~~Erkkkkkkkkkkkk........~~

Posted by Ciklinn Hasib.

Assalamualikummm kawan2........... sori yer lama tak jenguk2 umah koranggg dah 4 hari aku tak berkesempatan langsung nak ngadapp komp......... sbb sibukk kesana sini tgokkk anak buah yg baru......

siang nyer lak aku tak bolehhh dah nak online n on komp sbb aliff dah melampau main game..... makanya mama terpaksa berkorban off komp bg mengurangkan kelampauann aliff itu....... aku terpaksa mendenda aliff (takleh on pc) sbb kalau suh buat homework cincaii jerk...(nak cepat siap supaya leh main game)

makanya aku akan lawat satu rumah ke satu rumahh pada waktu malam yg hening.... hehheheh itupun kalau tidakk diganggu oleh abah aliff...... hahhahahah lariksssssssss
oklah meh layan gambar yg comelll itu................... lahir pada hari sabtu hari tu......

baby girl yg takder nama lagi.



ni kakak n abg baby itu........



kakak baby yg masih kecikkk............ so kami panggei kak cikk


ni anak2 adikk aku........ afif n baby nazhan......
sgt hencemmmm wooo ni budakk




ni paling aku tak tahan diorg leh berpesta kat sepitall.... seb baik kakak aku sorang jerk duk kat wad tu.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ni mlm tadi punyerr hal...... kete lakiaku ada CEK TIE

seb baik aku tingat ada botol aisy dalam kete......... suh laki aku amik...sekali tgok puting susu tu dah habisss dah..... hahhahahhahahhahah

laki aku punn dgn penuhh semanagtttt pasang perangkap nie.... makanya dapatlah seekorrr cek tie yg bermata booolatt


44 Responses to ~~Erkkkkkkkkkkkk........~~

  1. apa sudah jadi pada cek tie lepas masuk dlm sangkar.. ;)

    ReplyDelete
  2. Wohohohohohoho CikLinn...apo ni tikus dalam kereta...waaa...kalau saya ler mau pengsan....suh hubby jual kereta terus pasal saya kan Fobia dan trauma dgn Ciktie ni...Ohhhhtidakkkkk

    ReplyDelete
  3. hehehehe....baik punya ayat tu linn...apa dia?? kalau tak kena kacau dek abah aliff??? hahahaha...akak dok gelak sorang2 ni baca....

    wahhh...ada cik t ker??? menakutkan...tapi dpt gak korang perangkap dia ya...

    ReplyDelete
  4. lor dalam keta bela tikus..
    biar btol...
    pasni ko kena cek btol2 keta ko jgn jd zoo udah ihiks

    ReplyDelete
  5. akak..comelnye baby tu..

    akak..cek ti kat kg baru besau2 mcm anak kucing

    ReplyDelete
  6. saya amat penggeli dgn cik tie..haruslah terjerit2 mcm kena histeria kalo nmpk..huhu

    ReplyDelete
  7. alalalalalala......ko pun dpt anak sedara baru yerk kak linn...comey ler....kita geng yerk...anak sedara baru zana tu pun girl..keh keh keh...kalu boy..leh ler kenen2 ngan anak sedara ko tu kak...ha ha ha

    camno cik tie tu leh masuk keta kak? dia pun teringin nak ronda2 kot kak....sekali ko kuar, dia x sempat kuar plak...tu yg terkurung kat dlm keta tu....nak kasi tinggal jejak...dia pi ler gigit puting tu...he he he...kalu tak ko x tahu.......

    re : kak...ko jgn tertipu ler ngan drama queen tu kak...dia kalu dpn org mmg giler sopan santun...cuba dpn mama & papa dia....mau fenin oooo....

    ReplyDelete
  8. Takutnya aku ciklin...cuba ko cari lagi...entah2 ada lagi tu....kalau aku ..hehehhehehe takuttttttttttttttt

    ReplyDelete
  9. entah2 ada lagi adik badik cek tie dalam kete ko linn?? baik pasang perangkap tu lagi skali sebelum cek tie perangkap ko plak.

    ReplyDelete
  10. kete abg ipar akak siap tikus mati lg dlm lubang ekon. Nak muntah naik kete dia bau bangkai.

    ReplyDelete
  11. geli geleman je rasa dgn cik tie tu...erkkkkk

    ReplyDelete
  12. linn... comel nyer bb tuh...lebat giler rambut dia...
    amboi sakan budak² tuh berpesta kat spital.....
    aik... cik ti... uih... dlm keta tuh

    ReplyDelete
  13. ala comei nyer bb tu..
    lin biau betol dlm kete ade cek t... seram nyer... geli pon ada...ni mesti byk stock mknan dlm kete yg tertinggal.. tu yg cek t suker tu....hehehhehe...

    ReplyDelete
  14. Alamak lin..macam mana boleh jadi macam tu..sib baikle tak beranak pinak lagi lin

    ReplyDelete
  15. Takniah pada mak baby,pelik juga yer....dalam keta pun ada tikus...hihi

    ReplyDelete
  16. ooooooooooooooo patut laa ko lame senyap sunyi kak....eii tgk baby rase excited plak aku....kiut betul kan, rambut die lebat sangat....sangat comel...

    oooo anak ko antu game yeak kak, hmm mmg patut kene denda camtu kak, kalo tak ngadap pc jek nanti....abis homework cincai2 jek buat....

    eiii tak suke cik tie tuh....(ceh, cik tie tu pun belum tentu suke aku kan kak he he)

    ReplyDelete
  17. HAAAAAAAAAAAA CIKTIE DALAM KETA???TAKUUUUTTT HUHU
    TGH2 DRIVE DIA MAI GIGIT KAKI KA MAU TERKUJAT

    ReplyDelete
  18. alahaiii..babyyy comelnyer..tetibe raser nak baby lakk..huh..

    weiii ajernyer gilerr cikTi lam keta....

    ReplyDelete
  19. kat umh akak...nama dia siti...maaf ler kalu ada sesapa nama siti...tp alhamdullillah tak de dah skang 'siti' ni...

    ReplyDelete
  20. ingat kan anak akak tadi heheheh....azie suka tgk bby baru lahir..sejuk jer kaki tangan dia kan..lepas tue wangi..

    ReplyDelete
  21. wuhuuuu linn pat nak sedara baru a...tahniah pada semua yg terlibat...hehehe
    apa macam itu cek tie leh lepak kat keter...???

    ReplyDelete
  22. wah..makin lebar dan chantekkkkk umah ciklinn ni tau! header tu LO nya chantek lah!!!!

    ciklinn, kita pun sama lah..ni pun bertuah dpt ngadap pc..pasal si tecik tu dah tido. klu tak..dia je le ngadap pc ni...

    ReplyDelete
  23. lynn x sanggupkah kena kacau ngan abah aliff tue hihihi..

    ReplyDelete
  24. hehehe bb x de nama lagi heheh... kelakarla awak ni ciklinn...

    tp yg bb boy tu mmg hensemla...badan pun, fuh sedap tu nak peluk2...

    cik ti tu hubby awak bela dlm keta ke? hehehehe.... dasat tul la...

    ReplyDelete
  25. comeyla anak buah baru kak linn. muka dia sebijik macam Aisha waktu lahir dulu. camne bleh ada cik tie dalam kete ni kak?? buat bisnes cik tie ke..ekekk

    ReplyDelete
  26. Tahniah dpt anak buah baru!!! rmi dh eh ank buah ciklinn..rmi ke adik beradik?hehehe..meriahkn klu raya or wat gathering.:)

    Nway sgt cantekss header baru tuhh ;)

    ReplyDelete
  27. aku pung cik linn...
    aku leh aman meronda blog2 org time opis hour je. kat umah, hardy nampak je aku on nb. terus "nk tgk atomen!!". padahal vcd otomen dh melambak2 tetappp nk tgk kat youtube... last2 senang, aku x on langsung. kt nb rosak...heheeh

    wahh ni 1st time aku dgr keta ada cik ti. keta aku ada lipas. heheh..laki aku dok bret "haa...mkn lg dlm keta berterabur2. lipas suka aa..". eleh... keta aku suka ati la kan? bukan keta dia pun.
    now dh pasang ubat lipas, dh x de dh

    ReplyDelete
  28. gelinyer tikus tuuuuuuuuuuuuuu...x moh tgkkkkkk..nasib baik ko x zoom in wajah bolat cik tie tu ciklin..huhuh..aku geliiiiiii...

    ReplyDelete
  29. sy pun penah gak sekali nampak cek tie dlm keta kami..tp x sempat tangkap..cek tie dah lari dulu..gelinyerrrr..

    ReplyDelete
  30. wah tomeinyer baby...aku rindu nak peluk n cium baby....hwaaaa...

    wah tiap2 mlm ke abah aisy ganggu ko? ahahahahaha!!!!ok la leh wat baby lagiks....

    ReplyDelete
  31. wehhhh asyik tgk bb org jerk..kami pun nak tgk bb ko gak..hehehe bila mau buat anak lg..berdekah3...

    tikusssss...APAKAHHHHH :)

    ReplyDelete
  32. linn...biar betul ada tikus dlm kereta....huhuhu....aliff suke main game yerk...kan dah kena denda...bestnyer dpt ank sedara baru...

    ReplyDelete
  33. comeynya..baby tuh linn..cam makbuahnya jugak comey bangat..

    tu nasib ado tikus..linn.kalo ulor..takut..

    ReplyDelete
  34. wow.. ko punya blog awat jadi beso2 semua ni.. memang cenggini ke.. tulisan pun ala beso2 gitu.. uish siap ada cek tie ya.. ish.. haru tu..tomei je muka baby tu

    ReplyDelete
  35. baby2 skang dagu msti tajam2..kemain lg...

    at last..tangkap cik T..huhu

    ReplyDelete
  36. Huhuhu bilalah nurul nak dapat baby yang comel mcm ni...mungkin tak der rezeki lagi utk nurul...comelnya baby ni geram je tengok rasa nak gigit je pipi dia tu wakakakaka

    ReplyDelete
  37. salam linn..

    wah! dpt anak sedara baru gak ye? gegirl!! comelnya dia!!

    apa jadi pd cik tie itue!! hehee..

    ReplyDelete
  38. wawawawaw tkutnye cik tiiiiiii..cop siklin..aku ni tk phm ke bca ke mmg tikus dlm kete? haha merapeks je..almaklumla di subuh dingin hari ronda2 kotaraya blog nih..kekeke

    oh ciklin..entry gmbr mu telah ku up di blog personal ku!

    ReplyDelete
  39. cenonitnyerr cektie tewwww..

    ReplyDelete
  40. Oh comelnyer. Baby tuh yer, macam kak kecik nyer ... Hih hi hi hi ...

    ReplyDelete
  41. mak aii..ada cik T dlm keta.. seramnya aku.. huih aku ni bdn jer besor.. tp punya la penakut ngan menatang cik T ni..mau aku melompat atas meja kalo nmpak

    ReplyDelete
  42. ya ampun,.... ada ciktie...... baby lelaki tu anak fidah eh kak.... wah comel nyeerrr

    ReplyDelete
  43. comeynyer beby2 tu..
    ngee~~~
    wat ai saba jew..
    hehehe..
    ;))

    ayoo..
    cik siti lam kete...
    waa...zaman skunk neh tikos pon da pandai men kete...
    nk kene g school driving neh..
    wat lesen mandu..
    hikhiks!!!
    =D

    ReplyDelete