Aku nak makan ni Kamu nak makan Itu, Aku nak makan ni Kamu nak makan Itu

Posted by Ciklinn Hasib.

caits.... mentang2 bini rajin lagi solehah...........
wakakkakak sila jgn muntah hijau mcm orang hijau...
Ingat Hijau ingat Daus

ntah kenapa sejak dua menjak ni kami laki bini tekak
sorang ke utara sorang keselatan.....

sorang nak makan ni.... sorang nak makan tu.....
habisnya... isteri solehah penuh kerajinan..
masak dua menu satu hari berlaukkan yg sama.....
ngeh ngehngeh...

Resepi Siakap 3 rasa untuk kamu 


 Resepi Siakap stim untuk aku


*

*

*

*

*


 Resepi udang kari untuk kamu

 Resepi Udang tempoyak untuk aku

hat ni makan sama-sama.... isteri solehah malas nak masak 2 macam





 dan yg ni untuk dilihat jerk... sebab aisy yang punyerrrrrrrr

 


semua resepi Ciklinn buat satu2 nanti yerk...
ni main tepek jerk... sbb incik umar tak bg can mama nak berblog...
huhhuhuhuhuhuhu

kalau nak macam-macam lagi resepi menarik tertarik debaboomm
pi jumpa dan menunut segala jenis mak nenek resepi kat Ah Mat Gebu

"saya bukan rosmah mansur....... apatah lagi nyonya mansur"

This entry was posted in , .

Leave a reply