~~kedai sedang di upgrade~~

Posted by Ciklinn Hasib.



huhuhuhuhuh dah 3 hari 3 malam aku meghedit2 kedai aku tu........ adoiii mcm2 dugaan yg harus ditempuh............... ilang lah tak jadilah... naik demam aku...

apapun korang nantikan kedai baru aku tu yerk.......... barang2 terbaru yg pastinyer kebaboom.......

apa yg ada kat kedai baru..........
"macam-macam ada"


korang dah leh masuk.......... hari tu aku tutup sbb kedai aku mcm pecah rumah....
klik gambar utk kesana

15 Responses to ~~kedai sedang di upgrade~~

  1. harap bisnes akak maju...wah makin cantik kedai akak

    ReplyDelete
  2. akak, ade tag untuk akak tau!! nnt akak free, akak dtg la ambik n buat yer..

    ok kak.. take care.. ws..

    ReplyDelete
  3. ciklinn.. hang nak soh aku mop kedai hang ke apa? kedai dah bukak... barang takdak lagi pon!

    dah cam bibik je aku ni pagi2 masuk..gi mop lantai. hehehe

    ReplyDelete
  4. awak ni tokei ruper nyer awat saya tak tau...jual aper??...leh dpt discount ker???

    ReplyDelete
  5. Lin,nanti kita gi jenguk kedai baru awak tu eh

    ReplyDelete
  6. salam..akak..wah bestnye ada kedai...hehehe..jual barang ape ye?

    ReplyDelete
  7. wokeh..lyn..see u tonight ye

    ReplyDelete
  8. macam kenal je...apapun salam singgah/kenal...good luck jadi tokey...product apa tuh? jemput la jaln2 datang umh...

    ReplyDelete
  9. oh..oh.. dah masuk dah..masih dlm pembinaan ya..

    ReplyDelete
  10. cecepat upgrade.. x sabar nak shopping dah nie...

    ReplyDelete
  11. semoga bisnes cik linn maju yeak...lieya nak gi tgk ni kedai cik linn...

    pssttt...suke header kat atas cun n kemas sangat.....

    ReplyDelete
  12. Congrats! Best wishes. Maju anak Melayu. Yeah!

    ReplyDelete
  13. vavavaa...
    another mummy jadi busnis woman..
    chayok kak....

    later zana gi jenguk erkkk

    ReplyDelete
  14. salam taaruf dari imah.tukar link ek

    ReplyDelete
  15. CIKLINN, AWAK BUAT BISNESS APA. SINGGAH KAT KEDAI TADI, TAPI KOSONG JE. BILA NAK BUKAK?

    ReplyDelete