citer hari isnin lepas

Posted by Ciklinn Hasib.

citer yg dahbasi sikit..hehhehheheh hari isnin lpas... kitaorg (aku, aisy dan kakak aku sefamily) gi tegok keberangkatan makcik ku ke mekah.........(yg sebelum ni aku citer husben dia sakit tu) ermm...alhamdulillah kesihatan pakcik aku tu makin eloklah...(semangat dier kuat sgttt) n aku doakan semoga dia dapat menjalan kan ibadah haji dgn sempurna kat sana......

masa kat san averi the sedih sbb anak2 pakcik aku tu risau atas kesihatan abah diorg..n aku pun nampak yg pakcik aku tu memaksa diri utk nampak sihat... yerlah kan bukan selalu dapat ke mekah.... harap2 ALLAH akan terus memberi kesihatan yg baik pada dier...

ni antara picas yg sempat ni ambill

anak dara kakak aku yg mmg takreti diam langsung dlm kete.... kalu perjalanan 2 jam...dia tdo n senyap 15 minit jerk....... tapi Ika veri the comellll... hehheehh mcm mama dia..(sori ha umi.. ramai kata mata dia boolat mcm aku)



yg ni lak...... kakak n abag ika.. kak ulfa n abg iman..n abg aisy..(aliff tak ikut sbb dia tido)

inilah makcik aku..... takder lak gamabr pakcik tu... hehehhehe aku duk kalut sembang2....

12 Responses to citer hari isnin lepas

  1. semoga mereka selamat kembali...
    MIL amy pun nak pi mekah next week (monday)....

    raya haji tahun ni switch to my side... yeahooooooooooo!!! (jahatnya pikiran...)

    ReplyDelete
  2. semoga mereka mendapat haji yang mabrur..

    emmm harap2 giliran ku jua akan muncul..amin!

    ReplyDelete
  3. Salam Cik Linn,

    Buat kunjungan balas ni... Thanks sudi singgah rumah kita.

    Doakan yg tebaik buat semua jemaah haji. Selamat pergi & kembali...

    :D

    ReplyDelete
  4. re :-ooo gambar yg pakai tuala tengah2 malam tu erk kak...cun seh w/pun tengah malam....

    kak tudung tu senang jer nak pakai...lilin2 jer..pastu pin...siap ....yg nie jenis 2 lapis....so, dpn tu kasi cover ler sikitkan...kalu yg selapis tu, dpnnyer pendek sikit.....seksi u...

    ReplyDelete
  5. semoga mereka selamat pergi n selamat kembali.. wah baby cutenye

    re = thanks lynn akak sihat.. cik mya pun sihat pendek kata seme sihat

    hope lynn n family seme2nye sihat yer..

    ReplyDelete
  6. semoga mereka selamat kembali ke tanah air...

    ReplyDelete
  7. hi...kenal saya tak hehe...semua dah beralih ke blog rupenye ye..saya dah malas nak update kat fp sbb dah lembab sgt nak upload gambar..asyik error je...

    nanti singgah ler kat blog saya ye...

    ReplyDelete
  8. semoga dioarang selamat pegi n selamat pulang...amin.

    ReplyDelete
  9. mmmmmmmmmmmmmmmm
    ciklinn...

    alahai
    rase nye kita dok dekat² jer aritu
    bawah kemas...
    berdepan ngan screen besar tu..
    depan pondok information...
    tul x?

    ReplyDelete
  10. semoga pakcik+makcik linn selamat sampai dan pulang. amin

    ReplyDelete