~~aku migrain~~

Posted by Ciklinn Hasib.

adoiii sakit pale lah dah dua hari camnie..... berdenyut2 ..... sampai nak berjalan punn rasa melayang2...... tapi nak buat camner dah nama duk umah kenalah aku kuat gak membangunkan diri...

huhuhuhu dlm berdenyut2 sakit pale ni..... aku tetap nak hapdet gak sikit kat blog........

sgt2 geramm dgn gejala mat rempitttt skrg....semakin berani...... hingga ketahap membunuhhh.......aku rasa mcm nak benam2 jer muka diorg tu.....

ni sikit selingan yer


sori yer... aku betul2 tak larat nak melawat korang.......kepala sgt2 sakit.... nanti dah ok semua aku dtg yer..... TQ pada semua.........

30 Responses to ~~aku migrain~~

  1. kak..ape2 pon bykan rehat ye...

    ReplyDelete
  2. cian ko dik.. takpe2.. ko gi rehat yerr.. tak yah laa nak pk2 pasal mat2 rempit tu.. buat lagikk megren kang..

    ReplyDelete
  3. Banyakkan berehat ya linn... ko dah makan ubat ke??? ntah2 ko alahan kot???

    ReplyDelete
  4. adus...migrain mmg sakit lah dearie..

    takpe takpe..u rest nanti bila dah sihat leh le u update ur blog...

    take care tau!

    ReplyDelete
  5. patutlar migrain, tengok mat rempit ghupernyerrr.. ehehe

    ReplyDelete
  6. takpe lin..makan ubat & tido tau

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sembuh yer kak

    ReplyDelete
  8. semoga cepat sembuh yer kak

    ReplyDelete
  9. kalo sakit kepala mmg ape pon tak leh nak buat

    ReplyDelete
  10. lin mat rempit skg mmg kurang ajor..ada 1 mlm tu aku nak pi McD, satu kumpulan mat rempit lintas keta kitorang terkejut bruk laki aku..pastu dan-dan tu laki aku sumpah mat rempit tu...harap2 mampos ke jatuh ke...x smape bbrpa meter jek...mmg mat rempit tu accident berlanggar ngan kengkawan sendrik...mmmg masin toi mulut laki aku tu...

    tu la mat rempit nie ingt org kalo tgk diorang tu merempit doakan diorang tu selamat ke? rata-arat amki ahmun diorg mati katak jek...

    amboi panjang nyer aku meromen blog ko..hahahah...geram sangat!!!sbb nak jatuh luruh jantung aku bila mat rempit tu lencong keta kitorang berdesup ooo....samap aqil pon tergamam!!!!

    ReplyDelete
  11. take a good care n a good rest ya!!
    nanti dah baik, terjah blog kawan2 hehe

    ReplyDelete
  12. lor ko ada migran ker?
    g mandi air bukit.. petua..
    org cko mandi air bukit lh kurg kan sakit tu .. pehtu tido kene dlm gelap

    ReplyDelete
  13. ciannya kat linn migrain ek...tak per, linn rehat byk2 yea....

    ReplyDelete
  14. migrain lin..makan ubat tau..cepat sembuh..ermm tingat dulu zmn bujang..ina pun ader migrain coz tekanan kerja kot..mmg tak larat dibuatnyer..

    ReplyDelete
  15. semoga cepat elok ye sakit kepalanya tu ciklinn..
    memang la sengsara kalau kena migrain..
    zzzzzzzzzzz aje la..wish u get well soon...muah muah..

    ReplyDelete
  16. linn...sakit ade isi ke ihiks...
    banyakkan rehat ye dan jangan lupa makan obat

    ReplyDelete
  17. jANGAN LUPA MAKAN UBAT K...

    ReplyDelete
  18. hahahaha, lawaklah ko ni linn...ko migrain sebab tengok budak skoll ni merempit nyer....saba saba linn... akak pun naik geram ngan budak sekarang ni...asyik merempit aje...entah...apa nak jadi ngan anak bangsa sekarang...langsung tak ada kesedaran sivik..

    (tiba2 rasa fenin plak)

    ReplyDelete
  19. moga cpt sembuh k.. rajin2 mkn ubat yer..

    ReplyDelete
  20. nape kau?? z sihat je...demam ke..ada org ke dlam pewot tu? ke? ke? ke? :)

    ReplyDelete
  21. ala cian nyer kena magrain ker..mesti taklarat kan.. so berehat yer..take care...

    ReplyDelete
  22. sian ko kak.....bawak2 berehat yeak....migrain ni kene tdo jek...baru ilang sakit paler...

    kak, nanti add lieya yeak tuk YM

    lieya_latif@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. ciannye cik linn..rehat lerr yer..

    ReplyDelete
  24. siannyer ko linn saki pala... linn akak kalo sakit pala sgt cik.laki ku akan picit² kat tgn..erm..kat ruang isi antara jari ibu & telunjuk tu.. dia akan picit² kat situ.. mmg sakit tp Alhamdulillah selalunay berkesan...asyik mkn pil kileer x elo jugaks kan...

    ReplyDelete
  25. ala ciannye akak aku sorg ni...
    kk g rest k...

    ReplyDelete
  26. ciklinn,aku ade satu petua nak hilangkan sakit kepala.ko hentuk kepala kau ke dinding sekuat hati.selagi tak hilang sakit tu jangan berhenti wakaka ampun!!!
    jangan HARUS kau buat!

    ReplyDelete
  27. Comel ye gambo racing motor tu.. hehehe..

    Kite pun sllu gaks sakit kepala kekadang mcm nak muntah. Simptom mcm nie sslu terjadi sbb mata kite ni byk mengadap PC kot..

    ReplyDelete
  28. ko ni..selalu sgt sakit pale...
    ingatkan anak ko duk hadap game sampai ko x mencelah kat blog aku...
    ym pun asik kelabu asap sajo!!
    hehehhe

    owh ye...blog aku dah leh masuk..
    tapi segan ar...
    amat lah daifff kekekke

    ReplyDelete
  29. Ha ha, I love that pic. Hilarious!
    Love your sense of humour. Lee.

    ReplyDelete
  30. kak linn...bykkan berehat yerk....

    ReplyDelete