~~Hooyeeee Hooyee~~

Posted by Ciklinn Hasib.


salam semuaaaaaaaaaaaa.....

sebenarnya2 aku meloncat2 berkobar2 nak hapdett citer ni......... TAPI.... mouse aku buat hallah pulakkk......... rosakkkkkk...... mati tikus aku tu dikerjakan budak dua ni main game....huhuhuhuhu

saja nak bgtauu yang akhirnya aku berjaya mendeco CC............. yeyeyyeyeyeyye.... mmg dah lama sgt2 aku nak buat CC ni....tpai konpiden level tu kurangg.............. makanya masa coti sekolah 2 minggu hari tu aku ada attend kelas mendeco CC ni..............

tara2............ ta tara....................... ahad lepasss dengan penuh yakinnnn aku memulakan operasi mendeco CC utk bawak ke rumah bapak mertua ku...... hahhahahhahaha

huhhuhuh aku suka bangettttttttttttt sbb anak2 buah aku suka.............. wahhhhh kembnag kempis bontot aku yg sedia lebar ni dgn pujian2 mereka............. ngeh ngeh ngeh

Percubaan pertama aku.......
huhuuhuuhu berpelohh pinggang aku menguli ladybug nie


sgt happy akuu dgn hasil yg tak seberapa nie................




ha yang ni org kata kemarukk.... mihahahhahahahhah saja
gatai tgn nak mendeco...
oleh sbb satu rumah dah jemu dgn kek... aku bg kek coklat moist ni pada kak milah..jiran umah aku ni... ngeh ngeh ngeh.... ntah apa2 deco..........hahhahahhaha

aisy yg sgt happy tapi diorg ni dah tak nak mkn punn dah jemu..........
suka tgokk jerk...


~~~~~~~~~~lepak2 umah pak mertua ku~~~~~~~~~~

ha ni budak bambam kitaorg dera....... hahahhahahha cian wafiq
sbb apa kena dera sbb ni budakkk sgttt noti.... ya allah kalu korang dgr mulut dier kan mesti korangg gerammmmm

ayat dia yg best.....

"wafiq... panggill bibik..."

dia akan jawabb

"tati.............. tati........."

ha amik ko..... nama bibik dipanggei nyer..... hahhahahah wafiq tak pandai sebut bibik... tapi agaknya sbb dengar kitaorg panggei bibikk tati...makanya dia ikuttt lah..


seksa gilerrr kitaorg nak pakaikan rantai nie.... mihahahhahahaha
ampunnnnn....... mak budaakk wafiq..kitaorg deraaaa anak kamu ya....

ha korang tgokkk orgg........ dia pun sibukkk gakkk nak hapdett myspace...

nihahahahhahahhh... kacau kak nisaaaa
Aliff dan kakak.......... diorg ni kalu dah jumpa mmg sebulu.....



54 Responses to ~~Hooyeeee Hooyee~~

  1. WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH lyn... terer arr kamoo..
    heheheh so pe cite kelas tu .. pnat dh aku tny soklan ni kat ko..

    kire dh berjaya ler tu wat cc tu ..
    lepah ni tunguuu ke munculan cc aku plak yek

    ReplyDelete
  2. cantikla kak oi..

    sedap.. aku pun cam dah jemu dgn cc.

    ReplyDelete
  3. amboi..kemajuan tu..cayalah.. pasni aku tempah ngan ko jelah..aku malas nak buat..hahaha brg2 suma ada.. lawa tu linn.. so klu ada gathering leh la ko sponsor cc hahahaha

    ReplyDelete
  4. wahhh..pandasi wat cuppies yer..post mai Penang sket bleh?kekeke

    ReplyDelete
  5. cun.... cantik.. berjaya ko mendeco cc tuh.. aku kalo buat camner la.. patient tuh xde... muahahahaha...
    ooo.. membuli budak kecik ya.. Linn mmg anak buah ko tuh bambam.. suka aku tgk....

    ReplyDelete
  6. -pengkritik tetap berkata-

    - visually ianyerr nampak manntoopp

    - tonasi kalerr sangat menarik

    - sesapa yg makan, pitching musti ke laut

    - punchline size yg agak tembam dan menyelerakan..

    huhu!

    ReplyDelete
  7. mak aihh..ko punye hasil seni ke nih...pecaya pecaya..sila pecaya..blink2 mata aku...terror dah ko deco cuppies2 nih..leh wat biz arr..

    ReplyDelete
  8. Erm...pandainyer dia...!!!
    Leh order online x ni...?
    sure kalu sampai penang dah hancus...haha...

    ReplyDelete
  9. tahniah...akhirnya dapat gak ko buat cc kan...bravo bravo...

    ReplyDelete
  10. Haaa......terror juga kau linn......akak pun minat tapi takdak masa nak buat.

    ReplyDelete
  11. wah ciklinn...terer la deco cupcake tu..cantik la...leh buat bisnes lak lepas ni..wanie teringin jugak nak belajar deco2..tapi sure tak menjadi punya

    ReplyDelete
  12. Wahhhh lin sudah terer mendeco lah...cantik giler cc tu linn...linn buat sendiri ek yg ladybird tu....guna apa ek?.....

    ReplyDelete
  13. lyn kasi kyatt ar kalo semua dah jemus

    ReplyDelete
  14. wah kak...biar betul...aku ingat aku salah masuk blog tadi....rupenye betul laaa..wah dah nak start niaga kek ke nie...wink wink....

    kak, walau pun pestime, tapi not bad deco ko...cute dan comel....puas laa anak bujang ko cuci mate kak yeak hihihi

    ReplyDelete
  15. wah pandai gak...kalau anie hancuss

    ReplyDelete
  16. cute nye....cc tu....geram!!
    tp mamaD tam pandai nak buat...ekekkeee...
    tahniah la...pandai betul dia...

    ReplyDelete
  17. Syabas.. bertambah sorang lagi pen'deco' cc. Lepas ni leh laa uat bisness CC pulak kan.. :)

    ReplyDelete
  18. ciklinnnn...cantiknya...good job..pasni ble bukak bisnes sendri eh...kreatippp tau ko nih...kalo niza..keras tgn nak mendeko cengitu...beli je la jawabnya...

    ReplyDelete
  19. wah comei2..
    pasnih leh bisnes lak :P

    ReplyDelete
  20. kalau anak kau dah boring ngan cc tu, kau pos jer kat aku....aku ngah kemaruk nak mkn cc neh!!!! Ada darah seni gak kau ya linn...

    ReplyDelete
  21. cantiknyer deco cc tuh...syabas2!!!berjaya...

    ReplyDelete
  22. wahhh....lawanye...mesti puas kan dgn hasil kerja sndiri!

    ReplyDelete
  23. wah... cannttiiikkk aarrr... skkkee tgk.. very sweet. heh..heh..

    ReplyDelete
  24. ciklinn..kira terer la ni.. rasa lapar tgk cc tu.. bleh ar amek order pasni. nak order bleh tak?

    ReplyDelete
  25. huih ciklinnn! gile ar..lawa siot!!! ikhlas ni..salu la pektis..bleh amik tmpahan isi msa lapang tu..aku kagum aku kagum..sop..ko nah g kursus ke mana2?

    ReplyDelete
  26. cantiknyerrr CC yg ada ladybug tu...serious lawa...

    hehe...seronok ye membuli anak buah...

    ReplyDelete
  27. uik dik ... pandai dik kooo dekoo .. cantik banggat haaa .. rumit tuh .. skill bagueh lah dik ... cayuk2

    ermm nampak gayernyer tutup lah kedai kek lepas nieh ...

    heheh leh order ngan adik pasni .. kalau gi KL nanti .. hermmm nampak sedap sgt kek choc tuh .. tp anak2 x suka kek choc ...huhuhu

    ReplyDelete
  28. wah kak linn...lps nie boleh ler amik order dr customer yerk....cantek bangat deco akak...syabas!!!

    ReplyDelete
  29. cik linn boleh order tak...heee.heee!!!comel lahh lady bird tuuuu

    ReplyDelete
  30. Wah!!cam pro jek....pasnih bolehlah wat bisnes lak

    ReplyDelete
  31. pewitttttttttttttt..ko pun dah leh bukak buss jualan cupcakes weh!!!boleh tahan walaupun 1st try..tahniah ciklin..ehem2..boleh la raya ni wat open house..wat cc byk2..leh kami2 mak2 ayam rase..kahhhhh

    ReplyDelete
  32. Ciklinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....

    KAGUM GILOS AKU WEI!!! BRAVO! BRAVO!! menjadi wei....

    ReplyDelete
  33. wahh..bagus2..bagus..bleh jual la pasni..aku gak keras tgn lagi..tak berani lagi la nak deco2 nih..hahahaa...

    ReplyDelete
  34. Wah akhirnya bjaya yea Linn mndeco dgn cntinya..pndai nya Yang..sya nk blaja wat cupcakes n mdeco tu tk pg2 lgi huhu

    ReplyDelete
  35. perghhhh... mmg dasat beb! dah macam bakery ni... kalau design punya cun gini, nak makan pun saaayanggg....

    ReplyDelete
  36. mabeles & delicous! diamX2 die pi kelas cc rupa-nyeee.... ok-lah tu!

    bila nk bizz lak nih Linn? cantek banget dahh tu...

    ReplyDelete
  37. Ya Allah, cantiknyer cc tu kak Linn.
    kalo tangan ni yg deco, hncurla cc tu. dah tak gaya cc dah. ladybug tu comey betul. boleh makan ke tu?

    ReplyDelete
  38. tumpang hooyee hooyee jugak!!!yang bunga tecit2 tu, uli jugak ke?

    ReplyDelete
  39. usaha tangga kejayaan.....

    ReplyDelete
  40. hola..sgt tantek la...p[andainya buat cuppies..

    ReplyDelete
  41. fuiyohhhhh.. bravo..bravo..
    kagumnyer aku ngan ko.. cntik ar cc yg ko deco tu.. ni da kira lulus ngan cemerlang ni tau.. bila nk jamu aku ngan cc ko nih???

    ReplyDelete
  42. wah cik lin...sudah terer ya deco mendeco..pasni leh order ya

    ReplyDelete
  43. aiyo...lain dari yang lain cupcake nyer... tentu maksu nak makan ladybirdnyer sesangat.

    ReplyDelete
  44. salam ciklinn...wah da pandai wt cupcake la...mcm sedap jek....nak try blh x?

    ReplyDelete
  45. fuiyoOo! terernya linn deco cuppies + cake tu. utk 1st timer kira mmg bagos sgt lah tu! linn attn class ka blajar sniri?
    nnt mai penang harus bwk kt akak sikit ni : D

    ReplyDelete
  46. chanteknyerr cupcakes itewww..

    ReplyDelete
  47. Cik Linnn.. alamakkkk KAGUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNyer tengok hasil tangan CIk lin nihhhhhhhhhhhhhhhh.. tengok gambar thumbnail ingatkan ohh.. ciklin ni celebrate bufday sape la ade CC nih rupa-rupa buat sendiriiii?? Cuteeeeeeeeeeeeeeeee sangatttt!! Memang harus kembang bontot sbb orang yg tgk *mcm Izan* pun ternganga! Hahahahahha

    ReplyDelete
  48. cantiknya kak..akak wat ye sume..very kreatif..bleh wat duit ni..hehhe

    ReplyDelete
  49. wah linn...ni sudah advance... sudah main dgn figurine... akak je yg blm try lagi baut figurine ni..nak baut saje2 malas... tunggu jela kalau ada org nak order...hehehehe...

    bravo to u!!! pas ni kalau dah kemaruk tu, ada yg dok deco cc je la kan..blh la linn amik order lak...awak pun bukan keje kan???

    ps: awak pegi kelas dgn sapa tu???

    ReplyDelete
  50. wah terer nye ko..aku wat choc kek terer la nk deco2 ni xblaja lg.tingin nk g klas deco2 ni

    ReplyDelete
  51. fuyoo... cantik cuppies awak buat, ada bakat tu...

    belajar kat mana dgn sapa? dh lama saya x deco kek...

    ReplyDelete
  52. kita baru nk berjinak-jinak ngan cc nie..

    wah!!!!
    nice cc lah..

    hari nie nk wat cc gak..
    cc kali kedua..hehehe..

    ReplyDelete