~~JAWAB TAG~~

Posted by Ciklinn Hasib.

PERTAMA SEKALI...aku nak pohon ampun dan maaf pada saper2 yg bg TAg pada aku dan masih belum berjawab.... ampunn........ bukan tak nak jawab tapi itulah kdg2 bila ada mood yg berkobar2 nak jawab..... 3 org teruna kat umah ni lak duk sibuk nak ngadap PC....... jadi hilang terus semangat ku........ ampunnn yer.....

dan dlm duk round2 tadi pergilah umah wanie dan aku telah di TAg da..... sebelum ni pernah gak kena tag dgn kak aimi .......so dgn segera ku menjawab supaya tidak kelupaan dan tidak perli berebut pc...sbb skrg jam menunjukkan kol 1.30 pagi kesemua 3 hero yg selalu menggugat keje membalas TAG telah titun...hihihihihihihi

Tag berbunyi begini....

Here are the rules* -
- List these rules on your blog.
- Share 7 facts about yourself on your blog.
- Tell 6 unspectacular quirks of yours.
- Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
- Link the person who tagged you.


7 Facts about me....

1. Nama penuh saya Hasmalinda Binti Mohd HAsib..... family panggei kat kg CINDA....... kawan2 lak semua panggil linda atau linn................

2.Anak no dua dari 6 org adik badek........ yg paling ganassss.... dan manja dgn abah aku.... heheheh sampai la ni kalu gi mana2 mesti makcik2 aku duk citer yg aku takleh hilang abah...mesti nangis sampai abah aku balikk.....

3. Lahir kat Sg.besar... selangor..... sekolah membesar semua kat sana...... pas abis belajar pun keje kat sana gak.... dah kawin baru pindah sini....

4.saya sgt suka hendak niaga dulu mmg aktifflah degn bisnes2 ni..apapun aku bedall janji halal... nak2 MLM.... hihihihhihih skrg takleh nak aktiff dah sbb ada 3 hero yg amat perlukan aku sentiasa......

5.isteri pada Abd RAzak bin Haji Sulaiman...kenal 3 bulan jerk terus kawin.... pilihan mak abah... alhamdullilah bahagia hingga kini......

6. ada dua org anak yg sgt comellll Ahmad Aliff Iman dan Ahmad Aisy Adam..... hari2 penuh bahagia... dan juga hari2 penuh kesingaan...... laki aku cakap sbb duk mengaum panggei budak dua tu....hahhaahhah

7. saya sgt suka warna hijau dan pink..... kalu leh semua2 benda aku nak kaler 2 nie....

6 unspectacular quirks about me:

1. aku ni tahap kesabaran takleh ke tahap maksimumm... so jgn carikk pasal ha...... aku tau kelemahan aku..... so karang2 takpasal2 kena amukan ganas ku..

2. tak romantik langsung... tak caya tanya laki aku..... takretilah..camner nie...

3. sgt baik pada kawan2 yg baik dgn aku.....

4.sgt tak suka pada kucing..geliii..... dan semua serangga2 yg menggelikan...lipas..... lalat( ni kalu aku nampak habisss sebotol ridsect aku kejekan)

5.Tiap2 hari mesti nak mop umah kalu tak rasa tak bahagia hidup....

6. paling suka pada henglish deco sbb rasa sweet dan nyaman jerk.......lagipun kalu pilih yg shaaby deco....kita leh dapatkan brg2 yg murah sbb dia guna brg terpakai..skrg kat romantika jual byk brg2 yg murah...

7.aku sgt suka masak....... lebeh2 kalu masakan yg laki aku suka mkn...... rasa semangat nak masak....... cuma kdg2 tak masak sbb takder sapa nak mkn...


7 people to be tagged:

1.Sue
2.Azie
3.As
4.cutemiut
5. kak yatt
6.zana
7. zuera

sapa yg dah buat sila abaikan yer.........

Link the person who tagged you:

1. wanie....
2. Kak Aimi...

3 Responses to ~~JAWAB TAG~~

  1. linn..cam tak caya je yg awak ni tak romantik?? ya ker?? hehehehe.... hmm..lagi satu.. hubby awak tu pilihan parents yaa.... mcm citer kat tv lak... :D

    ReplyDelete
  2. tak padan ngan ropa kau yg chomel tu!! ganas ropanya...huh!!

    ~eleh..kau romantik kt dlm bilik je kan linn kan???

    ReplyDelete
  3. setuju ler yg no. 5 tu hehehehe...pantang kaki pijak cam licin sikit..terus amik senjata..kengkadang terlentang2 budak2 ni jatuh pasal dia tak tau mama dia tgh mop lantai hehehehe...

    ReplyDelete