TaG + tAG + tag = sudah siap TAG

Posted by Ciklinn Hasib.

mihahahahhahahahhahah hari ini akan kujawab semua2 tag dan menepek award2..... terima kasih pada semua yg bg TAG ni yer...... semoga perkenalan dan persahabatan diantara kita semua terus berkekalan......... apapun aku amat2 enjoy dgn semua2 ni...... LUV korang semua........

PERTAMA TAG dari akak kesayangan ku...... Kak FArah....... ampunn buk..... saya lambat jawab... ibuk tau2 ajalah saya kan bibik..... jadi amat sukar utk menghapdet dikala coti2 begini.... hehehheheheh...ok kak... muka TING Tong.........

~~~~~ hishh baru sempat amik dua keping anak teruna ku dah nangis2 sibuk suh amik gamabr dier~~~~~~~ ha itulah muka ting tong dikala ala2 gatal..... marah dan tgh gilosss



Aku nak tag sapr yerk...... mereka yg bertuah ialah.....
1.Kak CT 2. Kak Yatt 3.Nrina


TAG KEDUA berupa award dari kak Nrina si tulip manis.....TQ kak bg linn award nie....
Award ini datang bersama syarat-syarat berikut:


1. Sapa yang dapat award nih leh letak dalam blog memasing.

2. Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang

3. Bagi award nih kat 7 orang bertuah

4. Tinggalkan la mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kat orang tu....

Mereka yg bertuah terima ini award ialah...

1.Azie adik ku yg jauh...
2. kak farah yg putisss melepak2...
3.Kir budak tepeng

4.Sya yg rockk(hahah kena kau lagikk)

5.Tie Pahang


TAG KETIGA
dari Ciut miut78.........TQ bg linn yerk.....




1.Letakkan Gambar Di Atas Dalam Entri Anda. sudah ku letak....

2.Nyatakan Kod Etika Blog Anda.Kod etika...... BLog aku kira hantam sajalah.... sesuka hati aku jerk nak tulisss apa.... kalo rajinn citer anak..... kalo lagi rajin cito masak..... kalu poyo citer pasal diri sendirikkkkk ....wakakaakkaakk

3.Tag 7 Orang Rakan Anda. Aku bg 5 org jerk.... Orang yg sama kat atas...wakakakkakakka..................

1.Azie adik ku yg jauh...
2. kak farah yg putisss melepak2...
3.Kir budak tepeng
4.Sya yg rockk(hahah kena kau lagikk)
5.Tie Pahang



TAG KEEMPAT dari cik Ungu violet84........ TQ yer dikkk...... kerana mengiktiraf ku sebagai best follower.... heheehehe apa hadiah?????





Sebelum nama2 Jejak Ungu Violet yang terpilih di umumkan.. Ada TIGA syarat untuk menerima award yang di reka khas ini :



(1) Pastikan award ini di tampal di kawasan rumah anda.. Tak kira, kanan atau kiri, atas mahupun bawah.. Janji lekat di dinding yer!!

(2) Berikan 5 sebab musabab mengapa, kenapa, limaza, why.. anda memilih blog ini sebagai blog ikutan anda.. Lebih kurang, apa yang membuatkan anda jatuh hati pada blog ini... cheewah.. Pastikan 5 tau!! Di larang sama sekali kurang, lebih takper..

1. akak suka tgok blog yg bling2
2. sbb ko dik duk obersea.. heheheh
3.ko comelll dan lote..
4.Akak mmg suka blog yg comel2
5.apa lagi yerk..suka semua2lah.....muhahahahha

(3) Please let me know when you've done it!!
ok jap lagi gi umah kau yerk bgtau....

19 Responses to TaG + tAG + tag = sudah siap TAG

  1. well done!
    siap guna pelakon tambahan lagi tuhhh...

    naik tetap cute ler...
    org nak muka ting~tong...!

    hehehhe...
    thanks for the award...!
    leh ler ku tambah koleksi award ku

    muahh...muahhh !

    ReplyDelete
  2. WEH DIK...KO TAU X ORG YG MULA2 MENCIPTA INI TAG ADALAH ZANA..WAKAKAKA..DAN AKK ADALAH GROUP PERTAMA YG DIA TAG..

    PUN AKU X WAT LG..LA NI KO LAK TAG AKU...ADEHHHH...

    ReplyDelete
  3. dah mcm2 gaya muka leen...huhuhu...knp x join besday bash afiq...aku dok puas tgk2 mana tahu leen dtg ke kan?

    ReplyDelete
  4. aduhh byknya tag.. aku x sanggup buat.. klu aku la yg kena..huhu ampun ek.. rajin ko linn.. tolong jgn tag aku..pelissssssssssss lega aku tgk xde nama aku..

    ReplyDelete
  5. hahaha tetap cun..kak lin muka mu xmkn tua tau aweks muda...apa rahsianyer...hihihi alif nie kacau la.....

    t.kasih yer award muahzzz sayang kak lin.terharu huhuhuh saya dapat award sei...sei(t.kasih)

    ReplyDelete
  6. oooo...cik liin di sini rupe nyer....wah makin meriah la suasna blog kita ini yuks...
    so kita link cik liin k.....

    ReplyDelete
  7. Muka Ting Tong yg cute! kalo akak tgk, tak tension pun, manis ade ler Cik Linn nie.

    pelakon tmbhn? kelakau tol si Farah nie. hmm.. pelakon tu pun kiut-miut cume... mana pelakon kecik lagi sorang???

    ReplyDelete
  8. KO KENA TAG NGN DEN..TAG NI NANTI DEN BUEK

    ReplyDelete
  9. comel laa cik linn buat muke ting tong cenggitu....cam sweet 17 plak bile wat camtu.....cute!!!!

    rajin tul buat keje umah byk2 hah....

    ReplyDelete
  10. hahaha anak pun ada gambo memek muka yer.. pergghh lynn kaya ngan award hehehe.. tahniah2

    ReplyDelete
  11. Linn...ngelat sungguh..yg itu award..tag tak jawab lagi..huhuhu..dah jawab tag baru dapat award maaa...

    g balik kat blog amik.. http://nrina.blogspot.com/2008/11/tag-dari-ochie.html

    hishhh...nak kene rotan nie hehehe..

    ReplyDelete
  12. banyak kena siapkan keje sekolah tue.. ehhe..... tahniah.. anda berjaya dngan jayanya.. pas ni ramailah pulak org dok tagged u lagi.. pasai u rajin siapkan homework yg diaorg bagi.. hehe..

    ReplyDelete
  13. ala ciklin x suka lah gambo marah2 ngan tgh gilos tuh...aku ske gambo ala2 gatal tu ha..muahahaaa...ayu kannnnn....

    ReplyDelete
  14. manyaknya tag kak...
    wat sekaligus ek kak
    senang kan
    saya suka bab memek muka tuh..
    saya pon kena tag tp lom wat lg..hehehe

    ReplyDelete
  15. waa..skali pandang..cik lin ni cam sit nurhaliza pon ade...ahaks!

    ReplyDelete
  16. linn, walaupun muka ting tong...tapi linn ttp cute dan comel...

    ReplyDelete
  17. muka tingtong pun still tomey!

    ReplyDelete
  18. salam
    wah rajin sungguh jawb tag, kak rose yang rina(cutemitu78) bagi belum berjawab lagi

    ReplyDelete