~~Apa nyanyi lagu Wonder Pets???~~

Posted by Ciklinn Hasib.


"Telefon.. telefon berbunyiii…
Telefonn.. kami datangg..
Telefon.. telefon berbunyiii…
Ade haiwan dalam bahaya.. ade haiwan dalam bahaya…
Ade haiwan dalam bahaya disana..

wonderpets…wonderpets..kami datang..

membantu haiwan dalam kesusahan..

kami x besar dan kami x kuat..

bile kerjasama..

semua jadi mudah..

go wonderpets..

Apa yang penting! kerjasama… Apa yang penting!kerjasama…
yayyyy wonder pets..yayyyyy wonder pets!!"



ha nilah lagu kegemaran anak2 aku skrg...... aku pun dah terpengaruh dgr lagu nie.....dulu aku tak suka lagu nie.... sbb rasa kelakarlak bila lagu ni ditranslate ke bahasa melayu.. hahahhahah........... dari benci dtgnya sayang..chewahhh......

aku pun sampai naik muntah dengar benonya tapi tiba2 ada budak kecik datang.....

"mama adik nak alerpet song...." mama nyanyilah...."

Demi budak bernama Aisy ku turutkan jua nanyi lagu ni.... ha sampaikan dulu aku terpaksa meng'search lirik lagu ni dalam internet.... yehhaaaaaaaa skrg mama dah cukup teror nyayi lagu wonderpets.......

lagu wonderpets juga laguu wajib sebelum tido...selepas baca doa tido...dan alfatihah....
kadang2 saja gak buat2 luper...tapi dgn pantas 2 org anak teruna tu mengingatkan kelupaan mamanyer......

36 Responses to ~~Apa nyanyi lagu Wonder Pets???~~

  1. hehehe...lagu wonder pet pun seeeeedaaaaplah...

    ReplyDelete
  2. hehehhe

    baru last week kak farah mengenal lagu ini
    tu pon bukan dr HD
    sbb kami jarang bukak channel yg bukan astro

    ade ler..member yg ade anak yg suka tonton cite nihhh

    skali tgk ciklinn plak paste lagu ni....

    ReplyDelete
  3. bdk2 mmg suke berjoget linn...ank eija si iman tu pantang dgr lagu jerk siap berjogettt

    ReplyDelete
  4. oooo...aku plak kalo kat umh ahjo aqil nyanyi lagu rock je la...hehehehehe

    ReplyDelete
  5. wakakak kelakonye...
    anak2 aku sjak dh ade ASTRO, dah tak tgk n nyanyi dh lagu ni..kalo idak dulu skali ngan aku antu wonderpets hahaha

    ReplyDelete
  6. comelkan lagu tu... aku suka..apa yg penting kerjasama!! muahahaha..nasib maryam x suh aku nyanyi lagu tu..keh keh keh..

    ReplyDelete
  7. salam

    mmm.. nampaknya skrg dah trend wonder pet lak..
    tapi KP tgk cite itew mmg best sbb yang penting kerjasama

    ReplyDelete
  8. mama pon wajib hafal lagu tu ye lynn...ekekeke....

    ReplyDelete
  9. linn...lagu ni mmg best..w/pun dialih bahasa... akak dok downlaod kat internet.. ada both language.. bdk2 ni bukan main suka..hari2 dok dgr... citer tu pun cute laaa.... sambil buat keje, sambil nyanyi.... kalau linn nak tau, bila akak suruh bdk2 ni kemas rumah yg bersepah2 tu, sambil kemas diorang nyanyi "apa yg penting.. kerjasama...".. hehehehe...

    ReplyDelete
  10. lagu nie budak2 mmg suka sgt

    ReplyDelete
  11. kahkahkah....

    aku pun terpaksa hafal beb lagu tu..tp lama dah...dr tahun lepas lagi...

    nak tak nak..ayah dia pun dipaksa hafal jugak pasal zikry tak pandai nyanyi dan ikut ayah dan mama nyanyi jer...

    yg paling kelakar bila dia nyanyi..

    ape yg penting kerjaaasamaaaa....

    boleh bergegar kete kitorg gelak hahahhaha....

    ReplyDelete
  12. ciklin..bukan kamo saje yg kena menyanyi lagi itu..aku pun dipaksa gak!!!tapi yg best nyer..anak aku nyanyi skali ngan aku!!xde la aku rase mcm kura2 dlm cite wonderpet tu..kahhhhhhhhh

    ReplyDelete
  13. hahhaha...aku mmg x lrt nk dengor lg wonderpets nih.. lawak tul.. bila da di translate ker BM tu yg lain mcm jer.. tp bdk2 suker la..

    ReplyDelete
  14. heh..heh..heh.. sama ler klu kat rumah tu.. baik mirul, anak sedara aku semua duk layan lagu tu... budak2 memang suka ler

    ReplyDelete
  15. tuh die mama dah terer ek nyanyi lagu nih..hehehhe..

    kite lak pernah dgr aiman nyanyi dulu..ingtkan lagu ape lah..sbb antara words die ''yg penting kerjasama'' hehehhe

    ntah maner lah die dpt..nih citer tv bape linn..apsal lah kite tak tahu ek..

    ReplyDelete
  16. akak tak pernah dengar la cik linn, agaknya sebab anak2 akak pun tak pernah tengok kot citer ni. heehehe.. tapi mesti best, sampai anak2 cik linn pun nak tido mesti dengar kan..

    ReplyDelete
  17. ni lagu yg mana satu nih lynn...best yer...nanti ida try search kasik pica dgr...dia suka sgt nyanyi2 nih...ehehehehe

    ReplyDelete
  18. kalau aku nyanyi siap ngan sore kartun lagi! hihihi..mama mmg hover!

    ReplyDelete
  19. Jgn kata ko... aku pun skali join tgk anak aku layan citer ni.. klako giler... sbb style dia ckp tuh disampaikan dlm bentuk nyanyian...
    paling x tahan...
    "kami tak besar & kami x kuat... bila bekerjasama semua jadi mudah"... whakakaka...
    lepas tuh adriana sambung.. wonder pets...

    ReplyDelete
  20. budak2 suka sangat nengok citer wonder pet nih..siap nyanyi2 lagik..

    ReplyDelete
  21. Lin..anak2 saya pun suka tengok wonderpets..bila tengok kat tv9 diaorang translate in bm kan..tapi kat 612 binatang2 bercakap omputih..tapi dah sedap pulak tengok wonderpets cakap bahasa melayu..ha..ha..Ini serius...

    ReplyDelete
  22. Pssst...lin a'ah set tumbler madagascar..still ada stock ke eh? Kita nak yang set A+B tu price around rm60++ so mcm mana nak order ni???

    ReplyDelete
  23. Linn, akak tak penah la plak dgr lagu wonder pet nie...best ek...nak surf la kat internet..

    ReplyDelete
  24. eeiii..budak2 mmg suka lagu ni kan..
    tp mak2 pon suka gakss..hehehe

    ReplyDelete
  25. kehkehkehkeh

    gelak besar aku mlm ni kak..

    bukan apa, ngenangkan betapa glamernya lagu ni kan..kalah lagu2 hebat kat msia ni tau..

    chem pun suka sgt lakak oii..tiap saat, dengor..'apa yang penting..kerjaaaaasama!"

    aduiiii..tak pasal2, yong pun ngikut tau!

    ReplyDelete
  26. rajin ko layan anak2 ko cik linn....tapi sekali sekale layan lagu budak2 ni best tau...lieya ni ade 4 cd lagu kanak2...semuanye aku hafal demi anak2 aku ha ha ahah

    ReplyDelete
  27. sama la ngan qimi...pelat2 pun nk nyanyi jugak...tp wonderpets tv9 yg bahser malay tu kul 230ptg sama ngan time jelita tv3..berebut sajork!

    ReplyDelete
  28. laa..nape aku sorg tak penah dengar lagu nie linn.nspe??? ibu zaman batu ke apa aku niee...dr mana lagu 2

    ReplyDelete
  29. nak kena pi cari gak laa lagu nie hiks.. cik mya suka lagu twinkle2 star hehehe

    re = hahaha mama cik mya nie memang hantu kicap kekeke.. jimat sape kawin ngan akak la la la

    sekarang cik mya okey cuma tunggu jumpa doctor lagi nengok dia kata apa.. harap2 okey

    dia rimas kot ada jarum tue yg dia gigit tue.. eee ngeri

    hehehe boley ke cik mya jalan2 umah cik lynn kang abis satu umah cik mya kemas hehehe

    (sowi lynn lambat repyly)

    ReplyDelete
  30. akak curik lagu ni yer, nak nyanyi tuk anak-anak akak

    ReplyDelete
  31. Dah ramai dah mak bapak yg pandai nyanyi lagu nih hehehhe... aritu Ila jumpa sedara Ila pon dia cbok dok nyanyikan lagu ni kat anak dia...

    Tu dia...bersemangat betul ko siap search lirik dlm tenet lg yer!! bagus...bagus

    ReplyDelete
  32. tulah.. smpi ke kita pun dok hafal lagu ni.. hehe.. tq ye linn.. rajin singgah di blog t tue.. apa cerita linn ari ni? t mcm biasa jer..

    ReplyDelete
  33. salam kak,

    akak apa khabar hari nie?? Mar ada tag akak.. bile2 akak free, dtgla blog mar, ambik dan jawab tag tue yerk.. thanks kak..

    slm syg slalu dr mar utk akak syg..

    ReplyDelete
  34. biasalah linn. klo ada anak mmg camtu kan? semua lagu² katun kita pun hapai jugak. akak pon camtu lah. abeh suma lagu² kt channel phdc tu akak hapai. pastu nyanyik skali dgn baby! hahaha!

    ReplyDelete
  35. kak,
    bebudak skang lagi advance dari kita kak
    dulu kita tahu nyanyi lagi buai laju2, pok amai2, enjit2 semut....la nie, mcm2 kan....
    zana pun tak tahu lagu tu....
    bab2 nursery rhythmes nie mmg zana angkat bendera putih ler...

    ReplyDelete