~~Cisss Mengecissssssss~~

Posted by Ciklinn Hasib.

ya riba2 andre2.......... hari sabtu lepas aku ada sesi PHOTOSHOOT dgn LINDA LATIP Ummeh Ghazi..........

dan Aksi2 CISSS.......... mengecissss pun bermula pada jam 9 pagi............. kelakar sgt tgok aliff & aisy duk cakap cissssssssssssss.................

Aku amat2 merekomenkan korang amik gamabr anak2 dgn LINDA LATIP...... sebabnya korang gi sendirik kat BLOG dia di SINI......... gamabr2 dia mmg menarik tertarikk n mmg deboommmm...........

Ummeh n Ghazi.
mmg sgt2 best hari tu melihat aksi2 terlampau LINDA LATIP masa mengambil gamabr anak2 aku......

tergolek............. tertiarap...... terduduk.... dan segala2 aksi yg tak terpikir dek akal mu..... hahahhahahahhaha

apapun LINDA LATIP aku sgt2 suka komitmen kau utk menghasilkan gamabr2 yg menarikkk.......

anak2 aku lak sungguh sporting masa hari tu....... arahan dari bos besar diorg(akulah tu) diikut dgn penuh rasa takut............. hahahhahhah aku dah bg amaran awal2... mesti ikut cakap mama kalu tidak mama dah tak nak bawak jalan2 okey.......... mereka pun menurut perintah dgn jayanya.........


huhuuhuh yg paling aku sedih aku ada gak amik gamabr hari tu pakai camera cap ayam aku tu..... tapi mlm balik dari uamh Acik sue... cik AISY telah pandai2 menggodek2 camera..... salah aku gak sbb bior jer masa dia main tu...... habisss di delete nyer gambar2 pagi n malam tu....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hepi besday Auni N Maryam...

malam sabtu tu lak aku ada undangan majlis harijadi ....... terima kasih yer tuan rumah sbb bg layanan yg sgt2 baik..........

mama maryam

mama Aunibesday Girls




malam tu juga aku rasa sgt2 seronok sbb ramai kawan2 blog yg hadirkan diri.... paling tak disangka2 kedatangan tetamu jauh dari johor...... ZANA n KAK IENA.....

Pandang apa tu batrice


YA allah sgt2 terkejut tgok ZAna ada...... yerla selama ni duk comolot kat blog..... sekali jumpa depan mata....... sgt2 seronok......

yang lawak azie ada kenalkan dgn seseorg yg bernama KAk Siti....... aku mmg kenal muka itu.... tapi itulah nama dia tak kenai lak(ampun kak CT) tapi bila sebut nikname DOUBLE S..... ya riba2 aku amat kenai dgn nama itu...

Kak CT (double S) n Azie


dan kawan2 yg lain yg menghadirkan diri Hirda.... kak Iza.... Sham.... Kak JUe....linda Latip... As...ILa.. kak OLi(Olivia hahaha)

Sham, Aku n KAk jue

kami yg ramai.. hahahhah

33 Responses to ~~Cisss Mengecissssssss~~

  1. sonotnye xtvt blogger kowang kan..
    ni yg buat aku nak pindah kat KL ni huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. behnyerr dapat jumpa kengkawan bloggers.. dik.. kang aderr jodoh kita pon leh jumpa2 kanss..

    bleh lerr memasing mintak sign otogerap.. huhu!

    ReplyDelete
  3. la...nampak nyer ko dah bertemu dulu dgn adik ipor kak ai ..tapi kak ai nye ko x jpe lagi..kahhhhhhhhhhhh.bile nak jpe mak2 m.com pulak?!?!!?!??!?!

    ReplyDelete
  4. ooo cik lin pun dah amik photoshoot dengan linda ni.. makin ramai geng2 kita amik linda ni lepas as kan.. best la, cepat2 update tau cik linn .. kak mimi pun tak sabar nak tengok ni.. lepas ni mungkin turn kak mimi plak kot. hehehehe

    seronok yek haritu gi umah sue.. akak tak pat pergi, sebab gi melaka.. lain kali ada rezeki kita jumpa lagi yek cik linn

    ReplyDelete
  5. lain kali tak kenal lagi....siap ko..heheheheh ciklinn bila nak dtg facial nie ha....

    ReplyDelete
  6. besh dpt jumpa kawan2 kan lin..

    ReplyDelete
  7. lah ingatkan cis mengecis apa lah tadik.. hehehe.. teringin gak nak cis mengecis cam cik lin ni..buat koleksi. nak amik gambor sendiri tak cun tambah pulak kamera cap ayam kampung kan... best la dapat jumpa kawan2 blog n fp. kiter tak penah lagik jumpa kawan fp n blog..

    ReplyDelete
  8. oooo cik linn pun dah buat photshoot yeak...wah tak sabar nak tgu gambar2 yg terhasil nie....mesti cute budak2 bujang berposing kan.....

    ishhhhhhhhhhhhhhh syg tul...asek2 takde jeki jek nak jumpe cik linn....lieya plaklast minit kansel gi umah sue sebab urusetia seminar tak galakkan keluar....takpelaa, kite tgu rezeki lain yeak cik linn....

    ReplyDelete
  9. syok nyer ko linn...member fp ada..member blog pun ada...ramai betol kenalan ko yek...bagus..bagus...

    ReplyDelete
  10. teruja nyer ko....x sabo nak tgk aisy dan alif berposing...awat nyer la ko bg si aisy tu godek2 camera ko tu...dah brp kali dia wat camtu kan? cian ko...next time ko kena gari le camera tu ahaks...

    meraih nyer besday party...aku tingin nak jumpe geng2 bloggerz!!!

    ReplyDelete
  11. akak..bestnye..nice pict..n bestnye tgk ramai2 masa besday party tu..heheh

    ReplyDelete
  12. hahahah... linn best kan.. linda amik pic... aku pun suka giler... skill dia yg penting tuh... dgn meniarap... tertonggeng.. n mcm² aksi terlampau photographer sorang tuh... aku pun nak tergelak... hmm x sabo nak tunggu pic ko dia up...
    aku sememangnyer jatuh chinta ngan hasil kerja linda... (lepas ni linda leh la discount ya)... sbb puji dia...whakkakaa.)
    hmm sungguh bagus ko kasi amaran ngan 2 anak teruna ko...aku mujur la cik nana tuh posing yg senyum hehhehe...
    hmm best kan g umah sue ari tuh... cuma x byk sembang ngan ko.. almaklum la kesihatan aku x mengizinkan...

    ReplyDelete
  13. yelah sjk n3 psl photoshoot tu aku dah terkinja2 nk tgk gmbo ko sefamili..cepatlahhh ...x sabor tgk ko gedixxx..kahhhhh

    ReplyDelete
  14. bestnya dapat jumpa kengkawan blogger ya linn.

    ReplyDelete
  15. ooo linn pun wat phoyoshoot gak ek dgn linda tu yea...bestnya. ramai lak geng kita wat photoshoot dgn linda nie...mmg hasil keje linda ni mabeles kan...

    akak pun nak wat gak photoshoot dgn linda nie...tapi nak tunggu peyut besar skit dulu hehehehe....

    linn...linn nampak bam bam la hari tu....berisi skit :-). tapi comel...

    ReplyDelete
  16. seronoknye jumpa member2 blogger ye lin..

    ReplyDelete
  17. aktiviti aktiviti yg sungguh happening...

    ReplyDelete
  18. salam linn...

    best tu ada photo shoot ngan linda..

    g bday party lagi.. dpt jpa kawan2.. best!!

    :-)

    ReplyDelete
  19. wahhhhhhhhhhhhh
    meriahnye besday partyyy
    siap jmpa ramai2 lg...

    ReplyDelete
  20. lin,nnt nak tgk ek gambar2 tuh..baguslah dorang ikut arahan..ok gak sure gamabr seme cantik kan..

    ReplyDelete
  21. huhu. sedih atiku sbb x buleh join bday party ni. uwaaaaaaaaaaaa!!!
    wah³. depa pon sebok berphotoshoot jugak! x bleh jd ni. tepaksa lah akak pun mendapatkan khidmat jurufoto pree (adik akak lah tu). mmmuahahahaha!!!

    ReplyDelete
  22. yee haa ariba ariba
    nama aku di sebut2 ler kak linn
    muahmuahmuah......he he he...gelak manja ..keh keh keh

    mmg best arr kak linn jumpa ko....ingat tak ayat kita...tunggu sampai laling hubby naik panggil sambil cekak pinggan depan pintu baru ler kita gerak kan ...he he he he....kelakar arrr ko kak....

    now, aku paham pasai apa ko selalu complaint ko nie gebus...tp xde ler segebus aku kak...ko maintain lagi....xpe kak, tingkat kan usaha lebih lagi...tp aku rasa ko camtu pun dah ok dah...x yah kurus2 sgt ...nanti x naik seri...chewahhh.....tu ayat org x leh nak kuruskan badan tu kak..ha ha ha...

    ya betul...mmg puas hati kan photoshoot ngan ummeh ghazi...dia nyer skill...aku pun ternganga...he he he...tp yg pasti, dia cam ada chemistry jer ngan bebudak kan.....batrice yg jenis takut ngan org yg 1st time dia jumpa...leh gelak2 dpn si linda tu...he he he..kagum aku..cuma anak dara ku tu ada "angin kus kus" sikit...ha ha ha

    x sabar aku nak tunggu linda up sessi ko.......pastu sessi aku plak......

    lenkali kita jumpa lagi kak yerk

    re : aku dah picitkan dah idung anak dara tu utk ko...sampai nangis ko...ha ha ha..sapa nak pujuk!

    ReplyDelete
  23. bes nye dpt jmp blogger...
    meriah gitu...hehhehehe

    ReplyDelete
  24. Hish ... ingatkan aper yang cissss mengecisssss tuh. Terkezut I.

    ReplyDelete
  25. yuhuuuuu ciklinsss! kekeke sowi lmbt ku up gbr gbr mu..tp jgn bimbang sume gojes gojes spt yg kau mahu hehehe..anak anak mu yg sportsman sggh senang nk di hendel!

    and thanks alot sbb merekemenkan diriku yg tk sberapa ini! hehe jasamu dihargai ;) Naty i banje bekfes@McD k ciklins. Tp ye betul aku sokong kata² mu..anak anak jantan ciklin mmg dengar kata..masa balik sbuk duk cite kt abah Ghazi..tu la beshnye besarkan anak dgn tgn snirik..anak senang nk dibentuk...suke budak yg beso aeroplane tu! hehehehe

    hahaha gbr ko terdelete ke msa bday tu? alohhh siannye..sib ade kenkwn..tp aritu pnat gak la kite sengih pnya byk kemere..sib aku tak bwk lak kemere hahaha

    ReplyDelete
  26. sonotnyer..biler lah atie dapat join nie...

    ReplyDelete
  27. wah buat photoshoot eh.... nnt jaja gambau tau kak

    ReplyDelete
  28. wahhh chantekk header baru kau...dahh makin advance..good good...

    sonoknyer jumper reramai gini....haku tingin nak jumper ko..yerrrr laaa kater seirasss kannn...harap-harap haku cun sikit dari ko la...ahaksss

    ReplyDelete
  29. bestnyer buat sesi mengeciss...term baru nih..mengecisss..hihi

    ReplyDelete
  30. bestnyer dapat jumpa member bloggers, memang kamcing gilerlah nampak, very happening

    ReplyDelete
  31. meriah2 hihihi borak sakan laa yer...

    re = x de pikir amik gambo dah yg terpikir cepat2 nak pi mandi muntah kat muka terus ke badan akak nie huhuhu.. x tahan cium bau

    ReplyDelete
  32. salam..
    amboi bestnya dpt jumapa member blogger..ada je xtvt...
    akak minta berbyk2 maaf sbb x dpt nak jumpa ciklin masa dtg penang hr tu...akak kena pi melaka sbb anak bauh kenduri kahwen...
    jgn serik mai sini lg tau....nak dtg bgtau wal2 sikit..yek...

    ReplyDelete