Jawab TAG lagi... Yehaaaa.....

Posted by Ciklinn Hasib.

KAli ni Tag datang nyer dari N


Rules:
1) Ambil gambar apa yg kamu mkn pd hr ini
2)Citer skit agar semua org terliur...heheheh
3)Ambil plak gambar apa yg ada dlm peti ais korang
4) Citer skit apa kegunaan brg2 yg ada dlm peti ais korang....utk kesihatan kah? utk jajan kah?
5)Tag 5 org yg korang suka....then kasi tau apa sebab korang tag dia orang itu...

hari ni saya masak......KETAM MASAK LEMAK ...HA... terliur tak korang.... heheheh seksikan ketam aku...ter lentang2 dlm kuali...wakakakak



pehtu Ayam Goreng dgn halia dan bawang putih..mcm mak aku selalu buat



pehtu wat KOBIS GORENG KARI... ala ygmcm kat mamak tu.. ni mmg feveret dier..kalu leh tiap hari nak kena buat.....


~~~~~~~~~~ gambar peti ais lak~~~~~~~~~

ni peti sejukk aku........ hehhehehehhe bukan aku punyer..arwah mak mentua aku nyer..... tumjuk belah atas jerlah... belah bawah huru hara sikit...ngeh ngeh ngeh

Atas ni baru kemas sbb pagi tadi laki aku gi pasar borong beli stok lauk..... sotong... udang ..ikan ayam...dagingg...semua aku pack kecik2 dah utk tiap2 kali masak..so taklah semua kejap beku kejap nomall.... hehhehehehhe






dan 5 org yg bertuah utk ku pjgkan TAg ini ialah...

1.Syafawatie
2. Zuera
3. Zana
4.Wanie
5.Eija


23 Responses to Jawab TAG lagi... Yehaaaa.....

  1. lega akak tak kena!!! hahahah

    cik linn nak sikit lauk lemak ketam tu.. sedapnyer... terliur dah ni.. tu la sapa suruh tunjuk!!!

    ReplyDelete
  2. hohoho demam tag dah melanda kembali...

    ReplyDelete
  3. adoila...dah ar org dah lama ngidam nk makan ketam ni kak..lg mau tunjuk
    huhuhuuuu
    ok, nanti saya masak n tepek kt blog ek..hehe

    ReplyDelete
  4. tentang peti ais pun blh jadi tag erk.. sib baik nama tak tersenarai

    ReplyDelete
  5. aiyokkk....terkena ler...
    adoi kak...bab amik gambar makanan tu ok lagi...tp amik gambar dlm peti ais tu...aiseh...fail ler kak...peti ais ku kosong...xpe2...mlm nie jugak daku try penuhkan peti ais ku ite yerk kak...

    kak...ketam masak lemak...huaaawaaa...nak sikit......

    re : kak linn......tobat tak buat lagi erk...he he he...

    ReplyDelete
  6. wah sedap!!! sedap!!! dah lame gak tak makan ketam ni....rajin tul linn ni memasak....buat biskut laaa...kek laaaa....jeles tau iiii.....

    ReplyDelete
  7. musim tag hehehe

    p/s lynn jemput datang umah akak yer hehehe

    ReplyDelete
  8. kak lin my fav cik abg tue ha ..masak lemak ketam...ummmp sedapnyer...

    ReplyDelete
  9. adoiii..shedappppp nye...

    sayur kubis masak kari tuh....
    arrhhh...betui style mamak
    pandai ciklinn


    rajin tul linn
    pack siap-siap makanan beku dlm fridge
    senang time nak guna
    just kuar kan yg nak makan je
    xde ler beku sat...normal sat...beku sat...normal sat...

    ReplyDelete
  10. hampeh la ko cik lin!!!!
    aku org yg pertama ko tag!!
    nama penuh lak tu!!baik la
    nanti balik dari ghanu aku jalankan
    homework aku yer!!daaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  11. nihhh...ader TAG lagi
    gelombang TAG melanda !!!

    sile ambik homework kat my blog yea....


    toche...toche !!!

    ReplyDelete
  12. KO MKN ANK BANAK JER EK KETAM TU..

    MANA BAGIAN AKU DIK WEH??

    AKU TUNTUT BALIK MESIA KANGG..

    NASIB AR SAPA SURUH KO BG AKK TERLIUR

    ReplyDelete
  13. wah..s.edapnyer ketam masak lemak tu leen...aku x penah buat pun...huhhuhuhu...alamak nama aku pun ada ke kena tag......huarrrrrrr

    ReplyDelete
  14. amboi ko pun dah berblog eh lin..hehehe...sedapnye lauk lemak ketam tu...ayam goreng ngan kobis kari..huawaaaaaaaaaaa nakkkkkkkk...

    ReplyDelete
  15. Mmg Cik Linn berjaya membuatkan akak TERLIUR... tolong!!! nk cikit!
    Msk lemak peberet kami, ayam goreng yg simple (nk resepi... boleh?) & sayur pun yummie!!

    ReplyDelete
  16. cik lin, anda berjaya membuatkan diriku terluir..huhuhuh ketam masak lemak tu yg tak tahan tgk tuh...

    ReplyDelete
  17. weh sedap bangat aku tgok ketam ko yg landing baik punye lam kolam kuning tuh...wakakakaka
    adoi sedapnyeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  18. salam cik lin... amboi terliur daku ngan menu mu itew... jom xchange link!

    ReplyDelete
  19. hai cik linn...terliuq den tgk masak lemak ketam tu..sedap tuh!..di tambah pulak ngan ayam masak halia tu...aduh..lapo perut ku...hehehe

    ReplyDelete
  20. wah...trliuq..trliuq...
    ko mmg isteri mithali arr lynn...
    serba serbi terrer...
    tk rugi cikgu ajak...ekekekekeke..

    ReplyDelete
  21. asik masuk nengok ketam wat kuak lentang adeh terliur ler... hehehe

    re = lynn yer ke muka akak.. keliru sikit.. ada yg kata muka akak.. ada yg kata muka asben.. so cik mya amik 50-50 hehehe

    ReplyDelete
  22. hahahah..cik linn da jawab tag...aku belum siapkan homework tag lagi...huhuhu...

    ReplyDelete