Orang lain lama dah ada.....

Posted by Ciklinn Hasib.

huhuhuh ciklinn baru jer dapat.... mmg dah lama idam2 benda alah ni....... tapi bg suri rumah mcm saya manalah mampu khennn..... kenalah tunggu cik abg tolong belikan hehehhe.... alhamdulillah..... semalam ada seperise..... n cik bang belikan saya ini..........

hoyerrrrrrrrrr dapat 50mm...... oleh sebab kamera D3000 takde motor.... makanya kenalah beli hat ni AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G untuk auto fokus..... heheheheh... saya tak pandai pakai fokus manual hahaha...... hat ni dia ada motor...... so sesuai sekali utk saya yg mengharapkan auto fokus.....

untuk kawan2 yg nak beli harga dia skrg lebih kurang RM700. ermmm... oleh sbb abg nak seperise dia telah membeli lens ni pada harga RM730.... haishhhhhh menjadi sikit geram sbb kawan saya jual RM690 sajork.... haiyarkk........ wah sgt kedekut kan saya.........tapi mana boleh RM40 hinggit leh dapat 4 helai shawl ok....... kah!!!!







Leave a reply