~~HAppy Birthday Cik NANA~~

Posted by Ciklinn Hasib.

assalamualaikum semua................ wah agak berabuk gak rumah aku nie..... hahhahhaha aku kemas yer hari nie......


sabtu lepas ciklinn & co di jemput oleh As untk meraikan besday anak sulung dia yg ke3 tahun..... seronok sgt2 aku tau..... berkobar2 nak gi sana......

sampai sana dlm kol 3.30 ptg..... masa melangkah aku nak msuk umah perantin tu,,,, nampak kelibat seperti yg kukenall dalam kereto hitamm.... terus kulambaikan tgn pada manusia tu...... hahahhahahhahaha itulah mem linda latif ummeh pada en ghazi yg hencemm itu......best linda dapt jumpa kau...... masa kak sham kata hang nak pi tu kan.... aku dah berkobar2 nak jumpa kau.........

pehtu kitaorg gilah berjalan berdua2an sambil dukung anak ke rumah as....... sampai sana dah ramai yg ada...... antara yg menhadirkan diri..... kak mimi.... wanie..... sue (adik comolot ku)..... hirda.........ila.... kak oli....dan masa nak balik tu jumpa dgn sham dan niza yg comelll lote masa on the way nak balik tu jumpa niza..........dapatlah jumpa dia n baby girl dia yg comell tu sekejap......hishhh rasa tak puas sgt2 nak pelok balqis tu....... gerammmm nak2 bila dia nak kena dukung.... lagilah bertambah2 gerammmm......


okey meh kita layan gamabr kat sana................ sori gambar kurang memuaskan sbb potograperrr Aliff tidak berpengalaman..............ngeh ngeh ngeh

hapi besday to you........




ini budakk...." nak balikkkk" sgt comell okey dgr dia cakap..
(sabor byk2 yer hida..budak2 mmg cenggitu......hahahah)




linda + en ghazie...... yg hencemm....



linda + linda..... hahhaha adoii besornya aku linda duk sebelah kau.... huaaaaaaaa bila aku nak kurussss cam ko nie...



kak mimi dan As..tgh sembang2......



Irfan yang ssgt baik.........duk diamm jer... dan makn dgn baguss gak..


anak kak OLi ...Asha yg semakinn bambam dan tersgt22222 comellllllll




dan acara wajib sebelum balikk...... senyumm semua..
.


terima kasih pada As yg menjemput kami sekeluarga...............

28 Responses to ~~HAppy Birthday Cik NANA~~

  1. pendiam ye ciklinn..agak pendiam jugak la wanie ni...hehehe...sorry ye wanie tak berapa nak cam ciklinn..wanie ni lemah sikit nak ingat muka2 org ni..lagi2 kalau frist time jumpa...lepas sure cam punya la...hehehe

    ReplyDelete
  2. comeinyerrr kek.. siap aderr pic.. kalo akak punyerr muka, ntah leh masuk ntah tak.. maklom lerr muka gebus.. muehehehe!

    ReplyDelete
  3. Ohh....linn pun pergi ek...Kalau ikka tak ada hal tempoh hari mesti dpt jumpa linn..:)

    ReplyDelete
  4. linn time kasih erk... sudi ko dtg umah aku.... thanks 4 the present... hehehehe...sorry kalo x terlayan k/org... nanti kalo kami buat lagi jgn segan2 dtg ya

    ReplyDelete
  5. sonoknya jpe kengkawankan ciklinn.. mesti meriah jer bersembang..

    ReplyDelete
  6. erk! tak kenal tp nak wish gak la..
    epi besday ihiks..

    ReplyDelete
  7. memang sonot dapat jumpa kengkawan ya...linn bila plak nak buat majlis makan2, jemput kak sal sekali, hi hi...

    ReplyDelete
  8. Mama pun ada sama....tak perasan ke? Muahahaha....acah je!

    ReplyDelete
  9. HU HU HU kalo tak leh kite jumpe cik linn....lieya pun kalo tak pergi tapi last minit anak aza sakit...sian die....daku ni nak drive ke shah alam jgn harap le....he he he he tak ingat jalan satu hal...lagi pun jauh benor he e he hehehe

    ade rezeki nanti leh laa kite jumpe kan

    ReplyDelete
  10. syiok kan jumpa kawan2..shiem lama x jumpa kawan2 mcm tu... :D

    ReplyDelete
  11. hai lynn.... 1st time jumpa lynn... best sgt. hrp dpt jumpa lg dimasa2 akan dtg!!

    ReplyDelete
  12. uish.. best dan meriah nya.. jumpa blogger ya linn..

    ReplyDelete
  13. alah linn..akak tgk dua2 linda tu slim je...cuma linda yg sorang ni selalu perasan yg dia gemuks... huhuhu....

    ReplyDelete
  14. hi linn.. lawa dh linn kemas rumah linn ni.. suka tgk header image.. wahai sahabat.. i like... :)
    happy belated bday to cik nana ye!
    linn.. tq .. ingatkan t pasal pelajaran anak2 t tu ye!
    tq so much..

    ReplyDelete
  15. best la dpt jumpa2 kan kak

    re - xjumpa lag la cd tu kak.baru lg kot..xpe, akan kucari lg

    ReplyDelete
  16. ciklinnnnn..veli the thank you sbb melambaikan tgn mu ke arahku..klu tk harus aku malu mati kutu kakakaka...

    Tp ciklin, ko tak la sebesar mana yg ko gembar gemburkan...die kecit molettt je orgnyeee...susah la jd cam aku..kna ade anak rancak mcm ghazi tu..nk mkn pn tk smpat..buat aktiviti jelajah rumah smpi terkejo² aku hahaha

    kenapakah muka ku smua bermnyak dlm gbr sume org hahaha...klu jemur sket lg bleh perah dpt mnyak botol kecit!

    ReplyDelete
  17. Hepi besday to besday girl. Seronok dapat kumpul ramai-ramai. Dah lama dah jumpa kawan-kawan cam tu ...

    ReplyDelete
  18. mana ada ko bulat cik linn oiii.... ok je ko pakai baju tu.
    kalu compare dgn linda tu memang le..hehhe..
    tapi serius kan, slim & tinggi linda tu. ghazi tu pun encem..kecik2 dh ada gaya jadi heartbreaker besar nanti...hehehe..

    ps: aku dh sabarrrrr byk tu, tu pun aku curi2 babab bontot hardy. gerammm je aku. yg paling aku rasa cam nk meraung bila masuk je dlm keta dia kata "mama, besh? besh pi epi bday to u??" sambil sengeh2. OMG.... aku terus tarik muka, x bercakap dgn hardy sampai balik umah. hahahha
    mak boleh merajuk dgn anak ok!!

    ReplyDelete
  19. >> happy belated birthday from me too...

    ReplyDelete
  20. bestnyer tgk korang posing sakan semua!!!!

    ReplyDelete
  21. wah..kemas rumah! best gak tgk 3 column ni...

    ReplyDelete
  22. bestnyer dapat jmpa kengkawan yer...biler lah atie dapat join da club nie..hehehe

    ReplyDelete
  23. >>salam linn..
    >>meriahnyer besday party utk sikecikni.. linn nampak hepi jumpa kengkawan yerk.. ni kawan tenetjer @ memang dah kenal lama??

    ReplyDelete
  24. trmas ko masih ingt dan sudi menjenguk aku...aku mmg bz sesangat!!!!nnti kalo aku x bz aku upset k...bersepah entry aku nak updet tapi x sempat sgt!!!!tunggu jek aku eh!!!cayang ko....

    ReplyDelete
  25. happy birthday!! enjoy abislah tu ye..

    ReplyDelete
  26. sib baik aku smpat jmpa ko kan..wpon stakat salam muah muah jer.. xpe la..nx time ada rezki kita jmpa lg k..

    ReplyDelete
  27. cik linnnnnnn
    bila nak tukaq templates tu
    kata nak gambaq besaq wei.....
    DLSR sudah mai ka
    wow best aaa sat lagi mengerlip2 umah cik lin no

    ReplyDelete