AKU SAYANG KORANG BERDUA

Posted by Ciklinn Hasib.

INILAH SAHABAT2 KU............. kitaorg berkawan dari thn 2000 so dah 8 tahun berkenalan dan persahabatan antara kitaorg terjalin...... dan aku sentiasa berdoa persahabatan yg terjalin antara kita akan terus berkekalan hingga akhir hayat,................


untuk pengetahuan korang ni housemate aku masa aku belajar di POLISAS kuantan pahang...... hishhh bermacam2 cerita..... bermacam ragamm..... huhuhuhuhuhu aku amat merindui saat2 itu korang tau tak.....................

kate..lin (yg baju hijau tu pun nama lin) dan diorg panggei aku CINDA.......huhuhuhuh korang ingat lagi tak yg aku terjatuh depan bas tu................... huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku malu sehhhhh.... tulunnnnnnnnnnnn tulunn............

oleh sebab korang ado anak daro...... udah beso nanti leh lah jadi menantu aku yerk....

`````LIN ...AKU(CINDA)... KATE````````


AKU BG LAGU SAHABAT KAT KORANG KEY.......dari Aizat AF5... haku suka amat budak cubby yg dah kurus skrg nie....

Aizat - Sahabat
Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

This entry was posted in .

13 Responses to AKU SAYANG KORANG BERDUA

  1. tumpang seronok nengok org yg masih contact kwn2 lama...
    semoga persahabatan korang berkekalan ok....

    ReplyDelete
  2. klu ddk ngan kawan2 mest buka balik citer2 lama2 kan akak.klu ingat balik mest ketawa sendirikan.

    ReplyDelete
  3. bestnya ada sahabat sejati kan kak..leh kongsi masalah, suka duka...
    saya pun nk jd sahabat akak gak..leh?

    ReplyDelete
  4. wah jiwang le plaks ko nie lin....tetiba plaks aku tingat kat sahabat2 ku,,,huhuhuh

    ReplyDelete
  5. bestkn ade besfren camnie lynn...
    susah snang bersama....

    ReplyDelete
  6. hehhehe
    besfrend ciklinn x kawen lagi ke?
    oo...ciklinn dulu polisas..?
    ambik ape kat situ

    ReplyDelete
  7. Persahabatan yang terjalin atas dasar keihklasan & kejujuran pasti kekal selamanye.

    ReplyDelete
  8. sonok nyer jpe geng2 lame kan???aku pun windu saat2 duluuuuuuuuuu..huaaaaaaaaaa..alangkah indah kalau boleh berpatah balik ke zaman gonjeng2 kan..whkakakkak...

    ReplyDelete
  9. Best ooo...ade kawan baek kan...
    Kalau nak gi mane2 boleh ajak dorang....

    Kawan baek alang, tak tau kat ner skrg ni... dah lame lost contact!! sedih oooo...

    Salam perkenalan...

    ReplyDelete
  10. bestnya ada kawan baik kan...leh kongsi masalah suka duka...

    ReplyDelete
  11. MEMANG SERONOK KALAU DAPAT JUMPA BALIK KWN2 LAMA... ISH, RINDU NGN KWN2 AKU MASA DULU2...

    ReplyDelete
  12. ena pun cayang ciklinn ekekeke

    ReplyDelete
  13. best jumpa kawan2 lama, nak2 semua dah ada anak.. borak pasal anak jer la kan..

    ReplyDelete