~~semakin membooolattt~~

Posted by Ciklinn Hasib.

aloha pada semua........ sihattkah korang2 dan korang semua...... hehehhehehe
aku cam biasa on off.... kejap ok kejap tak ok....... nth bila nak ok pun tak taulah...... tapi aku mmg biasa cam ni kalu pegnnat.... mabuskkk yg agak lama.... yg ke -3 ni mabuksss dah kuranggg tapiii sakit pale lakkk yg semakin teruks dan teruks.... apapun ni semua ujiann...dan semoga baby aku sihatttt dan sempurna...... aminnnnnnnn ta tataraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gambar aku yg terbaru...... baru amik smlm.... huhuhuhuhu...





korang tgokklah betapa... besar nya T*T*K aku tu...... muahahahhaah abis ku tukar dah segala yg dalam pun... hahhahahahha mmebesarrrr bagai johan.... huhuhuhuh ramai tanya dah scan ker belom...aku dah scannn sblm ni tapi tak nampak lagi sbb baby still kecik....... erm... app pada 24 hb ni..maybe taulah dah kot gerangan apakah baby kecik dlm peyottt ni......... mama tak kisah baby boy or girl yang pentinggg sihattttt ( tapi kalu girl best kan.... tingin nak beli sepit rambut..hahahahh)

53 Responses to ~~semakin membooolattt~~

  1. alahhh peknen mmg lah membolat
    takan kurus kot kahhhhhhhh ko ni
    comel jerk ko ha peknen..

    TETEK tu aset
    lg besor lg HIGH value
    kahhhhhhhhhhhh
    xpe tetek besor penuh susu nanti nak pam n nak menetek
    kahhhhhhhhhhhhhhh

    miss u la ciklin woiii

    ReplyDelete
  2. tetap jelita youu..bulat yg cumel..tak per :)

    ReplyDelete
  3. sabo2 yer..sakit buatan org memang cam gitu...

    ReplyDelete
  4. kalo da nama peknen...mestila bolattt kannn... tp ko still comel apa... xde la besar mana pon..

    xpe la tetek tu besar...salu kecik pon ko bising je..hahahaha

    moga ko cpt sihat yer...dan semoga dpt bb girl...amin

    ReplyDelete
  5. WAHHH itu dia wajah terbaru mak yong...


    amboi ko betul2 semangat waja beb .. abis sume nye mengembang expecially yg tutttt.. heheheh biasak ler ngndung kan ..

    semoga ko dan kandungan sihat

    ReplyDelete
  6. wahhh... udah beso peyot la..comei la linn ni preggy..klu t*t*k beso tu biase la time2 ngandong nih.. nnt dh bsalin, klu breast feed lg beso tau..hik hik..ibarat cam dolly parton dah..hek hek..anyway, take care urself n baby yer..

    ReplyDelete
  7. adat la org bunting. harus la sumenye membesar. ekekekekeke..
    kau tingin nk beli sepit? bleh je, belikan utk anak2 aku :P

    ReplyDelete
  8. takpe linn..bulat time peknen takpe..
    nanti lepas bersalin, leh slim balik..

    ReplyDelete
  9. alahai ...suweeettttnye mak buyong ni.... insyaallah..aku doakan ko dpt gegerl eh..hehehe ;)

    ReplyDelete
  10. Takpe..membolat ada sebab...dari saya ni membolat tak de sebab..huhu..saya yang gemuks!! ;(

    ReplyDelete
  11. Tengok peyut cam girl jer lin.....cewah2, macamlah ada pengalaman pregnant girl kan....kihkih.

    ReplyDelete
  12. kak mimi doakan semoga cik lin dapat gegurl ek kali ni....insyallah .. baca surah maryam banyak2..

    ReplyDelete
  13. mmg membina.....haha....cam gegel je perot ko...haha...

    ReplyDelete
  14. alala comeinye ciklinn kite nie hehehe... bert byk naik x? sy x naik byk sgt pon kalo nak banding ngan peknan first dlu hehehe...

    ReplyDelete
  15. comelnya cik lin..sy xberani nk amik full pic mcm cik lin..takut nengoknya..sy ni besar lain mcm..dah mmg sedia besar bila peknen haruslah 2 kali ganda..uwaaaaa!!!..
    mabuk lg yer cik lin..?mgkin bila bb lahir nnti bb baik sgt lah rasenya..sennag je jaganya nnti..harap2 bb girl lah yer..amin....

    ReplyDelete
  16. WEH KO KE TU? ALA COMEI NYA....HEHEHE...

    weh aku dah scan ms genap aku 5 bolan...tp baby aku nie main nyorok2 la...x mo kasik tgk...hahahaha

    ko sakit kpla lagi? cain ko...better ko pi check la...

    ReplyDelete
  17. cik linnn!!!
    Terserlah ke'bolatan'nyerrr!! ahahahha..
    camne ok kerr..?
    izan memang sihar sokmo.. hopefully cik lin pun sentiasa sihat-sihattt selalu yerr... makan banyak-banyakkk... jaga diri & baby elok2!

    ReplyDelete
  18. tomeynyer kakakku ini...
    takpe kak...bulat time camnie takpe...ada isi...jgn cam zana...bulat jer lebih..isi xde...

    wahh...sexy u....aset tu kak....ha ha ha ha

    insya allah, kali nie dpt gegirl...leh kawan ngan batrice erk....dah gegetkan dah hidung dia utk akak...weeeee.....

    sure, ko teringin nak beli sepit cam yg batrice pakai kan kak.....aku tahu lorr......xpe2....nanti kuar gegerl ko buat koleksi ok....

    miss u kak linn

    ReplyDelete
  19. hai lin... dah lame benau hang x update blog yer...
    mmg ler semua nyer akan kembang.. dah adat org mengandung..
    ^^mala doa kan lin dpt bb gegurl..

    ReplyDelete
  20. salam...wahhh..lamanyernyer menyepi...rindu ngan ko la cinda....harap2 kali ni geurl yerk..kalo boboy gak nanti aku ajar camana....hahahaha

    ReplyDelete
  21. sexy2..
    xpe nnti dah delivered bleh mengecil balik sume yg beso2 tu..
    smoge dpt gegirl hendaknye..

    ReplyDelete
  22. tetap comel dan berseri linn..takper nnti dah ada baby slim balik..

    ReplyDelete
  23. hai cik lin..lama betol menyepi...dolu2 selalu update blog..tak pe..yg penting jaga kesihatan k:)

    ReplyDelete
  24. kalu dah namanya peknen...mestila bolattt kannn...tp lynn still comel apa... xde la besar mana pon..kalu meen dulu masyallah besar tau anyway jg kesihatan ibu dan bb dlm kandungan tuh hrp2 kali nih girl lah ek insyallah kalu di beri dr NYA tp kalu lelaki pun alhamdulilah

    ReplyDelete
  25. ...teruk jugak alahan ciklin yea...
    mcm bole terasa mcmana teruk ni...
    sabar ye ciklinn

    heheh...lawak ler... nak bb girl sbb nak beli sepit rambut..?

    i plak sbb nak pakai kan dia skirt !

    ReplyDelete
  26. akak..tahniah..bestnye..still maintain comel..hehe

    ReplyDelete
  27. biolah bolat ciklinn...yg penting org pegnen berseri2..

    ReplyDelete
  28. hihiiihi time ni la rasa seksi :)
    ko teeringin nk beli sepit rambut jer ke?

    ReplyDelete
  29. wah.. makin comel u...tahniah.... moga sihat selalu/.

    ReplyDelete
  30. ok la tu..preggy mom mmg akan bertambah seksiss..
    ye la kan, kalo dpt girl sure sakan membeli-belah seme pinky pinky

    ReplyDelete
  31. firstly,nak ucapkan taniah,ke2 baik2 jaga kesihatan n biarlah dia membulat asal kan sihat.......lama sangat tak jenguk blog cik linn ini

    ReplyDelete
  32. Ala Linn ko membulat pun still maintain comeelll...takpe yang penting linn dan baby sihat.
    Hahaha..kalau girl boleh join kita beli sepit rambuttsss

    ReplyDelete
  33. tak bolat pon, coooooommmmeeeeell je

    ReplyDelete
  34. Mari sini nak teropong girl ke boy ... Hah haaaa, asal sihat dah lah!!

    ReplyDelete
  35. makin sihat ko linn.. suka aku tgk..aku ni... makin turun berat badan.. gamak nyer aku bz ngan buat kejer kot...huhuhu... dah la mkn kurang... sampai org tanya aku ni pegnen ker x ko... sedih aku tau...
    aku doakan ko dpt baby gal lak erk... sure best

    ReplyDelete
  36. normallah time peknen mmbulat skit lyn..sok dh brsalin leh maintain balik..
    akak pon doakan ko sihat sntiasa n dpt baby girl,insyaAllah..

    ReplyDelete
  37. bolatt berisi xper linnn... akak ni bolatt gak tp xder isi...hehehe..
    semuga linn dpt bb girl...paham perasaan linn...akak dulu pun camtu kepingin sgt nak bb girl...Alhamdulillah dpt lah si dalila tu....

    ReplyDelete
  38. cutenya..xpe sok2 leh je diet balik..

    ReplyDelete
  39. x pe.. yg penting sihat..

    u take care ok..

    ReplyDelete
  40. >>salam..
    suka tengok orang peknen cam nak peknen tapi tak sanggup ler pulak mengharungi suka duka bila peknenni.. seronok tengok orang senangjer bila peknenni..
    >>lin.. akakpun harap lin dapat girl best tau.

    ReplyDelete
  41. yeahh suke membesar bagai johan..aku suke..samela cam aku ni haaa...dah 70kg pdhal baru je 6 bln..memule pon aku nak sgt gegirl tp skrg x kisah la boy ke girl..pasrah je..ekekeee

    ReplyDelete
  42. maintain chumill walaupun boolat :) heheheh.. takpe,lepas bersalin nanti bleh slim balik punya..

    ReplyDelete
  43. take care... ramai lak yang mengandung skang ni. =)yang bersalin pun ramai gak...

    ReplyDelete
  44. hehhe..sama-sama johan..saya pun peknen naik giler banyak. ari last branak 79kg..naik 24kg..uhuhuh... jom ke link yer.. follow..nati leh share2...

    ReplyDelete
  45. wah..tahniah..lama tak jengah sini..

    semoga dapat baby girl..kita ni tengah tunggu hari je ni..baby boy jugak huhu..

    ReplyDelete
  46. Salam ziarah. Blog anda sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Buat MOU, OK? Thanks.

    Zuki (zukidin.blogspot.com)

    ReplyDelete
  47. Sekapur sireh seulas pinang,semekar senyuman seikhlas hati,
    Dengan penuh rasa kesyukuran saya menjemput tuan/puan sekeluarga
    hadir kemajlis Walimatul Urus adik perempuan saya
    pada hari AHAD 13 Disember 2009 Bersamaan 26 Zulhijjah 1430h.
    semoga dengan kehadiran Tuan/Puan memeriahkan lagi suasana dan
    mengeratkan lagi ukhwah yang terbina..Insyaallah Amin

    http://littledorange.fotopages.com

    ReplyDelete
  48. Cumil... cumil...

    Ok aper... susu badan is the best taw!

    Linn, laptop ahkak rusakkk, nie pakai pc ofis!

    ReplyDelete