~~The biggest Loser~~

Posted by Ciklinn Hasib.

tgoklah aksi2 mereka2 yg memasuki the biggest loser.... mihahahhaha bolat2 kan...

oleh sebab aku duk sibuklah nak kurus nak kurus... makanya nah... laki aku belikan benda larik2 nie................ huhuhuhhu dia ckp aku kalo tak kurus gak tak taulah............

hishhhh tingin beno aku nak tgok berat aku cecah 50 kg..... huhhuhu smlm aku timbang berattt terbaru aku ialah................. jeng jeng jeng jeng....beratt aku mencecah...........++ arghhhhhhhhh segan aku nak bgtau..........huhuhuhuhuhuhuh

adoiiiiiiiiiiii aku rasa aku dietttt tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tolonggggggggggggggggggggggggggggggggg aku tidak boleh tahan dari merasa makanan2 itu......................

takper aku akan terus berlarikk dan berlarikk......

huhhuhuh bolattt nyer belakang aku.............

hihihihihhih meh kita lawan sapa yg paling cepat kurus...


baru 2 km aku dah semputtt camno?.......... kena panggei julian ni kasi marah sikit huargh huargh huargh

pas senam 2 makan nasi ayam lak.....



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aliff masih demam....... ni gambar kelmarin..hidung berdarah lagi... kesian sgt kat dier....



41 Responses to ~~The biggest Loser~~

  1. tak pkaia kasut ke naik teradmill tu?..usaha lg yer...kite pun tgh usaha turun berat badan hehehaaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  2. amboi ko .. bersenam bagai yekkk..
    xde la gemuk pun aku tgk ko .. ok jekkk..

    * aku pun suke tg cite biger loser tuh .. tgk diorg cm kene seksa pun ado kan kan ..

    ReplyDelete
  3. usaha tangga kejayaan ! chaiyok..chaiyok!

    ReplyDelete
  4. hahaha pandai sggh pas bsenam ko tibai nasi plak..

    syoknya linn, sambil tgk tv leh lariks

    ReplyDelete
  5. fuh aku tgk ko x le segemuks n sedbab mana....ehehehehe...wah bagus nyer ada menda alah tu...ko jgn mkn nasik le lin...sure leh kus...mkn benda lain jek...

    ReplyDelete
  6. wah..cayalah kak, go akak go..
    saya pakai beskal bodo kt umah..kikiikii
    tp rasanya kalo pakai menda lari2 ni lg besh kan kak
    saya pun sama cam akak, sangat sukar untuk tidak merasa kesedapan makanan..wakakkaa

    ReplyDelete
  7. uhhh!!! ada gaya linn nak dpt body lagi cantik nie..Semoga berjaya!!!
    jealous aku nie..aku pun nak kurus mcm hang!!!

    pssst!!! ambil kad jemputan di blog ikka ok!

    ReplyDelete
  8. semangat tuhhh..chaiyok..chaiyok..teruskan usaha anda..akma pun dlm proses kuruskan bdn gak ni..same2 la kiter yer..

    ReplyDelete
  9. go go go lynn
    mesti boleh kurus punya...
    saya cuti diet 4 hari, esok start diet balik...
    aliff deman? semoga cepat sembuh...kalau dulu kami hidung berdarah, nenek saya akan sumbat dengan daun sireh...hehehehe

    ReplyDelete
  10. semangat waja nampaknye nak kurus.. ish.. kurus tang mana lagi nih.. tak nampak gemuk pun huhuhuhu..

    dah bersungguh2 exercise.. pekena nasi ayam plak ek..hihi

    ReplyDelete
  11. akak macam nak masuk.. huhu! tapi kansss.. mcm ko lerr.. tak tahan napsu makan..

    alahai.. ciannyerr.. sampai berdarah idungg..? panas dalam laa tu kot..

    ReplyDelete
  12. ko nak kurus mcm mana lagi cik linnn ooooiiiii....ko tu dah elok gitu...

    ReplyDelete
  13. huaaaaaaaaaa aku sgt terkesima melihat takasima kau itewwwww!
    lepas itu aku terkesuma pulak menengok nasi ayam kau tiew
    tapi lepas tu aku jatuh kasihan dgn anak taruna kau itew...ko dah bwk g spital ke?ish panas le tu sampai kua darah dr hidung.kesian budak,takut tangkap otak...

    semoga kau cepat kurus.aku dah lame ngendeng laki aku minta belikan mende alah ni tp dia kate manyak mende lain lagik nak beli, huhuhuuuu nampaknye kene gak pakai duit sendiri tp aku sgt liat!!!muahahaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  14. waaaahahahha...sama ler kita suker sangat tgk rancangan The Biggest Loser tu..paling teruja bila dpt tgk sekali tu yg final...kembar menang utk yg terkeluar dan yg kekal...yg pi final tu semua jadi lagi kurus....kita ni tgh stressss giler...makin diet makin bam bam ler kita...uwaaa stressss

    ReplyDelete
  15. wahhhhhh nak kecik jubo ke...HARUS tgk result nti hehehe

    ReplyDelete
  16. wah..jeles i ginik..kyatt je lom kuyus2..

    aliff sama cam fir..asik berdarah je idung kadang risau ..cek doc kata panas dlm

    ReplyDelete
  17. turunkan... jgn x turunkan... kami pun tgh usaah ni Linn... tp aku senang jer.. aku kalo x makan mlm.. leh kurus la...yg best nyer...ko lepas bersenam.. siap tibai nasi ayam tuh... camno tuh?
    sian nyer Alif... hidung berdarah...

    ReplyDelete
  18. aku ada dgr kalo nk cepat kurus x pyh makan nasi.. kalo nk mkn pn 2 sudu jer.. cuba ko try...
    aku tak try arr.. mau pengsan aku kalo tak mkn nasik.. huhuhuu

    ReplyDelete
  19. ciklinn..siap beli treadmill lagi tu...mesti boleh kurus nye la kalau hari berlari...wanie pun nak sebijik la treadmill tu..nak turun gym, jenuh pulak nak mengangkut si irfan..

    ReplyDelete
  20. wah bestnya...dah lama nak beli meda tu....

    tp anie tgk lin tak der lah nerisi...ok jer..maintain jer..

    ReplyDelete
  21. ekekke..klaka plak tgk..pas beria2 senam tu diaa..nasik ayam sepinggan..hehe..

    psstt : sy tgk awak x gemuk pn..

    ReplyDelete
  22. begitu brsemangat skali ko brsenam ek.. go ciklinn go.. pasni mmg konpem la ko kurus..pg petang siang mlm ko brlari

    ReplyDelete
  23. Chaiyok3 linn, u can do it.....hihi

    ReplyDelete
  24. rajinnye akak... senam yer..

    ReplyDelete
  25. sangat comel lepas lari 2 km makan nasi ayam hahahaha...apa kata akak try jus diet miet 5 ramai kawan-kawan nurul dah cuba so nurul pun akan cuba hehehehe...

    ReplyDelete
  26. kalau tak slim jugak, rebus je mesin tu! :D

    ReplyDelete
  27. bagtau la brp beratttttt
    nampak tak gemuk pon...ok ja

    ReplyDelete
  28. adoiler...aku dah komen berjela..dia x kuar plak

    ReplyDelete
  29. kakak...x aci r mcm ni..ada bnda tu...kalau mcm ni lina kalah r...:(:(:(..

    ReplyDelete
  30. ko ni betul ke gomok...tgk dlm blog ni ko x gomok pon....perasaan ko je kot...haha

    ReplyDelete
  31. Perrghhh.. ganazzzz ganazzz.. dah ada personal gim kat umah sekaranggg.. kurus jgan tak kurusss!!

    ReplyDelete
  32. aku pun suka tgk the biggest loser tu..cam best je tiap2 minggu turun belas2 pound.
    eh cik lin, ko pun cam aku, lengan tu sungguh ketara cam ayam kfc..LOL
    atleast ko bahagian pinggan kebwh still x leh challenge aku, aku set2 mami penang...tu yg susah nk turun tu...

    ReplyDelete
  33. uikk....kak....berlari sakan nampak....moga akak dpt berat idaman akak tu...caiyokkk!!!

    ReplyDelete
  34. hahaha kelako la ko linn..
    pas senam ko leh pulun nasi ayam plak, ape daaaaaa....
    anyway, best kan tgk biggest loser tu.. sebanyak2 lemak drang leh tron kan tp xtvt drang tu wat aku semput je bile tgk ekekeke camne nak kuwus camni ekekeke

    ReplyDelete
  35. wah beersenam...cayalah!!!!hee.heeee....
    lg kurus lahhh cik lin pas niee

    ReplyDelete
  36. keh keh keh..chaiyok2!! akak...ko boleh punye...cepat kasi turun 5kg hi hi hi....

    tang nasi ayam tak leh blah tu.....harus tersadai tido pas bantai nasi ayam tuh....hi hihihi

    panas sangat tu kak....tu yg sampai darah idung.....semoga cepat sembuh yek ensem boy

    ReplyDelete
  37. lps ni mesti selim melim lah org tue..
    ala cian nyer hidung alif berdarah..panas dlm tu...moga cpt baik dr demam yer sayang....

    ReplyDelete
  38. laki ko complete besukan ko kaki ayam je

    abis pas blari pasal ko mkn nasik ayammmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  39. wah linn...sporting cik abe awak..siapkan belikan bende alah tu... apa namanya yek???

    semoga awak terus berjaya mencapai berat yg diidamkan...

    ps: camno tu?? kata diet...menu nampak best tu...

    ReplyDelete
  40. info tentang hidung berdarah kat sini - Hidung Berdarah

    ReplyDelete
  41. Hehe usaha tangga kejayaan yea yang..tk lma lagi slimm m la tue..cainnya laa Aliff dmam pns sgt smp hidung kuar drh tue..

    ReplyDelete