~~Sinar pagi di Sinar FM~~

Posted by Ciklinn Hasib.



sekarang pagi2 aku layan sinar FM...... hihihhihi kelakar dgr abg jemm... kak engku n krill..... terasa meriah mcm kieran dan krill dulu.........

aku demam hari nie........kepala pening2 lalat..kat bahu sakit.....leher rasa nak tercabut... adakah ni sintom darah tinggi(masa mengandung dulu ada penyakit nie)

28 Responses to ~~Sinar pagi di Sinar FM~~

  1. linn makan ubat yer..and get rest,
    semoga linn cpt sembuh

    ReplyDelete
  2. yeahhh ciklinn, aku punggg..
    dulu aku dgr light & easy. tapi pastu tukar era. tapi bila time linda onn je aku tukar channel. aku x tau apsal. aku x minat ngan linda onn. LOL

    pastu dh dekat setahun aku starts dgr sinar fm. especialy segment ROCK di SINAR. fuhh best ooo mengambau kenangan2 lalu, dgn ekamatra, BPR, gersang bagai.

    tup2 linda onn nasuk Sinar pulak. isk isk.. derang mcm jaki sungguh dgn aku tauuuu.....

    ReplyDelete
  3. hehhehe
    ye ke best ciklinn?
    p kalau ada salih yaccob + kak engku tuh
    harus gamat ler

    ERA plak ngan aznil + din beramboi
    amats le x sedap di dgr nye

    re:
    ye ke ciklinn xleh view blog akak slama ni?
    nampak nye nuff nang nye pasal kot

    la ni semua blog yg pakai nuffnang
    semua nye akak x leh view
    ciklin ade masalah ngan blog akak je ke?
    ngan blog others?

    ReplyDelete
  4. sakit pregnant kot...heheheh
    selamat pagi to linn

    ReplyDelete
  5. senasib la kita..aku pon demam. huhuhu..tak tahan aku sakit badan ni!! ;(

    ReplyDelete
  6. Ya la Linn... kiter ni bila dah hampir nak masuk 30's dah start berubah channel radio...hahahah...
    jgn kata linn.. kiter pun dah start layan sinar gak... best arrr klako giler...
    dlm keta nak p kejer layan jer coloteh d/org... hahahah...

    Bykkan rest... jgn lupa amik ubat kalo rasa x ok....take care

    ReplyDelete
  7. skg sinar lg best dr era...tp pagi2 aku dgr hotfm..balik petang aku dgr sinar....
    aku pon nak demam gaks nie lin....

    ReplyDelete
  8. ooo cik linn suke dengar sinar yeak....lieya suke hot fm...sinar ni cam serabut leee...ramai no nak bercakap....kdg2 pening lieya dengar.....he he he he suke2 jek aku komen cenggitu....tapi tu le...setiap org ade minat die sendiri kan.....

    ReplyDelete
  9. sama ler kita..pg2 skang aku pon layan sinar fm gak..bes n x over sgt..

    ReplyDelete
  10. mmg kelakau diorg tu.. lelebih abg jem....

    sakit kepala mungkin tido tak cukup kot..

    ReplyDelete
  11. Samalah kalau pagi2 nak pi kerja asben mesti bukak sinar...dok tunggu abang jem ler....hehehehe

    ramai benar org demam sekarang kan...musim agaknya

    ReplyDelete
  12. Dh g check lum?pepe t mkn ubt n rehat byk2 ya..take care..

    ReplyDelete
  13. cik linn akak pun suka dengar sinar kalau time2 pergi kerja.. paling suka kalau ada abg jem.. tapi kalau ada kak engku tu, kekadang ok, kekadang meluat sebab dia tu suka menyampuk lelebih plak kutuk orang..

    apapun "I follow" bak kata abang jem

    ReplyDelete
  14. husband wanie suka dgr sinar fm ni pagi2

    tak sihat ye kak..rehat byk2 tau...semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  15. Sama arrr linn akak pun suka dgr sinar fm nie...pagi2 pi keje mesti buka channel sinar nie...Akak suka dgr celoteh abg jemm tu....kdg2 ketawa sorang2 dlm keta....hahahahha

    ReplyDelete
  16. akak saya kan tak suka denga radio..pala cam serabut jek bising2 nih..boleh gitu..hahahah

    akak dah ok ke? byk rehat k..xyah mop lantai..kemas umah..krg pitam plak...heheheh...

    ReplyDelete
  17. ha'ah lawak kan diaorg tu.. suke dgr mat salih nyanyi lagu omputeh.. tergelak sorang2 kat dlm keta tau.. la kesiannya linn.. mungkin gak ler.. nnti senang2 sudi2kan la buat tag tig tug kat blog kita ya

    ReplyDelete
  18. eija klu hujung minggu kat umah tu bila time ptg layan sinar fm...lagu pun jiwang2....leen kod emam ke?cian ko....dah g klinik ke?

    ReplyDelete
  19. nanti nk try dengar sinar gak ar..
    kak, saya tag akak..sila buat ek..hehe

    ReplyDelete
  20. akak, best ke lagu2 kt sinar tuh?? kakak neddy tgh dilamun centa, ari2 dgr sinar. dulu kemain lagi tak suke ..ehehehe..

    ReplyDelete
  21. kita pun suka dengar sinar Fm pagi2.. lynn semoga cepat sembuh.. manyakkan rehat..

    re = dah manyak ari tukar layout kat blog nun.. lynn jek x pasan hehehe

    ReplyDelete
  22. Lin..get well soon ye,jangan lupa makan ubat ha..
    Re:Ala..takde rezeki kita la kan..cari merata outlet semua dah out of stock..lambat nau saya ni.. =(

    ReplyDelete
  23. Thanks 4 d wish Cik linn... ye-lah akak mmg low-profile sejak takleh berblogging cam dedolu!

    Kita sama-lah..Sinar Best gilerr! Abg Jem & kerill plg sporting.. kak engku tu... bolehlah! he..3X

    Makan ubat yea..

    ReplyDelete
  24. Kesian diaaaaa...berehattlah ye, moga kembali sihat k

    ReplyDelete
  25. ko same ngan aku ciklin!!skrg pagi2 dlm kete ..pasang sinarfm..abg jem mmg lawak weh...nak2 dia nyanyi lagu omputih tu..kahhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  26. tak pernah dengar laa plak... kena dengar gak ni!!

    apapun... ucapan tuk Radio Era.. ko bleh blah!! dah lama tak dengar era!

    ReplyDelete
  27. kak lin azie mmg suker dengar sinar FM...klu bawa kete g keje pagi2 mesti gelak sorang dengar celoteh dorang...mesti org ingat aku nie gila akak gelak sorang2..

    ReplyDelete