Seafood Jeram & jumpa baby Aqeel Azraie

Posted by Ciklinn Hasib.

ermmm sebenarnya aku mmg dah lama nak gi ke seafood pantai Jeram nie....
tapi asyiklah tak terpegi......

huhhuhuh laki aku kalo seafod dia mesti nak mkn kat AHmad tomyam kat umah aku nie....dgn alasan cepat dan sedap.......(abg mama ingat abg dah kena mandrem lah dgn pak ahmad tu..hihhihi)

jadi oleh sbb bini dier asyiklah nak gi ke jeram tu... dia bawalah mlm sabtu tu......

Masa sampai....MAsyaallah ramai nyer orgggggggggg....serius ramai....
(dalam hati..haiyoo mesti lambat sampai makanan....)

JAngkaan ku TEPAt mmg lambat lah sgtt dapat makanan...
Aisy dah nangis2 lapo... huhuhuh jenuh pujuk.... cakap tukang masak tu sakit perutlah.... gi fishing dulu lah..

Kesiannyer anak mama..lapar yer.....



Seb baik... leh tgok2 laut.... pehtu adalak bot... so takder budak tu layan lapor dia..



Antara menu yg sempat amik.....
Xbest sbb lauk tak sampai serentak.....

sampai dah abiss nasikkkkkk ada 3 menu lagi tak sampai okeyyyyyyyy Arghhhhhhhh



Kesimpulannya....... makanan kira memeuaskan jerk..sbb ramai sgt kot...
so diorg masak ala2 kadar jer kot...
ikansiakap 3 rasa mcm biasa2 jerk....
sotong goreng tepung sedap 4 ekor aku mkan sorang2....
tomyam biasa2 jerk.......
sup sedap... budak2 ni suka.....sampai licin di hirup...
Ketam sambal.... sedap gak tapi sampai lambat...

HARGA MURAH .... heheheheh lebih murah dari Ahmad Tomyam yer cik abg ku... heheheh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jumpa As n family......

hari sabtu hari tu pergi rumah As kat sek 11 shah alam..sempena majlis cukur rambut baby Aqeel Azraei...yg comell...

sampai sana pun dah lambat dekat kol 3 ptg..so mmg dah takder orglah ygtinggal sedara mara As jer........

Jumpa hirda pun sekejaplah sgtt..........aku sampai hirda nak balik.... takperlah lain kali kita jumpa yer jumpa lagi yer.........

baby Aqeel yg baik...senyap jerk....



As n Cik Nana yg mmglah comell... (As dah setuju nak bg aku wat menantu okeyyyy)



huhuhuhuhuh korang tgoklah..aku yg dalam pantang ker As nie....
TEMBAMMMNYER AKUU.........................

18 Responses to Seafood Jeram & jumpa baby Aqeel Azraie

  1. akak my hubby sama cam akak ske sgt mkn seafood..bese kami p makan kt port klang tuh ha..kt tg harapan..tak pun dia ajak p melaka..kt umbai nun haaaa...adei....

    emm...nana tuh utk si abg ke adik ciklin oiii? krg gaduh plak nnt..keh..keh...niza xdpt nak p sbb hubby ku kejea..

    ReplyDelete
  2. selalunya kalau org ramai, mesti makanannya jadi biasa2 aje .. kalau takde org, makanannya biasa tak sedap .. dilema sungguh .. nak makan yg tak sedap or nak makan yg sampai lambat .. ehmmm .. papepun mmg nampak sedap makanannya tuh ..

    ReplyDelete
  3. wooo lin ko lupe ke nak ke teratak aku?waaa...sgt cedih ooo ko janji nak dtg....hampeh aku nunggu sampe ke ptg byg idung nko pon aku x nmpk....aku plaks xde no fon ko..eee....nak geget2 je raser!!!!

    wah comel nyer abby tu...ko nak jadik kan baby tu menantu utk aisy ke?cr kan gaks ar sorang menantu utk aqil gaks..hehehehe

    ReplyDelete
  4. sedap nye makan seafood...pantai jeram tu kat mana?

    ReplyDelete
  5. Wah bestnya makan..huhu tkecur plak sya..
    pe salah nya kalu tembam pun..jnji cik abg syg yea :)

    ReplyDelete
  6. sedapnyer tgk ikan tue....wah jumpa aqeel yer..kiutnyer...

    ReplyDelete
  7. Wahh... sedap-nyer lauk-pauk tur Linn! tapi spoil kan kalo lmbt dpt mkn.. sabo...

    Best nama bebe tur... teringat bb Juma (personaliti TV tur..) rase-nya nama Aqil (ejaan jer lain, sebut sama!) Agak-nya mmg comel boy nama cenggitu ekk? harus ku `msk list' nie.. ahaks!

    ReplyDelete
  8. sorry sgt2 le ciklinn, kawan laki aku dh sampai umah time tu. kami pun sampai org dh x dak. kiranya kita org2 last yg sampai le kan? hehehe..

    len kali kita jumpa lagi & leh borak2 k?

    ps: aku suka rambut anak2 ko, lembuttttt... guna jari pun boleh la....

    ReplyDelete
  9. wah lynn sedapnye makan2.. lapor saya tau hikhikhik.. comeynye baby Aqeel Azraie

    ReplyDelete
  10. linn..tak habis2 cakap yg awak ni tembam... akak tgk tak tembam pun.... habis nak kurus camna dik oiii... sabar jelaaa...

    waaaa... jumpa As.. dpt baby boy yek dia.... lama tak jenguk dia..nanti nak cari dia laa, nak terjah.. hehehe...

    ReplyDelete
  11. Dah!!! pasni gi je makan kat kedai pak ahmad tu.. :P

    ReplyDelete
  12. wah lin makan besau..

    lin tembam pun lawa je..hah

    ReplyDelete
  13. best yer makan....jeram kat ner tu lin???

    p/s : tembam kot mana la gak yer awok ni yer???? akak tgk slim jer pipi tuh....

    ReplyDelete
  14. nyesal tak tu..he he he
    janji makan besar kak...itu ketam pedas sedap tak he he he

    ko dah lawat aqeel kak...bestnyer...
    alahai kak, ko what...ko tembam pun cun lagi seh.....len ler zana nie hah...dok kembang sana sini he he he

    anda telah di tag...sila check ok
    http://mezanna08.blogspot.com/2008/12/tag-again.html

    ReplyDelete
  15. linn. tu seafood restoran ka? apsal ordered tomyam? order r menda len. tomyam tu kat mana² pon buleh dpt. ish. akak ni punya nk mkn seafood x dapek² lg. huhu. sedey
    eh. as dh abes pantang ka?

    ReplyDelete
  16. jeram tu kt ner ek..jauh x..aku x penah pg...jakunnya aku..

    ko g ek aqiqah bb aqeel.. as pon ada jmput aku..tp aku x g sbb FIL aku warded.. igt nk g gak kejap..tp x smpt ler..

    ReplyDelete
  17. ohho ko dh melayan jeram ni ye dik..
    tp ade 2 kn...ni yg belah mane ye..tk cam lak akak....
    tp ni rasanya mesti yg ade playground bdk2 tu kn lyn...ade tak?

    ReplyDelete