~~sehari di rumah iman & co~~

Posted by Ciklinn Hasib.

ni kira entry basilah kan..sbb aku tak tau nak hapdet apa........ hehhehhehe "apa yangg pentingg??"

"haku hapdet......"..ngeh ngeh ngeh.....

ni hari minggu lepaslah... kakak aku tel suh mkn tengahhari rumah dier.......... aku siap pesan masak lah apa2 yg patut utk mengisi perut aku nie......walaupun aku tau kakak aku tgh sarat... mihahahha jahat tak aku???

bagus kakak aku ni..aku sampai jer sana semua dah siap.. mihahahhah kitarog tinggal bersila dan mkn.....

meh layan gambor kat sana.....



yg ni adik aku dgn laki dier.........



kepala2 cucu tok hasib


anak kesayangan mama..baby Ika



baby muhammad nazhan naim bin bayzul kama...hari ni baru nak 40 hari kot.... semakin bambam mama tgok dier... comell sgt2 ini budak..




alamak tak byklah amik gambar........ huhuhuhu sebab samapi2 terus mkn lepas tu ngantuks...hahahahhaahah

11 Responses to ~~sehari di rumah iman & co~~

  1. n3 basi takper lin tak sakit perut..jgn makanan basi...mau cirit gueee..

    ReplyDelete
  2. haaa.. basi pon takperr.. yang pentingg akak tetap akan komen havoc kat blog ko yerrr..

    ReplyDelete
  3. tak per basi pun, janji update. Ok lah tu! :-)

    Bam bam la baby nazhan tu...

    ReplyDelete
  4. uish.. sgt bam bam itu.. cam budak bulat je

    ReplyDelete
  5. ramai gak cucu tok hasib erk.. suka tgk bb..
    w/pun bb tuh baru 40 days... tp mcm dah besar... soo chumelll

    ReplyDelete
  6. same kes lah kite gambo lamer..hehehhe

    mkn reramai best kan skalik skala..ina pun selalu wat camtu ngan adik beradik seme..

    ReplyDelete
  7. rajin jugak keluarga cik linn ni berkumpul kan.. terasa erat jer adik beradik.. cucu2 tok hasib pun best la dapat jumpa selalu.. main sama2

    ReplyDelete
  8. ok je kak.. takde yg basi nye.. :)

    ReplyDelete
  9. syiok jalan2 berkumpul bersama keluarga.. mesti meriah :)

    ReplyDelete
  10. alahai.... dah kurus balik dah si fida ......

    ReplyDelete