~~pergi skodeng photoshoot Darwisy n si bambam Dani~~

Posted by Ciklinn Hasib.

ok aku sambung lagi.........

wah berdebar2 aku weh........... sbb ni 1st time nak jump akak farah yg kecik molek putiss melepakssss............ gerammm aku tgok kulit kakak aku sorang ni..... rasa nak ku cobet2.... sbb putisss amat2........

selalu duk sembang2 dlm Ym jerk....... akhirnya aku jumpa jugak dgn dier......... masa mula2 jumpa tu..aku terus jatuh cinta dgn ini budak bambam mat dani...... ya allah..comelll amat2.... mata bolattt.... dan sgt2 pemalu okeyyyyyy

hihiihihihih jenuh potograper tu nak amik gambar dier............. sbb mat dani mmg pemalu.... tunduk jerlah memanjang masa nak amik gamabr......


sebelm gi ...bekpes dulu kat sini...... aku minum jerk..laki aku tetap mkn nasi kandar..walau duk pagi.....


sampai sana terus terjah ni budak comelll




Tq kak... sudi melayan kami di sana....



hahhahahhaah sampai jer sana kan masa nak ke hotel tu...nampak lah queensbay megamall..... sampai n nampak jer tmpt ni terus tingat kak farah n mek azie...... hehehhehehe.... kalau korang overnight kat Bsuite tmpt aku cek in tu...... queenbay ni dekat jerk.......

aku jalan2 lah kat sini cuci mato..... nak shooping laki aku dah pesan no shooping.... huhhuhuhuhhu....





Omak eh tetap nak belek2 baju lah apalah....... dan anak2 lak menatang nilah yg diaorg nak naik..... sampai ngamukss laki kau suh cepat sikit cuci mato...... sbb tak tahan dah kena pau dgn budak2 ni...... hahhahahha







dah puasa jalan2.... gi carik makan lah pulak....... tanya kak farah kat mana sedap.... dia suh gi kat teluk ........... utk mkn ikan bakar yg sedap....

adoii sosat barat den ha.... samapai masukk kr meseum war............. huaaaaaaaaaa takutnyerrrrr tmpt tu..... gelap gelita.............tapi akhirnya jumpa gak tmpt tu... ikan bakar dia mmg sedap bangettttt.........



Tgoklah perangai aisy skrg..... sudah pandai mengada2 amik gamabr.... ni dia ckp adikk nak amik gambar tido okeyy mama..... ha ginilah hasilnya..... hahhaahha


26 Responses to ~~pergi skodeng photoshoot Darwisy n si bambam Dani~~

  1. lama dah akak tak santap menu ikan bakar.. hmmm.. tunggu ko banjer laa kanss..

    ReplyDelete
  2. uih.. Darwisy & Dani photoshot erk... best ni...
    sure budak berdua tuh pandai bergaya kan... heheheh
    hmmm budak² menda alah tuh gak dia nampak kan.. camner tuh?

    ReplyDelete
  3. wahhh, dah pandai posing2 ek

    ReplyDelete
  4. wah g mkn angin.. ke penang yer.. seronoknyer...

    ReplyDelete
  5. sonoknyer gi penangggggggggggggggggggggg ..balik kg aku!!!!!!wah..mkn ikan bakar yer..sedapnyer..lame dah x mkn..xpe2.bulan 7 aku nak turun penang..ngeh.ngeh

    ReplyDelete
  6. perghhh kayu nasi kandaq tu...
    ko sampai gak queensbay mall tu. aku x pernah sampai ok. tapi tiap2 thn balik penang.

    re: aku pi umah sue. ko pi x? jumpa kat sana k? hope hardy behave. kalu x, aku post dia dok dgn daddy dia je.

    ReplyDelete
  7. siap jumpa geng lagi! hihihi..aku tak penah lagi jejak kaki kat sana. tak lepas jambatan lagi. tp kengkawan aku ckp kat sana MAKAN la yg best. ye ciklinn? hihihi

    Linn..akak dah hapdet kedai. leh gi jenguk. beli skali tau! kahhhhhhhhhh http://kedai-ai.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ooo linn pi jumpa farah ek....dapatlah jumpa darwisy dan dani kan....

    ReplyDelete
  9. ko g coti2 mesia kt penang ek.. bes ar.. sapa lg ko jmpa kt sana.. bila la aku nk ke penang nih..

    ReplyDelete
  10. aku tergelak tengok gambar yg akhir tu..kesian si adik yg tak larat nak bukak mata kahkahkah...

    jgn mimpi nak save budget kalau bawak anak2 g jenjalan..ade je benda yg nak di pau nye kita..dah tu bukan satu je kene beli..2 plak tu..tu lum 3 org anak..

    ReplyDelete
  11. wah.. sempat lagi tu.. best jumpa kengkawan ya

    ReplyDelete
  12. hahahah adik tengah tdo pun si abg sempat amik gambo ek..
    ni mesti si mamanye yang paksa :P

    ReplyDelete
  13. huwaa..awat x mo jpa cek..huwaaaaa

    ReplyDelete
  14. akak pun kalu p ke qbay benda alah tu WAJIB di terjah. beringgit jugak lah abeh kat menatang tu. tp seb bek hero² linn x nmpk yg kt dlm jusco. kalu dak lg lah ponin kapla! hahahaha!
    eh, ritu lupa nk ckp, actually jemaat mlm tu mmg akak pln nk bwk linn p mkn kat teluk tempoyak tu. tp apakan daya rancangan tdk menjadik. tp at least linn smpai jugak kan : )

    ReplyDelete
  15. Pergi Penang mmg best.. makanan jgn cakap laa cedapp & murah kan..

    ReplyDelete
  16. salam cik lin
    amboi gi Dangay Bay ka
    syoknya...mesti dapat jumpa kawan FP tuh
    Tq cik lin. Kata nak buat BLOG besaq. hang dah cuba lom?

    ReplyDelete
  17. Wah smpat jmpa mber lagii kan..best laa linn nie kan kwn sejati gitu..

    ReplyDelete
  18. pergi bercuti rupanya patutlah sonyap sepi je rumah nih.Takde worang upanya

    ReplyDelete
  19. huaaa..jalan sakan na..abis suma org ko jupe ciklins..jeles i.. naty nk wat trip g penang gak la..siap dgn lim guan eng pon aku nk jupe tau! huahahaha.. Ooo ni la yg aritu farah citer..ade ps ye..kekeke..yaaa anda bile lagi ciklinnnn.. memandang kan anak² mu dh kenmain pndi posing.. kena proceed cpat² neh ..kekekeke

    ReplyDelete
  20. Ooo... pi cutiX2 Mesia rupa-nya! padan ler akak dtg jenguk... asyikx2 si b*ngl* yg bergaye sakan tur! ahaks...

    Syok-nyer pi jumpe member cyber... jeles lar akak! siap gi umah die lagiks!

    ReplyDelete
  21. oooo patut lama ciklinn x hupdate p coti2 mesia ghupernya... bestnay p Penang..lama dah akak x p penang last p sebelum kawen dulu hekhekhek... sempat lg tu jumpa Farah & teh hero's... apsal xda pic 4 heros tu sekali..hehehe

    ReplyDelete
  22. askum...
    salam perkenalan dari ira…
    leh le jadi rakan maya lepas nie kan
    nanti view blogged saya lak yea...
    www.ira82.blogspot.com

    daa...
    askum..

    ReplyDelete
  23. bestnye kak g bercoti..comelnye anak2 akak..eheh

    ReplyDelete
  24. salam..patutlah senyap sunyi..berjalan jauh rupanya...

    ReplyDelete
  25. Punya lama baru saya jumpa blog nih... Tu pun dari blog Linda Latip... Huhuhu...

    Memang susah nak amik gambar Anak-anak akak kita sorang tuh... Hehehe... Apa boleh buat, dah tugas saya... Jadual plak ketat sgt, kalau tak mau saya tunggu sejam dua lagi nak cover diorang sampai puas hati saya... Hehehe...

    Apa pun slamat berkenal-kenalan...

    ReplyDelete