Jumpa Baby Lieya

Posted by Ciklinn Hasib.

1st time jumpa baby lieya.........budak comell ni anak kawan baik linn Kak Azie...
huhuhuhuhuh setelah 2 tahun baru kitarog jumpa balik.....selalu duk YM jerk tiap hari...
rumah nak kata jauh dekat jerk....
tapi itulah masa membataskan kitaorg utk jumpa selalu....
sori yer kak azie lieya dah 7 bulan baru linn jumpa dier.....


sebenarnya aku jumpa kak azie sbb nak bawak baby lieya pergi berubat kampung...
untuk pengetahuan korang baby lieya sakit jantung berlubang......
masa mula2 aku dapat tahu mmg sedih yg teramat... sampai aku tak sampai hati nak tel kak azie bertanyakan sakit lieya.........

pada kak Azie saya cuma berharap kak azie byk2 bersabar dan terus tabah key...... saya sentiasa doakan lieya cepat sembuh dan dapat membesar mcm baby lain jugak...... K.azie jaga mkn..jaga kesihatan yerk...saya tgok kak azie makin kurus...(saya faham keadaan akak yg sentiasa risaukan lieya)


semalam masa aku duk agah2 lieya dia nangis.....
YA Allah aku perasan muka dia terus biru....
terasa bersalah lak sbb duk usik dier.........
Lieya tak boleh nangis kuat dan lama
....
erm.... sedih sgtt masa tu..tapi ku tahan2 air mata dari mengalir....
sbb aku tahu mesti kak azie akan sedih kalu aku bersedih........
huaaaaaaaa sedih nyer (sambil mengelap airmata yg bercucuran ni)

baby lieya yg comell dan bambam kan....... dia baru baik dari demam campak..hehhehe tu yg duk bertompok2 kecik tu........Lagi satu lieya takut tgok org pakai tudung..huhuhuh tu yg bibik pun terpaksa bukak tudung......kalu tidak lieya nangis...



Aisy+ Aliff + Aiman(abg lieya)



sama2 kita doakan lieya akan cepat sembuh yer.......
kak Azie TQ belanja kitaorg makan mlm tu......
rupa2nya kak Azie pun peminat tegar Ahmad tomyam

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sajer tepek menu hhehheheheh,,,dah alan2 amik gambor ku tepek jerlah.......

Nasi Lemak......


Bihun Goreng...........

9 Responses to Jumpa Baby Lieya

  1. ya allah kan linn..semoga..baby lieya cepat sembuh..amin..

    ReplyDelete
  2. alahai..tersentuh hati aku wei. :(

    ReplyDelete
  3. oh.. sedih tau bila tau budak kecik ada sakit jantung.. semoga lieya sembuh ya..

    ReplyDelete
  4. Linn... sedihnya tgk baby lieya tu.... berapa umur dia skarang yek?? besar tak lubang tu?? hmm..terinrgat lak kat arwah anak akak yg no 2 (dia meninggal sebab sakit jantung berlubang la)... bdn mmg tak membesar mcm baby lain... pastu kalau nangis lama sket, mesti akan biru.. bila menyusu pun tak blh laju2, kena slow down, kalau tak mmg dia akan lemah, sebab tak cukup oksigen... apakan daya....arwah anak akak tu sempat tgk dunia selama 4bln je... Allah lebih menyayangi dia.. (kalau tak akak ni dah ada 4 heroes tau)..

    Akak doakan semoga baby leiya bertambah baik... amin..

    ReplyDelete
  5. comelnyer bby tue..bam..bam

    ReplyDelete
  6. cik lin...cian lak aku bace pasal anak kak azie ni...aku pun berharap..moga anak kak azie cepat sembuh..aminnn...semangat budaknyer...bolat pipi...hehehe..
    weh ciklik..tu nasi lemak handmade ke??meehoon tu utk 1 family ke??byk tu...ko makan 4 pinggan eh??mcmane diet ko??hehehe...tapi meehoon xpe..mkn la sebungkus pun..x gemoknyer..hahahha

    ReplyDelete
  7. huhuhu sedih plak aku dgr budak2 tecit sakit2 nie...smuga dia sembuh lah hendak nye...

    weh aku coti panjang nie..jom la kita ketemu yuks....

    ReplyDelete
  8. alahai ciklinn
    kalau dgr bab-bab camni
    memang nak nangis le
    kalau tgk bb sakit

    ReplyDelete
  9. salam lynn...kesiannya baby lieya tu...semuga beliau cepat sembuh...

    ReplyDelete