~~Tak payah masak~~

Posted by Ciklinn Hasib.

"telefon berbunyi ring..... ring...ring...." "ku angkat ku tanya siapa......."

sekalik laki aku da...........................

"mama..abg malaslah nakbeli ikan... siaplah kita mkn luar jerk..."
"lor nasik dah masak....."
"simpanlah mlm wat nasi goreng,...."

so kitaorg gi lah ke Carefour tu ha.......... sbb nak kesana ingat nak beli penyapu dgn penyodok sampah yg dah uzur tu...( beli penyapu pun nak citer...suka hati akulahkan apa aku nak citer)

makan apa..............aku meehun tomyam... laki aku ntah nasik apa pun aku tak tau...... anak2 nasi ayam.....



Rasa makanan tu semua... boleh tahan jerlah.... dah lapor kan sebatt jerlah janji kenyang......

Ni lak menu smlm......

Ikan masak mcm2 rasa..wakkaakka




Sup sayur....




18 Responses to ~~Tak payah masak~~

  1. heh..heh..heh..kitakan klu cik abg kata tak yah masak je.. pergghh punya ler bersemagat gitu.. tak yah jenuh fikir nak masak apa..heh..heh..heh

    ReplyDelete
  2. baguih...bukan ko yg mls masak...laki ko yg malsa nak bli ikan...hehehehe....

    ReplyDelete
  3. SEddaaaaap dan cantik masakan lin ni. Ada juga kategori cantik ke????

    ReplyDelete
  4. sedapnyer kak lin...terliur tgk ikan ituew..

    ReplyDelete
  5. bes kan kalo x yah masak.. sgt senang n releks.. tp kdg2 tu bosan gak..sbb x tau nk mkn apa dah..

    ReplyDelete
  6. best sungguh bila hubby call dan ckp nk mkn kt luar kan kak..kekekee..saya pon suka

    uih, ikan mcm2 rasa..mesti terangkat rasa dia tuh

    ReplyDelete
  7. macam2 ciklin masak..nampak menyelerakan walaupun sendiri leh buat..nak merasa masakan ciklin suatu hari nanti bole ;)

    ReplyDelete
  8. betul tu cik linn...blog kite ...kte punye suke laa nakletak ape pun kan kan kan kan he he he he


    sedapnye ikan tige rase ko tu cik linn...peberet laki aku tuh...takleh kasi die tgk blog ko nie....harus die pakse aku masak kang hi hihihi

    ReplyDelete
  9. cek...hang tak pernah pi pasar ka? laki ko je yer yg pi pasar...baguih betul laki kokan...

    ReplyDelete
  10. sedapnya bihun tomyam tu...akak pn suka mkn tomyam kuah merah ... pedas berasap...

    ReplyDelete
  11. yong, kalau bab bab gi pasar, mmg serah pada asben..hehehehe

    sekali bilackp tak yah masak...wahhh gumbirakan..

    sodaplak tgk tomyam tu kak oii..

    ReplyDelete
  12. cik lin,meh toolong ajar eayda wat blog ble?? baru belaja...
    apa2 YM ID eayda k...
    littlestars_studio@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. adoi linn....terliuqq eija tgk ikan mcm2 rasa tu...lapor...lapor...lom brekpes lg nie....

    ReplyDelete
  14. best jugak kalau sekali sekala tetiba hubby call cakap tak yah masak..

    ikan ciklinn tu nampak sedap la...pandai ye ciklinn masak macam2 jenis lauk

    ReplyDelete
  15. wah lin ker yang masak ikan tu.. pandainya, macam kat restoren jer.. kalau kak mimi tak de la nak masak camtu.. tak pandai

    ReplyDelete
  16. ha'ah klau saya pon dlm hati punyer lah suker klau hubby ajak mkn luar..

    ReplyDelete
  17. aduhhh linn..
    bestnyeeeeeeee
    terlioq aku huhuhuhu

    ReplyDelete