~~Aku berusaha utk rajin jawab TAG~~

Posted by Ciklinn Hasib.

huhhhuhuhuh aku tgh berusaha untuk merajinkan diri jawab TAg.... 1st aku mintkak ampunnn bangett yer, kalau sebelum2 ni korang bg tag aku tak buat2.... hadoiiii aku mmmmg dari zaman2 sekolah dulu mmg pemalas tooll buat homework nie.....

tapi aku akan cuba merajin2kan diri aku tuk buat TAg2 korang pasnie.... okeyyyyy

okey ni TAg dari budak Kir..................

TAG MASIHKAH KAU INGAT???


1) Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya …
jumpa kat umah bapak mentua aku..... huhuhuhuhu
(masa ni aku adik angkat adik ipar laki aku)

2) Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan…
dia ni jeniss kool jerk........tu yg aku suka tu....... pendiam laki aku nie.... yg penting dia tinggi...... mmg aku nak carik laki tinggi jadi laki aku...

3) Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda …
kat umah bapak mentua aku..... ha aku ni dulu rapat dgn mentua ku nie.... diorglah yg kenen kan aku dgn anak diorg.... huhuhuhuhu

4) Jika anda masih ingat, ayat yg dia gunakan ketika meluahkan perasaannya …
dia cakap lah dia suka kat aku....siap tanya tak kisah ker dia duda... mihahahhaahhah..lawak2.. aku leh jwab.... sbb duda takder anak takper aku tak kisah

5) Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
aku kenal 3 bulan jer.......pehtu terus kawin.....semua mak n abah n family laki aku yg urus..

6) Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
4 November 2002 hari kitaorg nikah.... so tahun ni 7 tahunlah

7) Kejutan yg pernah dia buat pada anda …
kejutan takpernah ada.... tapi mengejutkan ada .... wakakakakak


8) Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga …
perancangan mcm org lain gak nak bahagia hingga akhir hayat...... aminnnnn

9) Bagaimana dia melayani karenah anak2 ?
laki aku tak berapa pandai sgt layan budak2...... ayat dia kan sama jer kalau sayang anak ka.. bini ka.. kucin ka... anak sedara ka..semua sama.... tapi dia lebeh penyabar dari akulah bila dgn anak2.......

10) Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda
sgt2 rapat..... adik aku mmg leh gurau2lah..takder hal punyer... dgn sedara mara pun okehh......


Nak list sape?
Kak Yatt
Cutemiut78
hakue eryn (mihaha kesian ko.. )



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ni dari kak aimi lak


1. Letak kan gambar profile anda


2. Terangkan apa maksud gambar itu?
maksudnya itu gambar anak2 aku.

3. Kenapa pilih or letak gambar itu?
dah ada anak2 ni.... makanya anak2 lebeh segala2nya......

Nk bg tag ni pada:

rasanya ramai dah buat kan....... tapi kalo rajin leh ler buat.....



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ni dari Opie

Tag Desktop


Tagnyer berbunyi seperti berikut

1. Arahan tag:

Anda perlu printscreen wallpaper di desktop anda yg sedang anda gunakan sekarang. Jgn tukar tau. Hihihihi

2. Bg tau kenapa anda suka wallpaper ini.

ha ni jerlah desktop aku.... kaler biru jerk..... sbbnya ada segala mcm nak nenek kat desktop tu... kalu letak gamabr ke apa ker tak nampak lak nanti benda2 alah tu semua..........

3. Sila tag 10 org

aku nak tag ni pada semua2 bloglist aku.... hahhaha aci tak?




30 Responses to ~~Aku berusaha utk rajin jawab TAG~~

  1. linnnnnn
    aku nak wat TAG yg atas tu tp ko tak list pun nama aku huhuhu..
    aku majuk r uhuks..

    ReplyDelete
  2. wah byk utang tag nampak.. akhirnya setel jua..
    bravo bravo bravo!!

    sama la kita tag berlambak2.. byk dlm waiting list.. tertangguh2 huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. amboi...skalai jawab tag panjang berjela...all in one..hahhaa

    ReplyDelete
  4. ada x laki ko ckp..i lap u dik time dia bgtau di asuka ko tu?huhuhu..

    ReplyDelete
  5. Hehe mabuk tags laaa gamaknya..

    ReplyDelete
  6. tetibe haku terkenangkan utang tag hakuuuuu....haku pon terfikir..haku harus buat tag all in one mcm ko gak...*giler skema ayat...***

    ReplyDelete
  7. hehehehe....akhirnya jawab gak tag tu ya... takpe linn...sekali sekala melayan tag ni syok gak..akak pun kena tag dgn kir ni..dah buat, tapi lum publish..nak cari gambo yg sesuai gitu..ahaksss....

    ReplyDelete
  8. tag tu suma kita dah wat kak, selamat..hehehee

    ReplyDelete
  9. akak nak tag gak kat ko ni.. TAG calon suami wawa.. hahahah! ko aderr adik encem tak linn..? musti aderr memandangkan ko pon dah macam artis dah ropernyerr..

    ReplyDelete
  10. Linn... kira hubby ko lebih kurang hubby aku la perangai nyer... cam xde perasaan.. sumer sama jer.. whakakakak...
    tp yg penting sayang.. ko bayangkan... kita ni sama umur tp ko dah 7 thn kawin.. aku bru nak masuk 4 thn... huhuhu... heheheh... maklum la masa tuh blajo x abis lagi...
    hmm rajin ko jawab tag.. aku ni bila la plak nak buat h/work ni....

    pstt: ko p kan umah umah sue sabtu ni... kalo ya jumpa nanti ya....

    ReplyDelete
  11. Wah!rajin jawab tag ari ni nampak....kena angin apa agaknya ya...

    Linn,kak sal suka tag yang pertama tu,teringat kenangan zaman dok berkacih2 dulu.

    ReplyDelete
  12. kira laki ko dikategorykan romantik le ni... hehehe
    aku rasa guys memang jenis x show derang punya love kot kan?

    ReplyDelete
  13. manyak gilos harta karun kat desktop hang ciklinn. ni bukan takat mak nenek dah ni, ngan cucu, cicit, cuit segala tersenarai nih.

    ReplyDelete
  14. Hmm bler dh buat tag..3 trus eh ciklinn..hehe..baguih2..trus tau sket2 latar belakang n sejrah empunyer blog ni n family sume...tu yg baguih nyer tag2 ni..tp klu sll kene tag mmg xtjwb la..lbh2 lg klu xsmpt..huhuhuu

    ReplyDelete
  15. tu dia..3 tags sekali harung..senang camtu takyah buat separate entries

    ReplyDelete
  16. wah..gigih gak ko jawab tag hehe..

    tag yg wallpaper tu aku dah jawab dan jawapannye sama cam ko jugak hehe..aku lagi teruk warna itam tp bukan itu kehendak aku cuma lappy aku yg tak bagi aku letak gambar hehe..

    ReplyDelete
  17. wahahhaha..nanti den buek..

    ReplyDelete
  18. wahhh dashat ciklyyn...rapat ngan mak mentua dulu ...hehe...adik angkat adik ipar tu cam pening je nak faham..ekeke

    ReplyDelete
  19. mak oiii ape punye byk mende dlm desktop tu lin oiii

    ReplyDelete
  20. perghhh..byk gile ko nyer application kat destop tu weh!!!!huhu...tersusun elok je cantik..hehehhee..

    ReplyDelete
  21. mmg rajinnnnnn....akak malehhhhhhhhhh jwb tagggggggg...uwaaaaaa...hehehhehehe
    >>wooo....ini menantu kesayangan ni yer....heheh

    ReplyDelete
  22. oopppss.. terkujat aku jap, tetiba tgk nama kena buat tag.. heh..heh..aku buat yg atas tu ya.. yg 2 lagi tu.. aku dah buat tau..

    ReplyDelete
  23. ooo sessi menjawab tag ek....

    ReplyDelete
  24. salam cillin
    ceria blog cik lin
    & rajin menjawab Tag ni
    keepiruPPPPPPP

    ReplyDelete
  25. akak..so sweetnye akak n hubby..heheh..anak2 comel2nye..heheh

    ReplyDelete
  26. hehehe weh aku pon nak wat le tag nie...harinie keja aku kureng skettt so bleh la aku ngadap blog arinie...ekekekeke

    ReplyDelete
  27. wah...dah 7 tahun usia perkahwinan akak....sekali jwb utang tag...tua dia panjang berjela!!!

    ReplyDelete
  28. muahhahaha
    akak paling malas buat ni
    dah lama x buat
    sapa suh ntah
    langsung x buat
    maleh ler kawe


    linn...letak ler my link kat ur blog
    kat bawah tittle mari bershopping tuuuu

    ReplyDelete
  29. rajin tuh jwb tag..ina skang dah malas lak..hehehe
    tag yg first tuh bagus gak kan..refresh balik zmn b'cinto..hehehe

    oo g cuti penang ek..hepi jer budak 2 org tuh..dapat jalan2 kan..sedap ker lin mee udang sg 2 tuh..ramai gak member fp citer..tak tahu lah tk pernah ase lagik..

    ReplyDelete
  30. haha sama la ngn ida lynn...
    ciri2 utama mesti tinggi dr ida...dodulu kalu ada yg nk ngorat tp rendah atau sama tinggi tanak lgsg...memilih betul kita ni kan

    ReplyDelete