Jalan2 coti sekolah....

Posted by Ciklinn Hasib.

huhhuhuhuhuhuhuh coti2 pun tak tau nak gi mana........ alih2 siap2 pehtu dah naik kete bagai baru decide nak gi mna.......huahhuhaaauauauhuahuah......... akhirnya ku buat keputusan pergi sunway piramid...... oleh sbb sunway..... laki aku dgn jayanya berkata...... window shooping jer ha.... no shooping2..... dgn baiknyer aku menurut perintah......

sampai sana kitaorg giler mkan....... sampai2 aku gi carik popia........ pehtu pusing2 lagikk laporlah pulak..... kitaorg gi KFC lak......pusing2 lagikkk huhuhuhuhuh sakitnyer mata aku tgokk sale.... tapi oleh sbb dah angguk tadi.... huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku sakit hatiii........takleh shooping.... TATAPI..... tiba aku nampak sale comforter set.... ngeh ngeh ngeh.... aku cakap..."eh2 murah nyer.... abg ingat tak..... kan hari tu kat JJ bukit tingi camnilah corak yg mama berkenan tu,... tapi 200 lebeh.. kat sini 99 hengget jerlah............" huuuhuhu aku mula menganyat.....

"eh yer ker........" laki aku dah mula konpius..... wakakkakkkaak...pehtu dia cakap... nak ker?
apa lagi aku dgn muka yg ala2 terkejut comforter murah kurembat lah satu.... huahuhuhauuauah...hilang dah sakit mata dan hati aku.........."ha mlm ni leh lah kita berkubang kat comforter baru...." mihahhahhahahhah ayat laki aku

"Abg kita nak gi mana nie....." eh eh ada org pelok2 lah........



hohoho meri christmas......mak eh yg lebeh2 bergambar kan...



Say cessssss....... muhahahhahah...



huhuhuhuhuh korang tgoklah laki aku yg semakin bambam



huhuhuhuhu korang perasan tak kitaorg pakai kaler hijauuu....... ILA inilah baju2 yg aku dah priper nak gi umah kau hari tuuu................ huaaaaaaaaaaa tak kesampaian nak gi sana....

20 Responses to Jalan2 coti sekolah....

  1. ishhh...akak pon g sunway piramid...tp x jumpa linn pon...
    ooo...akak g 2 minggu lepas...patut ler x jumpa!
    muahahhahahkioh!

    aikk..kat mana org jual popia tuh
    aku hantu popia tau!!!!!!!
    mintak sket!!

    alahai pandai nye ayat...beli comforter..pahtu d ajak berkubang plak...
    best ler...dah ler hubby makin bambam...berkubang dlm comforter baru plak...dah ler musim ujan nih
    muahhahahahha....

    ish.... suka nye aku!!!!

    linn...sana dah celebrate x-mas ker...
    wow...cukup bermakna bg ku tuh!
    nak tau nape....cuba er teka
    nanti kalau betul
    ade ler adiah!!!


    muahhahahahhahakioh!

    ReplyDelete
  2. ha. puaih bekubang ataih comforter set baru x mlm tu? hahahaha!

    ReplyDelete
  3. cian nyer budak2 pi sunway pyramid je? dah le x leh shopping plak tu....adeiii tensi...tensiii....

    ReplyDelete
  4. re:
    salah...cuba lagi..memang x-mas cukup bermakna bg ku
    everi year !!!

    ciklinn..akak keje nite shif


    ape nye sengau kowang ni
    nak chitchat ngan akak..leave ler komen kat chat box tuh

    akak kan ON YM...chat kat blog tu
    reply on the spot nyer

    ReplyDelete
  5. mana comforter baru mu itu??? cepat tepek pic..hehehe

    ReplyDelete
  6. coti sekolah ni sian kat budak2 kalo tak dibawak jln2... nak buat camane, mak bapak keja...
    tp kalo dpt bwk kuar sekejap pon, anak2 dah suke kan?

    ReplyDelete
  7. oo..kt sunway da start sale ek.. hehhe... jumaat ni leh la g time lunch hour... kira murah la kalo jd 99 hinggit comforter tu.. terer ko mengayat laki ko yer.. abis..bes ker brkubang kt comforter baru musim2 hujan nih..wakkakkaka

    ReplyDelete
  8. amboi nak berkumbang...syoknyer...ngeh..ngeh..

    ReplyDelete
  9. biasalah pompuan..mana leh jalan je..mesti paling kurang kena beli gaks...tak leh tgn kosong je balik..hahaha

    ReplyDelete
  10. wah sonoknya jejalan ..kty tak g mana pun cuti nie..

    ReplyDelete
  11. amboi2 ciklin..bukan main ko menghayatt laki ko yer!!!huahuahua..dapat conferter set lagi!!!!sonoknyerrrrrrrrrrrr...kubang2 lak tu..jeles2..nak conferter set gak!!

    ReplyDelete
  12. wakakkakak..ayat baik punyaaaaaaaa

    akk pun selalu guna ayat tu tau dik..

    ayat2 perbandingan..yg pasti nya dpt memancing wa laki tuk merembat apa y aku suka

    kuang kuang

    x sabo nk balik lah jumpa kamu lagi..

    ReplyDelete
  13. elehhh ciklinn kecohhhh...buat2 muka terkejutt nampak comforter murah konon... padahal harga sama jer kan.. hehehe..dengkii ciklinn ada comforter baruuu...

    ReplyDelete
  14. mana comforter barumu itew?tempek lor gambo...alah...lps gian pakai baju colour hijau tu...klu x boleh jumpe leen....

    ReplyDelete
  15. lynn...byk betul menjawab tag yer....ramai yg sayang tandanya tuh...ahaksss....

    ReplyDelete
  16. ayat ko kak...sampai laki ko pun leh terjebak....dpt plak musim ujan nie...berkubang dgn nikmatnyer lah kat comforter baru erk...hik hik hik....

    ReplyDelete
  17. ooo..pandai tul pempuan ni mengayat tau..sampai jadi blurrr si suami tu.last2 dpt jugak comforter baru yer..bijak..bijak..
    warning yang awal2 tu "just window shopping"..hilang ntah ke mana..hahaha..kelakar..kelakar..

    ReplyDelete
  18. iyer la, mana comforter barunyer.. meh nak tengok.. tu mesti tak sempat nak tepek gambar sebab dah berkubang dulukan.. hahahahaha

    ReplyDelete
  19. ceh cik linn...kemain ayat laki yeak...tapi menjadi ler...tu yg syok tu....

    best shopping mall time2 cenggini...mesti ade encik santa...tapi konpom mia n mija melalak kalo nampak he he he he

    ReplyDelete