HAPPY NEW YEAR...2009

Posted by Ciklinn Hasib.

SELAMAT TAHUN BARU 2009...........aku ucapkan pada semua sahabat2 key....

semoga tahun baru ini buat kita semua terus berjaya dan sukses dalam apa jua yg kita buat...

AZAM TAHUN BARU??? Azam aku tahun nie...

1. nak kuruskan badan kalu leh nak gak keangka 4 key.. hihihhihih tak taulah dapat ke tidak...

2. NAk jadi Ibu dan Isteri yg lebih baik utk anak2 dan suami.....

3.lagi... apa yerk..nak sukses jerlah dalam semua hal kehidupan... AMinn.....

mlm tadi sempena tahun baru aku n suami tak kemana2 pun.......
kitaorg gi ke shah alam jerk.........tgok sepupu abang masuk pertandingan karoeke....
majlis tu kat Anggerik MAll........shah alam sunyi dah sepi tade bunga api mcm selalu
(PKR takder budget kot..mihahhahahha)

Anak2 aku shooping.... hehehheheh..
Aisy dapat BEN10..... Aliff good boy nak sweet jerk..




JUara mlm tu.... sepupu abglah sapa lagi.....
hihihhhihi kalu dia masuk pertandingan sure juara punyerlah....


Malam tu ada acara poco2.... seronoklak tgok...
korang tgok ni.... bukan main org2 lelaki ni berpoco2....



Aisy bergurau senda..... kalakar habis masa nie......
boleh dia ikut jerk apa budak tu buat....
yg kelakar tu...dia kan pegang ben10...budak tu lak pegang pedang...
pehtu dia dtg kat aku dia leh cakap...
"mama adik baik.. adik ben10...dia jahat...dia monster..."

Adoii saboe jerlah...



4 dara pingitan... mihahahhhahahhaha
aku sorang jerk mak budak ...
yg 3 tu anak daro lagi ker..... yg makcik baju hijau tu pun bini org..wakakkakakka
ni kawan2 sepupu aku tu.... diorg baru balik dari futsal..
ni semua budak2 maybank...

7 Responses to HAPPY NEW YEAR...2009

  1. selamat tahun baru 2009!! semoga sume azam termakbul..

    x de munge api erk shah alam.. akak nengok depan umah jek hehehehe.. munge api kecil kecilan.. x pi mana2 kat umah jek dari malam tadi sampai laa ni pun x kuar lagi..

    ReplyDelete
  2. heppy new year ciklinn..wah setiap wanita yg raser dirinyer debab mesti azamnyer tiap2 tahun nak slim melim..kalo iena tak dapat ler..makin debab ader ler..ciklinn dah cute miut tu..mcm anak daro lagi..
    Semoga 2009 memberi kebahagiaan & kejayaan dalam hidup ciklinn n family..
    juara karaoke?? leh masuk oim..

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru ya.. semoga apa yg dirancang tercapai hendaknya.. dan semoga tahun baru ni membawa sinar bahagia utk linn sekeluarga..

    ReplyDelete
  4. SELAMAT TAHUN BARU LIN..Semoga lebih success tahun 2009 ni ye..

    ReplyDelete
  5. SELAMAT TAHUN BARU LIN..Semoga lebih success tahun 2009 ni ye..

    ReplyDelete
  6. nape kau tak join poco poco tu ciklinn? syok wooo....

    ReplyDelete
  7. ciklin...insyaallah..aku akan inform ko kalau ade mega sale kat hotel tu..hehehhe..
    wah3..dasat gak azam pertama ko!!!aku pun nak azam mcm ko gak!!x kira..tapi azam tu aku dah start beberapa minggu yg lepas..kahhhhhhhhhhh
    tahniah wat sepupu abg ko yg menang karaoke tu..hehehe

    ReplyDelete