~~Turn aku lak Domam~~

Posted by Ciklinn Hasib.

Assalamualaikum...... wah seminggu tidak ku hapdet ha................ mcm yg aku ckp pada entry lepas aku bersenag lenang berada di kg..... hehehheheheheh

hadoiii ntah napalah aku sejak dua menjak tiga menjak ni.... antibodi lemah tollah........ asal org demam mesti aku demam...... asal org selsema aku pun selsema..... huhuuhuhuhu (ha korang jgn inagt apa2 aku tak pegnant... tgh 'coti' pun skrg hehehhe)

lama nyer aku tak ngadap komp ni......nak2 coti sekolah camni...mmg aku takde can lah nak ngadap lama2.... kejap aliffngadap...kejap aisy ngadap.. n kejap abah aliffaisy yg ngadap.....ni pun jam menunjukkan 2.45am.......... ha bayangkan... lepas kol 2 pagi baru aku leh bersenang lenang mengadap komp ka.... ngadap gosipp ka... dan yg paling penting ngadap blog korang2 semua..................

okey meh layan sikit gambo aku kat kg hari tu...............

rajin kan aku wat kek coklat... edisi utk adik2 aku...syafiq yg deco comell kan kek ni tak berapa cantikk naik lah..tak taulah mana silap nyer... apa2pun laku jerk kek ni...

hahahhahah syafiq hazab rupe ko camnie..... huargh huargh huargh

Adik bongsu aku.... dah bujang kan dier........

ha sgt kepenatan budak2 ni..... cengginilah rupa dorang kalo tido kat kg..bersimpang siur tido
adik aku yg berbaju ijo ni kan sgt sayang n rajing bangettt tau jaga anak buah dier.... sbb tu aku suka sgt2 balik kampung sbb dia akan layann jerkkk apa anak buah dia nak... huhuhuhhuh mak mitali ko ni biha.... TQ CIK YA

ni kat umah nenek aku... arghhh segar jer bau kampung
kampung boy......... peaceeeeeeee


suka budak2 ni cik ya bawak gi playground kat Tonggak 10 nie...

mak aku n bibik...... hahahhaaha cukup marah mak aku tau sbb aku kuar pakai suar tu... huargh huargh huargh ok apa makkk comell jerk....



ni budakk yg comeii(anak kakak aku) skrg mak aku jaga kat kg...sbb mak eh dlm pantang......mak aku tlg jagakan sbb ini bodakk pantang tgok adik dier... ada jer dia nak buat korek matalah...... haritu siap di telankupkan lagi..hadoiiiiiiii......

kak, ko jgn riso okeyyy anak dara kecik ko ni berbahagia kat kampung...manja gilerrr dia duk kg...huhhuhuhhu mak kata dia nak jaga terus sampai besar..... hahahhahah baik ko amik cepat....


okey itulah jerlah sikit gambar kat kg...byk lagiii..tapi kemalasan melanda aku skrg..... nak2 selsema ni......... sengall jer pale aku... nak buat apa2 pun malas....... seb baik laki aku coti skrg ni..... makanya dialah yg tlg aku kemas umah semua.... TQ bang love u so much okeyyyyy

46 Responses to ~~Turn aku lak Domam~~

  1. sian ko linn. xpe rehat byk2 ok.. selsema mmg melemahkan..

    ReplyDelete
  2. AMBOI AMBOI ..
    besh nye balik kg.. siap wat kek lg.. bile ko nk wat tuk aku ni lyn

    ReplyDelete
  3. ciklinn..sian ko lak domam...rasa la..demam beturut2 nih

    ko dok kg ko mkn je kan..

    ko dah gemok dah..kahkahkah...

    cpt2 naik tredmil

    ReplyDelete
  4. memang musim domam la ni..iena pun tengah selsema..semoga cik linn cepat sembuh..minum air masak banyak2..
    kek tu memang menarik..mesti budak2 seronok memungut coklat yang kat atas tu..
    seronoknya balik kg bercuti..berkumpul ramai2..
    memang anak saudara cik linn tu tomei ler...

    ReplyDelete
  5. wah sedap er kek tu...mesti udah langsai seme ye huuhu.best balik kg, akak pun baru lepas balik kg nih...

    ReplyDelete
  6. welkambek ciklinnn..
    windu banget kat ko....
    jangan lupa makan obat ye linn..

    ReplyDelete
  7. bestkan dpt duk lepak2 kat kg nie...

    ReplyDelete
  8. wah kak...domam plak erk...cian akak...mkn ubat ....moga cepat sembuh yerk!!!!

    ReplyDelete
  9. sedapnye tgk kek coklat tu.. nak jugak.... bole

    ReplyDelete
  10. demam ke Linn..get well soon...mmg sekrg musim ni...

    cantik je tgk deco kek tu..aku suka simple but colourful

    kalo balik kampung..yg paling best sekali bila pagi..bunyi ayam..udara sejuk...nyaman..tenang je rasa fikiran

    ReplyDelete
  11. hmmm demam la plak... bestnyer ko linn balik kg.. ya la time cuti skolah jer la pun ader... hmmm.. best kan kalo kat kg... nak nak bila ader suasana kg... rindu la plak kat kg aku...

    ReplyDelete
  12. wah syok kak balik kg...sampai demam2 hah hi hihihi.....aku suke tgk ko posing cekak pinggang tu....kemain lagi ko kak...kiut jek aku tgk hah...

    wah kak sedap kek coklat ko tu kak....terra ko kak....len kali kalo buat aku nak paw sepiring la kak....hi hihihi

    ReplyDelete
  13. mmg gembira giler bila balik kampung kan.

    ReplyDelete
  14. salam lyn..windu ngn lyn..

    lama tak dgr citer ..besh nya ado kg..
    kek tu sedapnya lahai..

    ReplyDelete
  15. semoga ko cepat sihat ciklin..hehhe..cian.selsema yer..tu la..byk sgt minum ais kat umah aku ari tu kot..ngeh..ngehh

    ReplyDelete
  16. ciklinn, ko kena makan scott emulsion neh....kasi antibodi kuat ckit.

    ReplyDelete
  17. Wah sonokkknya kt kg yea..
    Skang memg musim asik x sihat jer kan..
    Mkn ubt tau..take care

    ReplyDelete
  18. salam dik ..

    uhuuuuuuuu demam laks .. musim skrg nieh .. heheh ingat der per2 .. kalau ader pun aper salahnyer .. lin muda layie kannn
    heheh
    best arrr dpt bergumbira di kg , pandai dik koo masak kek .. sedap tuhhh .. ciut jerk nampak kek tuh ...

    ReplyDelete
  19. salam kak linn. tak sihat ke?? ciannyer. tapi smpat jgk tu wat kek coklat kat kg. rajinla kak linn. moga cpt sembuh ye kak. bleh update blog tetiap hari..ehehhe

    ReplyDelete
  20. bestnya suasana kampung camni..
    i loike!

    ReplyDelete
  21. skang mmg musim org demam..cocer panas...

    ReplyDelete
  22. ciannye..byk2kan rehat..get well soon ye

    ReplyDelete
  23. sori cik lin lama tak jenguk rumah cik lin..

    oo tak sihat yer.. harap cepat sembuh yer.

    ReplyDelete
  24. bestnye la balik kg..windu pd kgku..makan ubat lyn baru cepat baik.rehat bnyk2 yer..

    ReplyDelete
  25. ko demam kak...sian ko...cepat sembuh k

    seronok kan balik kg...mmg bau kampung betul ler kak...yg best tu...besar bendera malaysia terpampang kat umah nenek ko kak...kecintaan malaysia betul lerr....

    cun suar jalur2 ko kak...ha ha ha....patut ler mak ko marah...mcm suar tido jerr...tp sebab ko comel, tu yg nampak suar tu pun comel......

    camtu ler rupa kami gark kak kalu balik kampung...tido bertempiaran....ingat lagi dulu2 balik umah atok....adik beradik mak aku jer 12 org...tambah cucu cicit...dari ruang tamu sampai ke dapur bersepah tido...nasib ler rumah kg besar...buatnyer cam rumah kat bandar nie...harus bukak khemah kat luarrr...

    ReplyDelete
  26. weh aku suke giler umh kampung camtu...tp sian kg aku dah x rupe rumah kampung...dah rupe umah tanah lot jek...hahaha...

    weh kek ko tu wat aku terlior la..awat nyer 2 menjak nie asyik wat cake jek? aku gaks yg terkubur terus operasi nak menerorkan diri wat cake..huhuhuh

    ReplyDelete
  27. semoga cepat sembuh lynn.. rajin2 makan ubat yer

    sonotnye balik kg meriah2

    ReplyDelete
  28. Sian ko lin,asyik demam je..ok makan ubat eh..bestnye bersuka suki kat kg..

    ReplyDelete
  29. get well soon..sedapnye kek tu..ng resipi bole :)

    ReplyDelete
  30. huhuuu...
    domamkah???
    da musim dia agaknyerr...
    hujan panas xnentu...
    jgn ngelat mkn obat yea cayunk...
    hehehe...

    cumel jew budak2 tu...
    yg bebey gurl tu...
    cweet banget...
    ngeee...
    ase nk ciyommmm jew..
    ekekeke...
    ;)

    ReplyDelete
  31. hohooooo balikk kampungg...xtvt balik bess...!!

    ehh ko demammm yerk..makann hubatt tau wehh..jgn sampaii melarattt kangg...rehat ok..!!take care

    ReplyDelete
  32. paling tak suka selsema...
    susah nak nafas..

    Take care yer..yap lagi ok lahtu..kalau demam ada isi yg lama tu..

    ReplyDelete
  33. alahai... takpe Linn. Kita `sakit' nie... Allah tgh uji kita. Byk rehat nooo...

    ReplyDelete
  34. cik linn...balik kampung sungai besor ker!!!best kan hirup2 angin sawah!!!!!!selamat menggemukn badan he...hgeeeee

    ReplyDelete
  35. ishh siap di telangkupkan adiknya ha..

    sebiji ngn ank sedara akk dik..abeh terseliuh tgn ank sedara akk tu dibuat dek kakaknya..siap kena g berurut bagai..psl kakaknya ingat ank patung kot..diangkatnya la adiknya..ha ko sekali terseliuh tgn budak tu..

    ReplyDelete
  36. salam linn..
    demam ke? t baru baik dr demam dan jugak sakit mata.. alhamdulillah.. seksanya sakit .. dh sihat barulah kita menginsafi diri..

    seronok balik kg? mgu dpn dh start sekolah dah.. kembali bzlah kita linn..

    take care.. makan ubat ye.. get well soon..

    ReplyDelete
  37. ko plak domam???sesama la kite mkn ubat supaya cepat sembuh k..hehe

    ReplyDelete
  38. herm,... demam juga yer,... memasing....

    ReplyDelete
  39. cutenya kek coklat tu..ada kale2 lgi atas dia...nice sangat....rajin ye buat kek...bkn main loteh lagi gaya budak2 tu tidokan...

    ReplyDelete
  40. wohoho.. blk kg rupanya.. patut la senyap je.. alahai cian dia demam ya.. semoga cepat baik yo

    ReplyDelete
  41. ooo..jalan2 umah kawan tu...jgn lupa singgah umah mamaD tau..
    ada award tuk ciklinn..top 10 komentar..he2

    ReplyDelete
  42. salam ciklin
    ramainya model ciklin
    comey2 lak tu...

    balik kg. syoknya
    urg yg tak dek kg mcm acik dilla ni mampu gigit jari je hah

    ReplyDelete