 minggu ari bekerja kecuali ari jumaat...dlm tempoh 2 minggu tu turun dlm 7kg....tapi mase tu lieya amik mate5 tu sekali he he hehe he

    tapi cik linn dah comel laa....wat pe nak kurus lagi....erm same kes cam lieya laa nie kot, nampak jek kurus tapi tang perut berlipat2 he he he....lagi satu cik linn buat laa sit up....cube wat dlm 2 minggu...cube tgk perubahan....mesti terkejut tgk hasil kat otot perut nanti...cube tau

    lieya ni kalo citer pasal diet mmg no 1....suke sangat share2 pengalaman.....kalo cik linn terjumpe info yg best2 infom laa lieya tau.....he he he

    tgk tak channel 702 citer the biggest loser tu....tgk laaa!!! best tau citer tu, betuul2 menaikkan semangat kite tuk kurus....

    ReplyDelete
  8. ala ciklyn tak yah la diet....takde gemok mana pun...comel per mcm skang ni

    ReplyDelete
  9. Haii..linn..thanks singgah blog kita..kita exchange link yer..
    diet ker..iskk..diet aper nyer..dah slim molek dah tuh..

    ReplyDelete
  10. ekekeke..lyn ko sama ngn den..
    asyik le lapo sokmo..takpe ar lyn leh temankan kty.

    ReplyDelete
  11. huhu

    samala kita sekapal

    yoyo orrr je diet kekunun

    br trn skit dah super kagum kan

    pstu ckp ok mkn skit mkn skit..

    skit2 lama jd bukit lemak ko

    :D

    ReplyDelete
  12. keh keh keh
    x menjadi ker kak diet ko
    xpe kak usaha lagi
    chayok chayok chayok
    go kak linn go kak linn...

    adoi ler....bila plak turn daku nak menahan nafsu makan nie kak....

    ReplyDelete
  13. aku rasa ko xyah la diet linn oi..aku tgk ko secara life ari tu..dah ok per.. sedang elok je...biar berisi sket..baru mantopppp..hehehe

    ReplyDelete
  14. takpelah linn...janji sihat,makan ajelah....

    ReplyDelete
  15. ala lynn, takyah le kau sekat napsu serakah tekak kau tu sngat. Kang kurus melempang tak lawo lak. Kau gebus camtu pon tetap aku nampak kau cam budak skolah! ;P

    ReplyDelete
  16. huahuahuahua... susahhh ciklinn nak diet nih... batu & kayu jer mampu diet! manusia NORMAL cam kita nih.. tak mampuuu okehhh...

    hihihihi... aiiisehh gelak kuat sangat sampai terbukak butang baju! ehhh dakkkk bukan naik badannn...sebab gelakkk kuat..!

    ReplyDelete
  17. linn.. aku tgk ko masa kat umah aku pun cam dah bambam skit... berbanding masa kenduri aqeel lu... tang muka la... abis la ko.. aku pun skang ni cepat lapo ler... camner tuh?

    ReplyDelete
  18. alahaiiiiii...kuatkan semangat ok..!

    ReplyDelete
  19. lorr.. kan ke ko dah selim melim tu dik oii... nak diet haperr lagik laa kanss.. lain lerr akak ko ni haa.. GEBUSSS manjang.. huhuhu!

    ReplyDelete
  20. lor.. heh..heh..heh...jadi gitu la plak ya..

    ReplyDelete
  21. aloh ciklinn..kite pun rasa dah gomox nih..tp...masih x kose nak berdiet...apakahhh???

    ReplyDelete
  22. weh..ko tu kecik dr aku ..x yah berangan la nak kurus... aku ni ye..hahaha

    ReplyDelete
  23. hahahhahahhhaha nak diet ni kena serius yang.. hehhehe

    ater tak der la tembam mana kot... ok ler tuh...

    ReplyDelete
  24. ciklin..ko ckp ko tembam ke diet tak jadi ke aku tatap ckp ko kecit molett come dan loteeee!

    ReplyDelete
  25. Linn,kita rasakan awak kena ubat strategi..ikut la nasihat si lieya tu..kita pun nak cilok advise lieya tu ha..kita pun macam2 diet dah try protein diet la..apa la..tapi yang ado..tapi ni dah turun banyak tau,nak try lak yang lieya suggest tu..Apa2 pun GOOD LUCK

    ReplyDelete
  26. akak..xpe..ada selera mkn aje..heheh..mkn tu satu nikmat..ehhehe..comel pict kucing tu...heheh

    ReplyDelete
  27. Laa..isnnn kucing tu jugak jadik mangsa jadi model orang laporr! hahahha. Takper tak perrrr...sempat lagi nak diet.. tak esok lusa, tak lusa tulatt.. tak tulat tunggingg! Ehh.. bila nak start diet nih? wakakakkaka

    ReplyDelete
  28. ciklinn lepak kat forum cari ke...aku pon suke lepak sane..pelepak tegar kekdahnye..huhuhuh

    ReplyDelete
  29. cik linn, akak tengok cik linn ok la .. tak gemuk la, berisi sikit jer, tapi tak pe, baru la ada cutting, kalau kurus cekeding tak syok plak cik abang tu..heheheh

    akak kau ni ha yang gumok tak hingat!! hahahaha

    ReplyDelete
  30. bahaya linn..baik poser je..dapat pahala..bonuss

    ReplyDelete
  31. Ciklin .. kamoo dh slim melim dh .. x yah la diet2..

    * adakah aku di lupe kan huhhu

    ReplyDelete
  32. Saya ni biasalah mkn lewat-lewat malam, kul 12, kul 1-2 pagi.....

    dalam satu hari saya makan nasi 5-6 kali.... kalau dah tekak Melayu tu Melayula gak, takle kalau saya x dpt makan nasi....Maklumlah, wanita melayu terakhir hahahah...

    ReplyDelete
  33. lynn..jom aku banjer makan? xper arrr langgar diet pon :D

    gi rumah k azue tak sabtu nih?

    ReplyDelete
  34. samalah ngan atie...diet ntah ke mana dah..skang baru la pening sebab badan dah naik balik.huhuh

    ReplyDelete
  35. Ko nk diet ape lg linn???
    bdn ko dh selim melim tu...

    ReplyDelete
  36. saya tgk lin x gemuk pon ok jer bdn slim jer....

    ReplyDelete
  37. cik lin..2,3 pagi cik linn lapor yer??
    kalo iena lah baik tidor..keh..keh
    tapi tak per besar mana pun ciklinn , tetap cute..!!

    ReplyDelete
  38. hancus erk diet? dh nama pun tekak melayu...biasalah tu....mesti nak cari nasi juga..haha..

    btw salam singgah :)

    ReplyDelete
  39. kekekeke....nampaknya cik linn tak leh diet la camnie....senang2 tak yah diet la linn :-) makan je apa yg nak dimakan...hehehe

    ReplyDelete
  40. selagi kita buleh mkn, kita mkan..kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  41. ala ciklin niza tgk ok jek aritu? makan je lah..heheheh..jahat aku..apapun yg pntg ciklin sihat..

    ReplyDelete
  42. kak linn x payah diet ler...bdn dah kurus.....nanti terlampau kurus x cantekk plak!!!

    ReplyDelete
  43. Salam ciklinn
    lama tak ke sini sebab bz ya amat. Ciklinn cuba diet eh? Ala .. takyah diet2 .. bedal je apa yg teringin. Rugi woo berlapo

    ReplyDelete
  44. hahahahhaah....
    sama la kite....
    "katekan tidak pada nasi"
    huuhuuhuhu

    ReplyDelete
  45. Hehee mkn laa linn jgn myeksa diri tue okey..

    ReplyDelete
  46. >>salam cik linn..
    >>rumah kat kinraratu dah dapat buyerker?? diet jangan tak dietkan.. tapi ituler masalah akak jugak.. selalu fikir okler nanti idakler tu lepaihtu lagi kemaruk dah sampai.. ish!! tapi akak tak start lagini.. camner..

    ReplyDelete
  47. sama gak ngan sy.. klu time nk tido rs lapo mmg x leh tido..

    ReplyDelete