~~Marilah Bergoyang.....~~

Posted by Ciklinn Hasib.

1st terima kasih pada kawan2 yg sudi bertanyakan cerita yer.....

apapun semua dah kembali seperti sedia kala.......

itulah kadang2 bila kita dah nangis puas2 semua benda2 tu jadi kecik sgt....dan rasa alahai nyesal nangis.... mihahhahahahha

tapi aku percaya menagis adalah terapi terbaikkk bila kita tensen..n blablablabla.....

okeylah aku pun dah habis sedih2 .......meh kita cito apa aktiviti sihat aku di waktu pagi dan bila aku rajin......bergoyang inul...mihahahhahah



hehehhehehehe setelah 3 thn baru aku pegang balik benda alah nie.... sebelum ni adik2 aku jer guna.........(letak kampung) tapi oleh sbb aku dgn bersemanagat tahun baru ingin turunkan berat bdn makanya aku amik balikkk wakakakkakakaakk

adehh kena mula balik dari awal.... sbb dah lupa stepp da....


eh sapa tau yerk kat mana ada kelas poco2 tu.... hihhihihhi mcm best lak aku tgok diorg joget2 tu...

~~~pergi Midvalley~~~~

yehaaaaaaaaa laki aku tau yg aku berduka..... maka dia ajaklah jalan2..... kitaorg gi midvalley.. aku suka aku suka.......hehehehhe.... sampai sana terus cari suar budak2 nie...... dapat lah sorang satu suar PONEY.... yg aku perasan poney ni duklah offer 50% kan.... agak2nya mmg itulah harga suar2 tu semua..... pehtu tulih 50%...... aku pun ingat offer belilah.... hehhehehe.... aku suka PONEY sbb tahan lasak.... n kaler dier cantikkk sentiasa......

Sebab apa beli seluar...... utk pengetahuan korang anak2 aku ni skrg sibuklah "nak suar pjg! suar panjang!" ntah napa ntah skrg duk sibuk nak suar pjg..... tanya aisy..

"naper nak pakai suar pjg?........ "nnati adik hensem.." wahahahahhahha...

sbb selama ni aku suka beli 3/4 pants.... bukan apa sbb leh pakai lama...... walau dia makin tinggi suar tu tetap leh pakai...tapi kalu suar pjg....... sekejap jer karang dah senteng...tapi apa leh buat..anak2 dah pandai memilih skrg.......



ha korang tau.....kat sana budak2 ni wat perangai...... menangis2 berguling2 nak kasut tom & jerry...... adoiiiii gerammmm nyer...... nak tak nak rembat gaklah sorang satu kasut tu....... oleh sbb dah penat melayan budak dua nie....aku tak beli apa2 punn............ huaaaaaaaaaaa........ takper laki aku cakap lain kalilah...... "abang mama ingat ha... lain kali okeyyyy....tapi bila??? leh mama tau..........."

30 Responses to ~~Marilah Bergoyang.....~~

  1. suka dgr lyn dah okeh..no more sedih2 lagi ye..

    aah lyn.bila kita tuko layout..semua widget ilang.tp ade satu layout..tu ade tak ilang..kena kuat smgat..ponet..buat nya..

    ReplyDelete
  2. ye ye ye..kak linn dah ok...dah ceria2....ya betul, nangis itu terapi buat hati yg berduka....cheewaaah...

    kak, cam best jer main benda alah tu...mana nak cari...leh ler join ko buat goyang inung @ rumah..tp time hubby i xde ler..kalu ada i malu ler...pastu zana leh rebut2 ngan batrice...keh keh keh

    kekdg nama jer sales kak...sebenarnya harga asal jugak...cuma dia letak ler situ sale 50% ker 70% ker...kita jugak yg tertipu...

    takpe, hubby nak ckp next time tu kak..ada harapan

    ReplyDelete
  3. wah..lynn dh hepy2 ye...bguslah gitu..
    goyang lynn jgn tk goyang..ekekeke..

    ReplyDelete
  4. haha..betul tu linn... bdk2 skarang dah pandai bab2 fesyen ni..dulu2 akak sukala pakaikan baju ala2 singlet ni (kan senang tak panas).. tapi kalau Haziq dia kata dia malu..sebab nampak ketiak... hehehe..so baju2 tu simpan aje, dia tak mau pakai..sabo jela.. nanti nak tunggu lak kerenah 2 beradik tu... peningla kepala akak cam ni...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah kak lin dah ok..
    kak, bagus ar menda tuh..leh kurus cpt pakai tu kan.aritu saya baca majalah angelina jolie kurus sbb selalu menari guna menda ni ar kak..

    ReplyDelete
  6. salam Cik Lin...lamanyer tak jenguk blog u...bizi la skrg nie...aper yg sedih2 nie...kiter tak tau la....
    Cantek wajah baru blog nie...nice sgt...ske...ske..
    Poco2 tu klu kat opis kiter nie glamer giler...siap ada pertandingan lagi...

    ReplyDelete
  7. camtu la..jgn sedih-sedih....kalo aku sedih aku salu bc quran jek..tu treatment yg paling baik

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah dah pulih dari berdukacita.. pandai cik abang bawak gi terapi.. tak pe cik linn walaupun untuk cik linn next time, insyallah ada tu..

    kak mimi pun suka belikan seluar 3/4.. sebab boleh pakai lama.. kalau seluar panjang, memang cepat senteng.. tak pun kak mimi suka beli labuh2 sikit, pastu lipat. boleh pakai lama

    ReplyDelete
  9. ko dh ok ek linn?? bagus aa...

    aku pun x suka beli suar panjang kat hardy coz

    1) panas. ko paham je la kan, kita bukan dok kat london. mesia jek.

    2) kalu beli size hardy semua kena lipat. anakku itu kan kemetot.

    3) aku rasa anak aku lagi ensem pakai suar 3/4. muhahahah...mak perasan...

    ps: sib baik budak2 tu nangis guling2 nk kasut tom & jerry, kalu nike ke adidas camna?? hehehhe beliii..jgn x beliiii...

    ReplyDelete
  10. ha baru la nmpk ceria sket umah ko nih..da ok da ek..elok la tu..x yah sedey2 k..

    linn ..aku suker la menatang joget2 tu.. ko beli kt ner ek..n brpkah henggetnya.. slalu tgk kt sg. wang.. tp rasa cam mahal jer..

    mmg ler poney tu kalo sales mst 50% kan..aku pon rasa tu mmg harga dia kot.. aku pon kalo beli baju2 echa..tggu ada sales br la aku beli..

    ReplyDelete
  11. ko dah ok ye linn??? bagus2.. wah mesti syok ko lompat sana-sini kan.. aku syok gak tgk benda ni.. budak2 kt pusat hiburan selalu main benda ni..suka aku tgk...

    ReplyDelete
  12. hehehhehe
    stiap kali kluar shopping memang ler dak-dak yg slalu dpt habuan
    kita nih...jatuh no.2 dah...

    ciklinn start diet balik?


    yg sedey-sedey ni nape ciklinn..?
    x habaq pon............


    hehehe...HD pon memang dok pakai sluar 3/4 je
    aritu pakai kan daNi sluar panjang
    meronta dia suh bukak
    lagipon hubby kak farah x suka anak-anak dia berseluar panjang..
    so, semua seluar HD...3/4 ler

    ReplyDelete
  13. eeee.....mcm fun ajer benda alah nie. Rasa mcm nak cuba lah..boleh kurus kan badan nie..merupakan satu exercise nie. Linn beli kat mana ek...Ikka nak beli lah..:) Serious nie...:)

    ReplyDelete
  14. marilah bergoyang...semangat nak turunkanberat bdn tu.....

    ReplyDelete
  15. knp sedih2 ni.. ? tp dh ok kan? minat ye tgk cite prison break.. t dh terlepas dari season 1 lagi.. kalau dh terlepas byk episod mmg bercinta rasanya nak tgk episode yg lain2.. tp kalau cite lost .. t tak penah miss dr 1st season.. suami t dh ok dr demam.. mmg takkan jpa doc punya.. makan ubat yg dia beli kat farmasi aje.. standard dialah tue.. hehe..

    ReplyDelete
  16. sape lah yg buat kau sedey ni budak skolah?? sape?? kau ckp ngan aku! meh aku balun sama dia!! isk!

    tp best gak bila berduka ade org nk banje bagai kan? kalau aku berduka takde sapa pon nk banje aku..huhuhu

    ReplyDelete
  17. baguslah dah ok...
    seriously, saya tak pernah main benda ni tau...tulah saya ada impian, saya nak beli mainan yang saya tak pernah main bagi anak-anak saya main, then saya boleh tumpang sekaki...kakakakakka

    ReplyDelete
  18. sonot dengar lynn dah ceria kembali.. waa lynn bestnye leh berjoget2 leh joint sama hahaha

    ReplyDelete
  19. akak pun suka gak pakeikan anak2 akak suar 3/4 jer....nmpk lebey kemas, kalo pakei suar pjg tuh mcm serabot jer....tp takat ni sema ok jer....still buleh accept pilihan mama dia

    re : a'ah la kan kat K.sel tuh dh ada TESCO, beso lak tuh....ok gak linn kalo ko nak dok sana...bukan yer jauh ngat pun dr klang n S.alam tu kan....

    akak dok kat Jln Gambang, dekat ngan Simpang Pekan/Kipsas....tau ker????

    ReplyDelete
  20. kak lin..mana nak carik menda joget2 tu..hahahah selalu tgk bebudak main kat pusat games tu..

    akak nak belajar pocho2 ke?? meh belajor dengan yong..hahhahahaha peberet tu kak oiiii

    ReplyDelete
  21. eiii bestnye ade bendealah tu...boleh tergedik2 aerobik......mahal tak cik linn....lieya nak gak satu, tapi memandangkan persaingan kat umah ni...baik dilupekan hasratu tu.....belum sempat nak angkat kaki ikut rentak muzik tu...mia n mija dah gaduh2 nak main same....bukan boleh percaye budak 2 org tu......he he he he he

    cik linn, jgn sedey2 lagi okey...nanti tambah satu kedut kat muke.....he he he he he

    ReplyDelete
  22. keh..keh..agak2nyer org pakai suar panjang hensem erk..'
    kalo dah berguling2 tu harus kener beli yer cik lin..kalo tak lagi naya....keh..keh..jgn sedih lagi tau..tengok muka putera2 ciklinn semua..

    ReplyDelete
  23. dah ok ye ciklinn...ceria2 balik tau...tapi mmg betul...nangis tu mmg terapi di kala bersedih...

    cam best je game tu...leh exercise sambil bergoyang tu...

    wanie pun suka beli seluar 3/4 untuk irfan...senang...kalau seluar panjang kena lipat2..irfan ni kecik je

    ReplyDelete
  24. hahahaha
    linn, dulu aku ade gak mende ni tp dah berabuk kat almari aku, dah tak pandai nak men camne ekeke..
    linn aku teror poco2, ko nak blajar tak dr aku? ekekeke

    ReplyDelete
  25. bila tension nangis..esoknya mmg rasa nyesal nangis..tapi puas

    a'ah lin pun nak gi kelas poco2. mcm best la..bila nak nangis kita poco2!! heheh

    ReplyDelete
  26. Al-hamdulillah, linn dah ok ek...lps ni tak mo sedih2 yea :-)

    ooo pi mid valley ek....a'ah, akak pun suka gak PONEY nie coz baju suar dia mmg tahan lasak. Mahal skit pun tak per lah, janji tahan lama kan....

    ReplyDelete
  27. suka tgk gmbar header image yg linn edit ni.. pandai linn mengedit2 ye...

    ReplyDelete
  28. Salam perkenalan...

    My 3 heroes langsung tak minat nak pakai short pant...mesti nak pakai long pants pasal abah dia ajar gitu. Dari kecik menyemat jer..hehehe. Nenek dia plak rimas.

    Yg kecik tu pon pandai pilih suar panjang jer.

    ReplyDelete
  29. ciklin nak tanya..mana beli menda alah nak main goyang2 tu..hehhe..niza minatlah..lama x exercise nih..(WAJIB BALAS) hahahah

    samalah mcm hero2 lin..kanda tuh even br 2 taun dah pandai demand nak pakai suar pnjg..dia kata "mayu" ntah apa yg dimalukan aku x paham sguh..hahhha


    re : putra hite subang

    ReplyDelete
  30. uhh leh berpeluh erk dancing ni... ayooo, boleh guna ni.. selalu nengok adik angkat maen kat game center tp bila maen sendiri, tak leh hit...

    kalo ada kat umah, leh practice kan.. nak g cari ar!

    ReplyDelete