~~haiyoo lama tak hapdet~~

Posted by Ciklinn Hasib.

sudah 5 hari tak hapdet........ huhuhuhuh tak sempat lor..... coti2 sekolah ni amat2 bizi melayan kerenahhhh 3 org hero..... hero nak mkan... hero nak tgokk tb...... hero yg duk gaduh2........ dan hero yg asyik nak manja.(hahaha ni laki akulah) mihahahhaahhahha

coti 2 ni tak gi mana2 punn duk umah jer..... laki aku kata takdoo budgetss nak gi jalan2...... huaaaaaaaaaaaaa sedihh aku..... tapi ok gak sbb dia tetap bawak aku gi jalan2 tapi kat sini2 jerlah..... aku tak kisah ... apa yg pentingg dia bawak gak gi jalan2......

hari apa yerk gi sini aku pun tak ingat dah....... pegi punn tiba2 jer rancang...... sbb aliff asyik tanya kita nak gi mana hari nie? dekat 20 kali kot dia tanya sampai naik pening aku nak jawab.... dalm kol 3 ptg camtu aku bg cadangan di wet world..... laki aku kata ok..... lets go.... huhhuhuhu

meh layan gamabar masa gi Wet world shah alam...... aku frust sgt2 sbb aku punn nak mandi sama.... tpiii...... kukeciwa sbb aku hanya jadi tukang jaga beg jek..........apapun anak2 aku mmg enjoy habis diaorg haritu....


abah jadi pak gurd budak2 nie...



ha tgok aliff mandi pakai suar n baju nie..... korang tau kenapa? anak2 aku malu siutt...... wakkakakka aku kan suka lah tgokk kan budak2 mandi pakai spentot kecik tu..... huhuhuh anak2 aku malu lak........ jadinyer kenalah beli swim suit yg penuh tutup aurat tu pasnie....... hehehheheh




perenang poyo dan tipu...wahahhahaha..lawak akutgokk....
kesian anak aku.. nak belajar swim..tapi abah nyer malas nak hantar.... dgn alasan
hari coti ialah hari rehat...... huhuhuhuhuhu


ni lagi lawak..... masa aku gi hari tukan.... ada aktiviti bintang kecil...... then kat sana adolah 2-3 org artis...... tpai masalahnyer aku tak tau pun diorg tu artis....wakakkakakkaakakk
hingga ada satu mamat tu..... aku tgokk ramai nak bergambor dgn dier....... hehehe aku pun poyolah suh aisy amik gmabor.....pas amik gambor baru aku tanya budak2 tu...sapa dik mamat tu....... "acik itukan abg yg berlakonn geng bas sekolah....." mihahahhahhah kesian kau mamat....


20 Responses to ~~haiyoo lama tak hapdet~~

  1. k lah tu linn sampai jugaks lah ke wet world..tp apsai linn cuma jd jaga beg jer..awat x menjoinkan diri.. kalo akak tu rugi besar tu...

    ReplyDelete
  2. Wet world shah alam? kt mana sbnonye eh cik linn? nti klu blk sg buloh bley gi..hihi..

    Nway pemalu sguh hero2 ciklinn tu laa haaii..hehehe..nmpknye mama kne cpt2 blikn swim suit la! nti bley pegi sll.:D

    ReplyDelete
  3. ko pun gi main air kak erk...
    tu ar...rugi kan x dpt nak berendam skali kalu dah sampai tu..

    keh keh keh
    tu bukan nyer pelakon yg bercerai tu ker kak....aku pun lupa nama dia kak...keh keh keh, nampak sgt dia x popular...

    ooo...baru aku ingat......tu bukan beego ker kak....ha ha ha

    anak ko kecik2 dah pandai rasa malu erk kak....bagus bagus....

    ReplyDelete
  4. Wakakah siap jumpe mamat yang belakon dalam GBS la..syok la Aisy ye..he..he..

    ReplyDelete
  5. >> perlahan lahan tak pe...:D

    ReplyDelete
  6. he..he...kesian artis tu linn tak kenal dia

    ReplyDelete
  7. sonotnya g mandi manda
    siap jumpa abg drebar GBS lg
    :D

    ReplyDelete
  8. hwaaaa.. jeleszznyerr nengok ko gi wet world.. akak tak sempat nak bawak anak2 dara akak p memana.. nasib lerr diaorang tak bising.. pasang khemah kat tepi umah jerr..

    ReplyDelete
  9. wargh..lelaki ni kalo shopping pelik2 kan.hubby kak iena pun minat tanam pokok2 ni..
    batrice mcm anak tokei lak jalan mcm tu..
    memang rumah zana tu akan bertambah cantik kalo ader pokok2 ni..

    ReplyDelete
  10. alamak tersalah comment lak cikllinn.patutnyer nak comment kat zana punyer entry...tu lah bukak 2 entry dalam satu masa...
    Cik linn, tu memang pelakon geng bas sekolah musim baru..driver bas sekolah..tapi iena minat chua..keh..keh mcm budak2 lak ek..
    seronok tul dpt jalan2 mcm ni..tapi yg tak best sebab org ramai kan...

    ReplyDelete
  11. nape tak mandi linn, rugi tau....dah ada kat depan mata, terjun ajelah...kalau tak pandai berenang, bergayut aje kat belakang che abang tu.

    ReplyDelete
  12. ok ler tu ciklinn dpt g wet world s.alam tu.. bes ker kt situ..daku tgk ramai gak yg dah p situ kan.. daku tingin nk pi..tp jauh sgt ler plak dr umah.. hubby aku malas nk p kalo jauh..

    ReplyDelete
  13. syok nyer pegi mandi manda..
    awat ciklin jaga beg jer rugi2..

    ReplyDelete
  14. hiks...bagus la hero2 lin pemalu...jg0n tak tahu malu sudahhhh

    ReplyDelete
  15. bestkan cuti2 sekolah ni bawak budak2 gi mandi kolam.. farhan pun dah demand dengan papa dia bila nak bawak gi mandi kolam

    nape cik lin tak join sama.. rugi ar... kalau akak tu tak de makna nak pegang kamera.. mesti nak terjun sama!

    ReplyDelete
  16. cam best je kat sini kan..akak lum pernah sampai lagi..tiket pun murah kan linn?? hari tu tgk kat blog kak jue.. dia pun kata best kat sini..

    ReplyDelete
  17. ada gak g tmpt cenggitu..kira blh ler ko anak beranak menghabis kan masa bersuka ria..heh..heh..heh.. kesian ko linn tak kenal artis tu..

    ReplyDelete
  18. Wah sonoknya men air..dpt jmp plakon lagikk sonok laa dak 2 org tue kn

    ReplyDelete
  19. hahahha.... geng bas sekolah pun ada kat sana, adeih lawakla awak, boleh suruh anak bergambo lagik walaupun x kenal bergambo dgn sapa hahaha....

    ReplyDelete
  20. seronok dua beradik ni main air ye...wanie dah lama tak bawak irfan ke swimming pool kat rumah ni..

    wanie tak pernah sampai lagi wet world tu

    ReplyDelete