~~Gi coti2 malaysia~~

Posted by Ciklinn Hasib.

salam semua..... huhhuhuh dah seminggu aku tak berhapdet ni...... rindu kat blog n blog kornag2 semua........... smlm aku mmg tak sempat langsung nak jalan2 rumah korang.... keletihan melanda....

udahlah kain baju melambak2 nak kena basuh........ boleh pulak smlm aisy kencing malam......... arghhhhhhhhhhhhhhhh gerammmmmnyerrrr...........

oklah hari jumaat lepas kami gi penang sbb nak gi amik Uda di matriks penang...... oleh sbb dah kesana...makanya bercoti lah sekali............ byk giler dlm pale otak aku nak buat masa kesana...... tapi yg paling utama ialah nak jumpa kawan2 FP n Blog kat sana.........

pada Kak Huzaina FP..... linn minta maaf byk2 sbb tak bgtau awal..... insyallah kita akan jumpa yerk satu hari nanti........

huhuhuhu masih jauh perjalanan.

muka gembira dpt gi jalan2.... hehehhehe


sgat2 selesa tmpt ni....... murah jer tau utk semalam.... RM135 sahaja... bilik mmg besar gabak..
sampai2 harus cek in dulu..............



Penyelamat kami disana.......... ikut jer ckp dier...... turn right.... turn left..... hehehhehhe


Destinasi pertama sampai sana............ dah cek in bagai... mulakan destinasi carikk makan....
mcm biasa cari nasi kandar......... tapi gambo takder... sebab aku dah kebulur......... hahaahhaha

yang ni gi jalan2 tgok monyet.... ngeh ngeh ngeh.... anak2 aku suka bangett gi sini...



ha ni kawan2 diorg.... hahhahahahaha


adehh aku sakit perutlah..nak membuang sat...... jap lagi aku samb balik...........

15 Responses to ~~Gi coti2 malaysia~~

  1. wah lin g bercuti ke penang hah..syiok..

    ReplyDelete
  2. linn hang potong arrr..br syok nak tgk cerita bgambar.. cepat sambung n3 ni semula!!!

    ReplyDelete
  3. Wah .. jauhnyer jalan nak jumpa kengkawan - yang ekor panjang tuh ler. Hih hi hi hi ... tak de yang ikut balik ker?

    ReplyDelete
  4. weh nak menyumbang ke tabung ta**k pon nak kasik tau ke?ngeh,,,ngeh...cpt le upload gambo lawo-lawo ms ko bercoti tu...

    ReplyDelete
  5. besarnya bilik tu cik linn....

    ada GPS memang senang. org buta jln cam aku ni pun leh senang bwk keta.

    wahh beshnya budak2 tu tgk monkey. aku last pi masa time sekolah menengah ko.
    time balik kg. kompem mak aku & adik-beradik dia ramai2 pi berkelah kat sini. pastu bising2 coz monyet dok mai curi food.
    tmn botani ni yg ada air terjun ke?
    coz aku x tau nama kormesial dia. org2 penang panggil tempat yg ada byk monyet & ada air terjun tu waterfall je.

    ReplyDelete
  6. wah... bes nyer... jenjalan ker penang

    ReplyDelete
  7. wah seronok cik linn kan turun penang...leiya pun suke gi penang...sebab i ni food lover, kat penang mcm2 makanan boleh try he he he h...

    erm...cepat ar wat citer gi umah kak farah tuh...tak sabo nak tgk, tgk kat blog kak farah tak puas laaa....cikit sangat gambornyer....

    ReplyDelete
  8. bestnye dpt gi holiday..mumy dh lama g jln mana2...dh beku dh rasa kepala ni..:)

    ReplyDelete
  9. adoi, syoknye p coti2 malaysia! dah lama tak jalan2 nih, bila la abg nak bwk...

    ReplyDelete
  10. wah Penang..syok ni..destinasi JJCM

    ReplyDelete
  11. linn..penang kg ku!! nak itut!!

    ReplyDelete
  12. waaaaaahhh coti2 mesia...
    luasnye bilik dia kan linn..
    leh wat padang bola lagik ihiks

    ReplyDelete
  13. wah2, gi jalan-jalan tu. patut la lama tak nampak linn kat blog kita.

    ReplyDelete
  14. penah tak org cakap ur face ala2 siti norhaliza gitu. dalam gambo tu ada gak iras2 siti. kalau org ckp sedara siti mesti percya... =)

    ReplyDelete