~~aku yg sgt2 kalut~~

Posted by Ciklinn Hasib.

hadoiii aku kan skrg sgt2 sibukk....... sibuk sbb duk ulang alik ke umah kakak aku......

buat apa kat sana??? tlg mak aku jaga kakak aku yg tgh berpantang bersalin..... kan tgn mak aku sakit makanya aku tlglah apa yg boleh kat umah kakak aku tu...

dan hari minggu aku lak di habiskan................

siang = gi umah kakak aku...

malam = menghabiskan episod prison breakk...........

finally tamatlah prison break..................... setelah berhempas pulas aku ikuti citer ni........sampai naik lobammmmm biji mata............

pada kawan2 yg nak tgokk citer ni dgn cepat eloklah korang download... sbb di 8tv masih diawal episod season 4............... tapi kalau korang download korang akan tahu dah penghujung cerita...

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku sgt2 sedihhhh dgn penghujung cerita...nagis2 wooooo.....apa2 pun aku rasa segala usaha diorg tu berbaloii.....................

yang pasti aku rasa puas hati apa yg berlaku pada TBag.... padan muka dier.. hahahahhahahahahah

Aliff yg sibuk suh beli baby kat giant..hahahhahhaha

yang paling best leh makan mak masak tiap2 hari......
kalau mak aku tau aku tepek gambar ni kompom kena marah aku.... hahahhahha


49 Responses to ~~aku yg sgt2 kalut~~

  1. kak, tergelak lieya bace beli baby kat giant tu....keh keh keh ...sekilo baper hengget laa agaknye tuuuh....jom ar kak, ngandung lagi....anak bujang akak dah nak adik dah tu he hehehe

    same cam mak lieya, kalo amik pic die tengah sememeh2..kemain marah die ....he he he he

    ReplyDelete
  2. lyn..tu ade tokoh dah nak dukung baby baru tu..hehehehe

    ReplyDelete
  3. ALIFF...ALIFF... ade ke patut soh mama beli baby kat giant?? huh sungguh budak2 x paham hahaha

    nota kaki: outing kat tasek?? idea yg menarik..nanti ila buat entry tuk korang vote k... nak kat tasek ke, air terjun ke..atau lain2 hehe

    ReplyDelete
  4. Sibuk jaga baby erk.....Linn,baik2 nanti berjangkit pulak, hi hi...

    ReplyDelete
  5. Tahniah dpt ank sedara baru..
    Aliff tue nk adik lagi kot hehe

    ReplyDelete
  6. hehe tu psaei ler aku dh maleh nk masak
    cz hari2 rs masakan mak .. masakan mama is the neshhh ever

    ReplyDelete
  7. bizi ye sekrg ni Linn..nk tolong tgk2kan kakak berpantang lagi...tapi yg part bestnyer dpt makan masakan mak hari2..berbaloi tuuu...

    ReplyDelete
  8. mana boleh beli baby kat giant aliff sayang...kelakar ler aliff nie...lawak tul!!!!

    ReplyDelete
  9. Ohhh bestnyer baby kecik...kalau ada jual kat Giant ..kita nak beli girl buleh dak...heheheh. Kejap lagi my sister nak bersalin ...harap petang nanti dah kuar baby tu...buleh pi tgk.

    ReplyDelete
  10. oooo.. ko pon layan citerr prison break tu ehhh.. beh kan citerr tu..

    ReplyDelete
  11. amboi kalut nyer ko linn...
    suka tgk bb... ko bila lagi... hehehe... anak ko pun dah beso dah...
    hmm sonok kan kalo mak masak... aku kalo la ader mak aku... sure aku slalu balik kg slalu...

    ReplyDelete
  12. maknye pun comel mcm tuan nye blog gak..hehehhe..

    mesti letih kan ulang alik..

    ReplyDelete
  13. dolu2 i ikut gak tgk Prison Break..download aaa tapi nowadays dah terbengkalai lah plaks..tak cukup masa rasanya...apa jadik kat TBag..ja'at tul dia kan...tak suka!

    sis, kalo u gi beli baby kat giant tu, nak kirim baby boy sorang hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  14. hehhehehe.. kat giant mane ada bb mcm tu alif...
    makik dak lin letak gambo makcik dlm blog dia... cun lah makcik... makcik masak per tu??..bau sedap nyer...hehhehehe

    ReplyDelete
  15. Rajin linn jaga kakak yg tgh pantang tu....sambil2 tu leh main dgn baby kan...:-).

    ReplyDelete
  16. mak tu kan sakit tangan ...awak la masakkan..betuah tul la punya anak nie...heheheh bestkan mak duduk dekat...aku mak jauhhhhhhhhhhh...

    ReplyDelete
  17. hahaha best tol kalo ade baby kat Giant ek... takyah susah2 nak ngandung ekekeke.. kelako la anak ko tu ihiks...

    ReplyDelete
  18. dpt anak sedara baru..tahniah.. patut a sanggup berpenat..ke hulu ke hilir.. nak mkn masakan mak sebenrnyta kan..hehehe

    ReplyDelete
  19. uissshhhh....
    comey nye bb tuh...

    ReplyDelete
  20. waaah ada header baru.. canteeek!

    ReplyDelete
  21. vuat2 xphm lakks.. aliff nak baby tewww.. ekeke

    ReplyDelete
  22. akak x nengok citer tue hihihi.. waa kalau baby leh beli kat giant hahaha nak beli gak kikiki

    lynn dah sihat ke?

    re = sihat alhamdulillah.. meriah gaklaaa ngan org main layang2 n kasik ikan makan :)

    ReplyDelete
  23. bz tul ciklynn..hehe...beli baby kat giant??wakakaka....

    ReplyDelete
  24. rasa nak tergelak bila Aliff suruh beli baby kat giant..
    hehehehehe..kalau lah ada baby jual kat giant..suka aku..ramai nak beli..laku giant tu..hehehehehe..:)

    ReplyDelete
  25. lyn..ko ambik berkat erkk. bagus..bagus

    ReplyDelete
  26. mmg best makan masakan mak nih.. tak tertanding ngan masakan kedai sekalipun cuma telur goreng jer... hehhehee...
    ooo jaga org pantang yer... hehhe, nak gelak kata beli bb kat giant.. abes tu linn, pe laie.. aliff nak adik tuh... moehheheee...

    ReplyDelete
  27. mmg best masakan emak.

    ReplyDelete
  28. Oh jadi assistant mak rupanya ye...

    ReplyDelete
  29. kah..kah...kah...nak gelak jugak bila baca aliff suruh beli baby kat giant tu :)...pandai sungguh aliff ;-)

    bestkan dapat makan masakan mak...alhamdulillah mak aza dok sekali...so...memang tiap2 harilah makan masakan mak ;)

    re: aza kenallah ciklinn ni ;) ada jugak masuk sini...tapi tak ter drop comment :)

    ReplyDelete
  30. ho hoooo
    jd bidan terjun ler ni
    baik nye ciklinn siap tlg jaga kakak lagi
    xpe ler
    tu turn dia
    turn ciklinn nanti
    dia jaga plak yea

    sian nye aisy..siap suh beli baby kat giant lagi
    desperate nau tu ciklinnn !!!!

    ReplyDelete
  31. menarek Blog cik lin.....
    ijau tu kaler pebret acik tau
    wah dapat anak sedara baru erk....
    Muda lagi ibu ciklin ni....
    Nak ucapkan mother's day erk

    ReplyDelete
  32. Ada gaya la pegang baby tuh..cam baby sendirik jekk..patut la anak tuh siap request beli baby..haha..
    tingat lak dulu2 adik yg bongsu tuh pun camtu gak..tingin sgt nak adik..manjang suh gi beli..ingat cam beli aper agaknyer..ekekeke..

    ReplyDelete
  33. oo..ko kena jg org brpantang ek.. leh la ko jg bdn skali.. mkn sumer menu org brpantang...heheheh.. tp dap apa.. sumer ada lada hitam.. aku suker...

    hahha..kalo ada jual kt giant.. sng ler.. order jer..

    ReplyDelete
  34. adeh la kelako lak aliff suh beli baby kt giant.. ekekeke.. akak pun dah boleh bg diorg adik tuh.. hehehe..

    ReplyDelete
  35. uisk...bznyer akak..ok la leh main ngan bby sekali.

    ReplyDelete
  36. pb season bape yg latest tu?
    7 ek?

    ReplyDelete
  37. ciklinn..aku mlm tadi terai tgk PB tu dgn asben..jenuh mcm soklan aku tanya dia..asben aku malas nak jawab..dia kata pjg dah citernya! hahahahhhahaa maleh dia layan aku tanya...ye ar..aku tanya dari mula kan..hahahahhaa

    ReplyDelete
  38. HEHEH LAWAK ALIFF...
    mesti ko syok giler pgang2 bb kan..???

    tu lah...cepat2 sikit tambah koleksi..
    ketepikan dulu diet bagai tuh...
    hihiks

    ReplyDelete
  39. ciklinn bestnye..aku pn g la 'tlg' jg kaka ko pantang..tp pas mak ko blik aku pn tknk dh la 'tlg' aci? huhuhu beshnyeee ade anak sedara baruuuuu!! harummm kan bao nye!

    ReplyDelete
  40. akak..
    kwn org pon minat giler kat pb tu..hehehe..comel baby tu..
    makcik masak ape..nak gak..heheh

    ReplyDelete
  41. ciklin..
    akak ada gak dtg jenguk sini..tp mcm susah je nak tinggalkan komen hehe..(akak yg tak reti kot.. haha) semakin lawa blog yg ciklin buat.. akak tak reti lorrr nak buat blog nih.. bab IT mmg teruk kit.. oh ya.. mak ciklin muda lagi ye... lawa mcm anaknya juga.. ;-)

    ReplyDelete
  42. kah kah kah...ada jual ke baby kat giant..kalau ada akak pun nak beli..hihihi budak..apalah yang dia tahu kan..dia ingat nak buat baby senang kot..tapi kalau nak dipikirkan kelakar pun ada...

    hai linn...mana tahu kan nanti berjangkit plak. orang cakap kalau jaga baby ni nanti leh jangkit..tak payah beli baby kat giant..

    masakan paling sedap atas muka bumi tentulah masakan mak kan. kalau mak masak mesti makan bertambah...nanti linn plak semakin kembang...

    re : kalau teringin nak makan asam pedas ni bolehlah linn pegi ngan famili. memang sedap sangat...akak tak tahu nak cakap macam mana dia punye sedap..linn kena rasa sendiri..kedai ni biasa je tapi kualiti habis asam pedas dia tau..

    ReplyDelete
  43. asik mendonlod citer aje ?akk tgh donlod lost 5. byktetinggal hahaha...hoh jadi bbsitter plka?

    ReplyDelete
  44. eiihhh ... baby. Best best! I suker bau baby ... rindu dan geram nak picit pipi baby.

    ReplyDelete
  45. salam linn..budak-budak mcm tu ..dia ingat senang aje boleh baby tu..

    tak nak baby lagi ke?anak teruna dah besar..

    ReplyDelete
  46. wah..padat xtvt linn ni.... bagusla tlg menolong kan..sapa lagi nak tlg kakak linn yaa...

    awak ni mmg peminar prison break ya..blh geng dgn kak jue... akak pernah tgk sekali dua je, pastu tak follow.. akak lak sebok dgn smallville..siap nangis2 tgk season finale..tak sabar nak tunggu diorang sambung.. akak pun sama cam awak, dok download.. kalau tunggu tayang kat tv, berkurun la lamanya...

    ReplyDelete
  47. eh ade jual ker baby kat giant?aunty pun nak jugalah......hee.heeee.heee

    ReplyDelete
  48. eh ada jual ek baby kat giant?aunty pun nak jugaklah........hee.hee

    ReplyDelete