Jalan jalan cari pasal......

Posted by Ciklinn Hasib.

hari sabtu sblm raya haji haritu...aku ni konon2 majuklah dgn laki aku tu.... sbb cuti ni dia duk umah jerk...... pehtu ntah apa ke baiknyer laki aku ofer gi cameron....... tapi ku pikir2.... hari isnin dah nak raya.... TATAPI ku takkira nak ku redah gak CAmeron tu....... kita org saja nak jalan2 pergi pagi balik petang.....

korang tau tak....................... AKU MABUK MCM ORG GILER.......huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa habiss pening2 lalat aku dibuatnyer..... tulunnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aku tak mengerti..... kenapa mesti aku pening2 lalat kali ini......

Tuhan jer tau betapa seksanya aku masa kat sana.... nak kata tak pernah pergi mustahilllll ..... sbb zaman dulu2 pernah gak buat keje gile dgn xbos aku yg giler.... pergi minum2 kopi kat sana....... peh tu balik opisss.... ha korang bayangkanlah...dlm seminggu adalah 2 kali kitaorg buat keje giler nie

Masa kat sana hujan lah pulak....... siyuss sejuk giler... aku rasa dah naik beku kepala otak aku nie.... hehehhehh laki aku dah pesan......

"mama tak bawak baju lebih ker?"laki aku
"tak payahlah bukan sejuk pun dah kat sana....." aku
"anak2 pun pakai camtu jer ker....? sejuk nanti.." laki aku
"ala diorg dah biasa 24 jam econ apa ada hal..." hehehhe aku yg degil

sekali sampai jer sana....... YA ALLAH sejuk gilossss..... aliff sampai terketaq2..... udahnyer kenalahbeli baju sejuk kat sana......... comelll sgt2 hero2 aku tau pakai baju tu......

mentang2lah coti sek..... semua mahal..... sabor jerlah..... sayur lagi murah kat econsave woo.....straberi pun mahal....alasan diorg..
"biasa ma........... coti sekolah... mana2 pun mahal....staberi pun talak jadi ini tahun..." semua gerai ckp camnie..

hehehheh laki aku cakap baik beli stabeli kat giant lagi freshh dan sedap...... mihahahhahahhah

sampai sana takde lah borong apa2 pun sbb aku pening lalat.... suka laki aku sbb bini dia sonyapp jer masa kat sana..... aku ingat masa tu rasa nak balik jer.........huhuhhuhuhuh

ha korang tgok ni sampai aku beli stoking tau..kesejukan.....



anak2 aku yg bergumbira...... penat aku nak mengejarnya.....seb baik bawak makcik abg n sepupu abg tu...leh diorg tulun tgok2 kan..


aku yg pening lalat..... posing tetap posing okeyy..........sila abaikan badan aku yg membulat tu yer...

me n my 2 hero........







hero yg noti........ cumellkan diorg....


makan aiskrim.....sedapnyer.....



haklu ni dari dulu gi tingin nak amik gambor kat pokok2 teh tau..... ingat kali ni bulehlah gi amik gambar...... baru nak kuar dari coffe house tu... hujannnn daaaaaaaaaa.......





24 Responses to Jalan jalan cari pasal......

  1. alahai akak bolat ker...nmpk comel jer...badan akak dah ok nie....syoknyer g jalan2

    ReplyDelete
  2. ooo..jejln gi cameron erk...
    best ooo....
    kih kih kih...sure ler sejuk kak...kan musim ujan...so, lg sejuk dari biasa ler kat sana tu...tp xpe, ada alasan nak beli baju2 baru kat 2 hero akak...comel arr sweater diaorg tu...stokin akak pun cumel...he he he..ada beli lebih tak tu...

    ReplyDelete
  3. ee..sonoknya jalan2..sampai penin2 lalat gitu..ade ape2 ker...psssttt..baik g cik doctor..hehehe

    ReplyDelete
  4. Ooo... pi raye kat Cameron yea? caya-lah..

    Mmg cumil yr boys & mama-nya sekali. Xde-lah gumuks sgt... apalah cik linn nie!

    ReplyDelete
  5. syok nye berjalan2... tp kan skrg musim ujan, mesti la sejuk kak oiii...

    ish bulat kat mane nye?? tak penuh pon gambar tu dgn baju ijau tu. kahhhhhhh

    ReplyDelete
  6. ciklinn tersangat sangat lah cute itu stoking! nak jugakkkk..cute nyer...

    dah sujukk lagi mau makan es kremmm...dap nyerrrr nyum nyum

    ReplyDelete
  7. lawo eihh stokin tu
    pinjam wat raya leh?

    hehhehe
    bulat? pening?
    bawaan baby biaser ler...
    hehehhe...

    best nye dpt g cameroon..

    ReplyDelete
  8. alaa...cumilnya hero dua org tu..leh wat menantu...hehehehheee...
    ciklinn..kite br ingat nak cuti2 mesia kat cameron lg 2 wks..nampak cam beh jek..ni yg makin x sabau nihhh...:)

    ReplyDelete
  9. best nye jalan2 cameron...musim2 hujan ni mmg sejuk la kat sana kan...tak ramai org ke cuti2 sekolah ni?

    sejuk2 pun leh makan ais krim...sedap tu makan ngan waffel

    ReplyDelete
  10. hujan tak kat atas sana? kalau hujan tu yg lagi sejuk tu kan.

    tetiba otak ni duk pikir nak ajak gi cameron!

    ReplyDelete
  11. alang yg bace blog ni, pun terasa cam sejuk giler......

    ReplyDelete
  12. ko mmg degil laa cik linn....hubby dah kate bawak sweater ko degil tak nak...sian budak tu kesejukan...almaklumlaa musim ujan2 ni suhu kat cameron sure sejuk gilossss....

    best kan gi cameron....bab borong sayur tu yg best....murah2 dan segar2.....strawberi plak...ermmmm sedapnye kalo kite petik sendiri n terus ngap.....manis giler.....

    uwaaaaaaaaaa...nak gi cameron!!!!!!!!!!!!

    psst...cik linn, lieya pun kalo gi cameron tu sure kene bawak beg plastik...konpom aku muntah2 mabuk jalan....hu hu hu

    ReplyDelete
  13. cik linn mana ada gumuk!! slim ajer akak tengok.. heheheh

    akak dah lama teringin nak pergi CH ni.. last pergi masa emily 2 bulan.. lepas abis pantang..

    tapi akak ni setiap kali pergi mesti bawak sweater bagai,sebab akak memang jenis tak tahan sejuk..

    cute sweater merah budak2 tu, senang nak cam dorang kalau dorang lari2 kat sana.. akak pun suka amik gambar kat pokok strawberi dan kat ladang teh..

    nampaknya kena masukkan senarai wishlist tahun depan ni.. hehehe

    ReplyDelete
  14. wah3x...lynn pi cameron...

    awatla lalu jln lama(tapah)..mmg konfem la ko mabuk teruk dik...
    kalo lalu jln baru ok lg...

    dh musim ujan mestila sejuk...hahah..
    tkpe2..dpt gak mengepow cik abgmu beli baju sejuk n stokin..ekekeke..

    re: lynn,thanx 4 d wish.. ;)

    ReplyDelete
  15. weh lin ko pening2 ha....mesti ada samting dlm piut ko sbb tu ko raser cam debab hahaahha..weh cam kat oversea je aku tgk gaya anak-anak ko tu....mmmm bila la aku nk bwk aqil naik cameron nie?

    ReplyDelete
  16. sabor jer aku..ko pg cameron balik ari jer.. patut la ko pening.. aku kalo g cameron plng tidak kena tido 2 mlm..kalo x mmbazir jer aku pening2 nk naik kt atas tu.. ko pg musim ujan nih mmg la sejuk gilos kt atas tu.. besnya..da lama daku x g cameron..

    pst..aku pon nk g cameron jan nnt..x sbrnya..

    ReplyDelete
  17. lin, mana ada bolat..ok jer akak tgk :-)

    oh pi cameron ek..bestnya....bila nak pegi ni? huhuhu

    biasalah tu linn, kalo cuti sekolah jer mesti barang mahal kan...apa lah dorang nie..nak cari untung lebih lah tu..tak suka tau.

    ReplyDelete
  18. linn..syoknya ko pegi time sejok..aku p bulan 5 ari panas..xde bj sejok pun x pe..

    budak dua badek ni mmg comel...cam mama deranglah.. hihihi

    lawa stokin ko.. very the ceria lah.. suka aku..

    ReplyDelete
  19. linn, aku pulak, kalu dh nama dia CAMERON, b4 pi wajib aku pi farmasi beli ubat tahan muntah. kalu x, memang spoil mood. pening.

    ko imagine le, balik fr genting pun aku leh Huwekkkkk.... ntah apa2 jek.

    hahha tu la, cuti2 sekolah ni semua benda mahal. benci tau...

    a ahh aku setuju dua2 hero ko cumels sgt dgn jacket besar tu..

    ReplyDelete
  20. Bestnye jalan2 gi Cameron.Memang melampau diaorang kat atas tu ambik kesempatan kalau time cuti2 sek

    ReplyDelete
  21. Kak lin, pict ngn anak2 tu mcm kakak ngn adik jerk..awek muda la kak lin nih

    huhu

    bg petua ckit kt neddy

    ReplyDelete
  22. ehem pening2 ada apa2 ke hehehe

    ReplyDelete
  23. oh besh nya lyn..gi cameron..
    huhuhuh..tu ler degil lagi ckp hubby..hehehhe..derhaka tu.g mintak mahap..

    ReplyDelete
  24. wakakaka
    cutenye stokin ko ciklinn
    kalering lagik ahaks

    ReplyDelete