hishh musyklilll nyer aku..

Posted by Ciklinn Hasib.

hishhh sungguh ku takpaham apa ke jadi kat segala urat saraf badan aku nie


piyed lambat
+

sakit kepala
+
pening2 lalat
+
rasa mual2

ini kan semua sintom2 pegnant kan..........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
korang tau punyerlah poyo aku bila ada semua kejadah nie.....hehehehhe mulalah dtg penyakit mengada2 aku..... laki aku pun punyerlah konpiden gak aku berbdn 2... mihahhaahha dia siap layan dah peel org mengandung miakkakkakakkak.....
tetapi.........................

saksikanlah



huhuhuhuuh satu line jerk..... jadi aku tak pegnant.....


35 Responses to hishh musyklilll nyer aku..

  1. takpe kak.. insya allah, rezeki tue dtg lg nnt..

    ReplyDelete
  2. hai ciklin.....jumpa kat sini plak dah....'menjerumuskan' diri ker dunia blog plak....ekeke
    suspense jer td, ingatkan alif/aisy bakal dpt adik...

    ReplyDelete
  3. takpe lah, takde rezeki lagik tu. Hormon tak stabil ek? Napa yer?

    ReplyDelete
  4. iskh, zana pun musykil nie kak
    sempat gark ler ko merasa di layan sebagai ibu mengandung sekali lagi erk kak...kih kih kih....

    kak...ko stress agaknyer kak...tu pasai jadi camtu kot....xpun ko gi klinik check....kot2 ler upt tu dah expired...dia x leh detect....he he he....

    ReplyDelete
  5. ala kak...ingat dah betul2 preggy tadi....

    dah tu simptom apa lak tu?????

    ReplyDelete
  6. huhuhuh...aku ingat dah ade kawan nk jemaah reramai lg....
    iskkkkk...kalo x best je aku nengok ko kensel segala diet ko tuh...
    kekkee

    ReplyDelete
  7. hehehehe
    kekdg memang dia xleh nak check lagi awal-awal ni
    try ler tunggu next week ke...
    hahhaha
    lallala
    aisy nak dpt adik!!
    bb gurl apeeeeeeeeee..........?

    huhh
    teriur sungguh tgk kan proeprity burger itu
    tp kekdkalau awal awal lagi ni
    ada daging je kan
    ayam xde lagi kot

    adoiiii..my peberet....fries ring tu
    adoiii....terliur nye

    ReplyDelete
  8. hai cik linn.....dh lama ker 'berumah' kat cni??? akak pun dh kena penyakit bejangkit nih....tak pasey2 join blog la plok...

    awk ni buat suspense jer...ingatkan td alif/aisy bakal dpt adik lg.....

    ReplyDelete
  9. http://kembara-bahagia.blogspot.com/

    link baru aku..tukau tau!!~

    ReplyDelete
  10. whkakaka..ko wat suspender aku je ciklin woi!!!hahhahaa...skali 1 line lor.xpe2..ko pening sbb x mkn kot...ko kan diet..kahhhhhhh

    ReplyDelete
  11. aiKS Kak lin, igt tul pregnant td..ermm tp akak better g check kt klinik...ahakx jerk kan neddy, cam lah penah pregnant....

    ReplyDelete
  12. try la cek lg nnti lynn...
    tk pon hormon ko tk stabil tu..
    lgpon kn lynn br start mkn MAB tu..
    maybe tgh nk stabilkn hormon...
    tu bg pendapat akak la...

    ReplyDelete
  13. ekekeke kak linn...kita samalah....asal lmbt period n pening kepala + x sodap badan ..ingatkan pregnen...rupanya x...baru 3 minggu lepas dok beli UPT tuh...hehehe...tp x dok hasil...tunggu je lah dgn rela....insyaallah ada rezeki ...:-)

    ReplyDelete
  14. halamak...cik linn...lieya dah berkobar2 dah ni tau....bile cik linn tunjuk 1 line jek keluar...aduhai...KACIWA nye aku...cam aku plak yg mengetestnyer....he he hehehe

    usaha lagi cik linn....cepat ar dptkan babu girl plak he he he he

    ReplyDelete
  15. sblum aku terlewat walopun ko sah ke x sah ke pegnent aku nak ucpkan TAHNIAH!!!!! heheheh....

    ReplyDelete
  16. wakakaka... dpt gak dilayan istimewa kan?? tak pe, insyaallah rezaki tu ade...

    ReplyDelete
  17. ciklinn...
    ko jgn yakin ngat ko tak lekat tau..
    member aku siap p spital cek cuz sbulan lbh lambat piyed tapi takde.. upanye bulan ke2 baru disahkan dia peknen ngeh3x...

    anak ketiga mariiiiiiiiii ekekeke

    ReplyDelete
  18. cik linn... cuba tunggu lagi seminggu dua, kalau tak period jugak, test sekali lagi.. sebab kadang2 hormon mengandung tu lambat keluar, tu yang bila test awal2 dia negative.. kalau dalam masa seminggu dua ni tak period, insyallah ada la tanda2nya..

    ReplyDelete
  19. terkejut tadi ingat kak lin peknen...mana nak tau akak lepas nie gurl ker...cuber akak.

    ReplyDelete
  20. Aku ingatkan ko mmg dah betul2 cr pasal kat Cameron nuh....kekek

    Takperla lagi pun ko kan br stop injection depoconkan...so dia nak balance la tu...

    ReplyDelete
  21. simptom ape tu yek..cuba check balik nanti2...kot2 betul2 pregnant ke

    ReplyDelete
  22. salam. time buat pregnancy test tu rasa apa yek? berdebar-debar ke?

    ReplyDelete
  23. ehhh x jugak, kawan aku, dia cam ko la ciklinn, dia check guna pregnancy test asyik 1 line je. pas sebulan x dtg period, dia check lagi pun 1 line. dekat 2 bln baru nampak 2 line...

    jeng jeng jeng... so jgn give up... heheheh...

    ReplyDelete
  24. wei..aku igtkan betul ko da peknen td.. g la jmpa pakar ker..mebi stress kot...

    ReplyDelete
  25. lynn jemput datang umah baru yer http://www.quefamili.com

    ReplyDelete
  26. Lin..kadang2 masa awal2 benda tu dapat detect lagi tau.Ingat lagi masa kita preg yang no3 tu mula2 tu 1 line je..2nd time buat (after 3 weeks later) timbul pulak 2 lines..apa2 pun all the best to u

    ReplyDelete
  27. wakakkakkaa..lyn..ko senasib ngn kyatt.

    kyatt pun alami sindrom yg sama..

    ReplyDelete
  28. Salam!!! Jumpa lagi kita di dunia blog plak...:)

    Blum ada rezeki lagi...tak apa boleh cuba lagi...planning ker??

    ReplyDelete
  29. Ooo.. tgh `tunggu masa'-lah nie yea? sabar... adalah rezekinya tu!

    Tapi, akak rase.. musim la nie kalo demam ke, selsema ker or batuk MESTI berlarutan! susah nak cover cepat, kan?

    makan ubat & take care!

    ReplyDelete
  30. kalo pregnant pun, apa salahnya kan ..kot2 kali ni dapat girl..aminnnn

    ReplyDelete
  31. kak lin, jgn konfiden sgt xpeknen..dah piyed lom ni?kalo lom, jaga mkn n jaga diri.ada kawan saya wat test kali ke 6 baru ar nampak 2 line tuh..

    ReplyDelete
  32. dah semakin sihat lum? semoga cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  33. isk...hormon kau kot tu ciklin. tp, mana lak nk tau kan? dia takmo tunjuk kt kau lagik. nnt try test lagi buat UPT tu. try buat pepagi buta..kot kot la kan. Tp kalau takde gak, mmg sah hormon kau.

    ReplyDelete
  34. satu line jerk???klu linn pregnnat mesti nak gegirl lor plak...best lor tgk entry g CH tu...sejuk ke masa tu?

    ReplyDelete
  35. Ladies, looking for fashionable shawls and tie rack scarfs? visit our page for more choices =P

    ReplyDelete