Apa org diet makan....

Posted by Ciklinn Hasib.

huaaaaaaaaaaaaaaaa korang tgoklah laki aku tu..... bila aku cakap diet kan mcm2 dia bawak balik makanan...pehtu tadi ajak makan MCd lak......


nak lak skrg ada prosperity burger...................dah lah burger ni sethn sekalik jer ada kan....... huhuhuhuh aku tidak boleh menahan nafsu utk tidak makannnnn tulunnnnnnn tulunnnnn tulunnnnnn

sampai kaunter tu kan... bila abg tanya nak makan aper.... aku nak jer cakap prosperity double tu... hehehheheeh tapi masih ingat yg aku sedng berdiet jadi amik yg biasa jerk......... sedapnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................

......... hari ni tak masak so sblm gi kinrara puchong tadi singgah sini dulu utk sapedekkk.......



..................... anak2 aku yg masih ada sindromm cameron... hahahhahah... tghari buto duk sibuk nak pakai baju nie........................



....................huhuhuhuhu kegemaran ku.....utk mama dan abah.............................




....... untuk aliff dan aisy.............







14 Responses to Apa org diet makan....

  1. hehhehehehe

    itu kegemaran ku jugak
    tau x..last year..kak farah siap p tanya sebelum prosperity ni kuar lagi
    gelak org kaunter tuh...

    pahtu siap mintak ayam nye plak tuh

    huhhh..kegemaran ku
    harus ku rembat ni nanti
    lalalala....
    org diet sila ketepi
    dok dediam
    hidu bau jerr...


    re: xde nye dia nak kasi adiyah linn oiii
    laki aku bukan nye loaded pon

    ReplyDelete
  2. hahahaha, diet konon... tak pe,bkn sng nak jumpa prosperity ni slalu, stahun skali jek. bantai jek... pas ni baru sambung diet balik ye...

    ReplyDelete
  3. ITU MENU KEGEMARAN AKU WEH!!~
    DAH PLAN NK G MKN INI HARI WAKAKKA...
    KO TAU X...MASE AKU LAM PANTANG IKMAL DULU..2 THN LEPAS...SELANG SEHARI AKU MKN PROSPERITY NIH...HEHHEE...

    WEH..SAMPAI SKRG AKU ASIK MUSKIL TAU...APE MOTIF KO NK DIET!!!~
    BADAN KECIK LOTE JEK..
    HUHUHU

    ReplyDelete
  4. salam lyn..
    wakkakaka.sama le ngn along..selalu kaco org diet..

    fir pun sokmo berbaju sejuk ate tghari buta pun...

    ReplyDelete
  5. keh keh..aku mlm td br mkn.. sedap nya.. rasa cam nak p mkn lg la..

    ReplyDelete
  6. wah.. sedapnya... heh..heh.. on diet ya

    ReplyDelete
  7. wah sedap nyer....nie mmg fav azie & cik abg..ala xyah diet la akak..dah comel pun..xnmpk gemuk pun..

    ReplyDelete
  8. Linn akak pun suka prosperity burger tu...akak pun ada misi yang sama macam Linn dalam proses berdiet..tapi tula prosperity burger tu setahun sekali je ada..nak @ x terpaksa la juge korbankan diet untuk sehari nanti..he..he..Harap2 misi Linn berjaya ye..

    ReplyDelete
  9. sgt shedapp!! ptg td pum an makan burger ni. keke.

    kak!! item 421 still available. kalau bminat leh la mail adik yerk.

    an.wardrobe@gmail.com

    ReplyDelete
  10. tkpela lynn...
    jgn tiap2 ari ko mkn prosperity tu sudah...
    kang tmbh mmbulat tk dapek akak nk nolong...ekekekeke...

    ReplyDelete
  11. aku punggggg....
    aku nampak je iklan prosperity kuar dlm paper, ptg tu terus drive thru mcd kat umah tu.

    this yr siap double kan?
    linn, tu mcd mana? cam rope mcd kat area luar kwsn umah aku je...heheh

    ReplyDelete
  12. muahahaha
    okla tuh ciklinn, aku diet pun makan beger prosperity ni jugak ekekeke

    ReplyDelete
  13. hehehe tu la pasal.. bila time2 kita nak diet jer, mesti macam2 keluar iklan makanan yang best2.. hehehe

    ReplyDelete
  14. favorite wanie gak prosperity burger tu..dah terliur pulak..nak kena makan burger ni lunch nanti la

    ReplyDelete