~~Kenapa kenapa dan kenapa~~

Posted by Ciklinn Hasib.

mlm tadi laki aku ofer.....

" mama nak beli suar ker?"laki aku

"wah ni sudah bagus... abg nak belikan ker?"aku

"yerlah..... beli jerlah apa2pun...." laki aku

"ermmm bestnyer....apa2 pun boleh?" aku

"boleh...." laki aku

kami pun mulakan perjalan ke JJ bukit raja..... wah berkobar2 aku weh kesana...........

masuk kedai tu... tanyalah camnie.....

"dik punggung akak ni besar..carikan dik suar yg sesuai....." aku

"ok akak ni design baru utk yg punggung besar........" sale girl

aku pun pergilah tryy.......................... "alamak dik tak muatlah dik..." aku

"okey akkak try yg nilak......" sales girl itu

aku pun try lagikkk................... "hishhh muat tu muat tapi tak mcm tak sesuai jerk..." aku

"ok akak try yg ni lak......" sales girl

aku pun try lagikkk................... " dikkkkk apalah malang nasib akak kau ni.... bila tang pungung muat..perut lak buat hal........" aku

Arghhhhhhhhhhhhhhhh sakitnyer hati aku.... udahlah laki aku bermurah hati mlm tadi....kasi rembat jerk........... saiz lak takdo..... haitssssssss akhirnya ku keciwa.....

kesimpulannyer.... aku tak puas hati tgokkk saiz suar aku besor...hhhahahahha..... laki aku ckp bersyukur dapat bini cam aku..sanggup tak beli..dari tgok saiz suar besar......

huhhhuhuh aku akan terus berusaha utk kecikkan sikit lagi bdn.............. lieya (mak eh mia & mija) aku nak kurusss mcm kau

28 Responses to ~~Kenapa kenapa dan kenapa~~

  1. mmg tensen kan kalo tgk baju kita yg semakin besar saiznya.. huhuhuhu..

    ReplyDelete
  2. huhuhu daku pun sama, tensen kalau try tu ada je tak kena... nak plak tang peha.. huargghhhhh

    hubby mesti tarik nafas lega, sbb tak kuar duit hihihi

    ReplyDelete
  3. huwaaaa aku pn trauma gak..cam ko gak ciklin..hu3..tensen woooo...punggung aku pun kategori gabak gak..hu3..tensen kan bila nak sopin huwaaaaaaaa
    samalah2 kita menguruskan body eh..hehehe

    p/s: haihhh aku npk ko kocik jo...

    ReplyDelete
  4. hehehe...sabo linn...akak punya problem kalau nak beli sluar ni lak sebab labuh... nyampah tau...maklumla tak berapa nak tinggi...

    ReplyDelete
  5. samalaaa kit lynn.. jom sama2 pi jogging :)

    ReplyDelete
  6. herm... masalah yg sma ngn sya juga kak

    ReplyDelete
  7. tetttt sebab itu aku x suka nak beli suar jeans susah benar nak cari ngan ngam ngan muntot....

    ReplyDelete
  8. dik, kakak kau ni berpromblem sebijik cam kau tu.. hahaha

    akak ni kalau beli seluar pun tang perut selalu fail.. geram jerk tau..

    dan satu lagi peel kau pun sama dengan akak, sanggup tu tak beli dari beli seluar yang besar!! kekadang memang tensi sebab hubby dah offer,kita plak tak dapat yang berkenan dihati.. haiiittsss

    ReplyDelete
  9. aku pun menghadapi masalah yg sama dgn ko...walau pun now aku berjubah tapi dlmnya aku still pki jeans wokeh...sesekali aku pun tension sbb tak der saiz...huhuhuh...

    ReplyDelete
  10. Apa bising2 ni haaaaa....takpelah linn,cuba pi tengok jeans yang jenama BUM tu,kot2 ada yang sesuai.

    ReplyDelete
  11. ko ni cik linn nak kene lesing free ngan aku yeak...mane ade kurus nye aku ni, ko tak penah jumpe aku kak oiii...kalo ko jumpe mesti ko nampak lelemak2 aku ni tau....aku dah gomoks skrang ni, takdo lagi nak diet2 nie...almaklumlaa tgh planning nak preggy bulan 7 nie (amin mintak2 dimakbulkan) he he he he eh

    takpe kak, ko ingat balik offer cik abe ko nie....nanti2 ko tuntut balik tau...rugi wooooo....he he he he

    ReplyDelete
  12. wah.. untungnya ko ya.. siap laki ko offer lagi nak belikan seluar.. tapi tu la sayang seribu kali sayang.. takde saiz la plak..cian ko

    ReplyDelete
  13. sama la kita cik linn..seram je kalau nak beli baju tetiba saiz besar pulak..huhu...

    wanie pun nak kurus macam lieya jugak ni...boleh tak?huhuhu

    ReplyDelete
  14. emm..mcm2 kan ciklin..kdg2 org yg keding pun payah gaks..after niza bersalin anak sulung berat jatuh teruk 36kg jek..nak pakai jeans mmg mimpilah coz xde saiz..p mana2 pakai suar track jek..even p class pun smpan kena tegur dgn lecturer..hahahah..sian daku..

    kesimpulannya, pk lah sendiri..hahaha..alah ciklin cute jek niza tgk..kalo nak kurus gak dpt berat yg ideal dgn tinggi eh..jgn jd mcm aku..tapi skrg tidak lagi..

    ReplyDelete
  15. beli jakkks baju kelawar ghitewww.. ehehe

    ReplyDelete
  16. Linn aku nak gemook linn. Pekata donate sikit lemak-lemak ngan isi badan kau kat aku. Give and Take. ok apa...

    ReplyDelete
  17. lieya nk tips..kekekek

    cik linn..rugi tul la kan org dah offer skali x dpt lak...mengtensikan jek

    asal ko x tuko sluar jd skirt labuh ke..aisehhh

    ReplyDelete
  18. hehehe! mmg sakit atey di saat2 suami bermurah ati nak banjerr, tetiba satu pon tak muat..

    ReplyDelete
  19. Yea ke linn xmuat test suar2 tue..sya tgk linn kiut miut aje..

    ReplyDelete
  20. wakakakaka
    aduhaiiiii sakit yut aku tawa...
    mesti ko jenis besar kat mongggeng ni ekekekee
    truskan usaha kecik monggeng ekekeke

    ReplyDelete
  21. adoi, cek pon penah jadi insiden mcm ni. mmg sanggup tak beli dr beli saiz suar besar. oh tidak, tak dpt terima tgk saiz suar besar sgt!!!

    ReplyDelete
  22. wakakaka...sian ko kan...tp mmg la nk bli suar nmpk size beso...tp tang punggung palk x muat kan? aku pon sama...skg size suar aku dah 29!!!tensen jek...kalo dulu 25-26 jek....

    harus ko kena diet la camnie...

    wah dh lama aku x romen blog ko kan? hehehehe

    ReplyDelete
  23. alahai..takpe arr..saiz besar sikit asalkan dapat free dr hubby hehe..

    saya skrg ni minat pakai suar getah je muahahaha..tu psal terlalu kecewa pasal suar jeans takde saiz kihkihkih...

    ReplyDelete
  24. biar betul... tgk gambar tuan empunya blog ni kecik molek jer... tipu eekk.... =)

    ReplyDelete
  25. aih..aku tgk ko ni kecik je lin. leh caya ke ko ni besor?

    ReplyDelete
  26. sabar lah linn.. kita manusia nie mmg x pernah puas dgn aper yg kita ader... akak rasa linn x derlah gemuk mana pun...tgk kat pc lah..sbb kita x pernah ketemu lagiks kan.. hakak ni lg besarlah..besar hehehe ayat cover.. akak slaluny akalo slack masalahnye singkat... wahhh tinggi lah kunun... hehehe

    ReplyDelete
  27. usaha tangga kejayaan ye kak.. gud luck.. hehehe..

    ReplyDelete
  28. Alamak.. jadi tak beli seluar la? ruginye.. apsal tak beli benda lain? baju ke.. kasut ke..?

    ReplyDelete