~~Aduyai mabukss balik~~

Posted by Ciklinn Hasib.

huhuhuhu setelah seminggu mengadappp pc ni... akhirnya aku akurrr utk berehat sebentar dari menagdapp dier.....

ini kerana.....

aku masih pening lalat

aku sakittt pale yg amat2 terukkk huhuhhhuhu
(nangis2 aku tau.....)

gambar aku????? huhuhuhuhu ntah napa sejak pegnant ni..aku mmg nyampah tolll dgn kameraaa lor........nanti aku tepek yerkkk gambar aku yg dah kembang semangkuk ni


29 Responses to ~~Aduyai mabukss balik~~

  1. sian akak...takpe kak, biar betul2 okey baru la akak aktif blog balik...sian akak mabuk2 nie...take care kak

    ReplyDelete
  2. ala ciannye..xok lagik eh...
    btol² teroks ni...xpe la rehat2 je la k...

    ReplyDelete
  3. ciannya... adatlah org ngandung ni.. mcm-mcm alahannya...

    ReplyDelete
  4. per nak buat dik ..
    banyak kan bersabar .. itulah penangan org yg membawak budak
    semoga terus tabah dan bersabar ..

    itulah yg membuatkan akak dah x nak preggy lagi .. syukurlah dgn pemberiaan allah ini sahaja ... hehehheh

    ReplyDelete
  5. siannye dia mabuk2..takpela..sabar la ye..nanti2 kurang la tu..

    ReplyDelete
  6. bwk2 ler berehat .. adeh sian nye kooo... nk wat cmner, itu ler lumrah.. tp org ckp makan minum jus delima leh tahan itu mabukk.. try ler

    ReplyDelete
  7. congrats lin..aku x tau pon ko peknen..maklumlah aku busy x sempat jenguk2 blog ko...

    ReplyDelete
  8. alahai...siannye. terok gak la mabok kau ni ye linn..sabar bebanyak ye..rehat.

    ReplyDelete
  9. banyakkan rehat ye kak..
    tah2 baby girl kot mabuk teruk sangat nih..hehehhhe..amin!!!

    ReplyDelete
  10. ko bebanyak berehat yerr dik..

    tu kembar kamu dah masuk sehati berdansa dah..

    saperr..?

    ala.. sazzy tu laa..

    haa.. kamu jgn laks nak ikut dansa sama yer :P

    ReplyDelete
  11. meh r gambo linn..aku nk tgk muka ko masa peknen.. mesti cute hehhe

    ReplyDelete
  12. bawak-bawak berehat ye kak lin. biasala tu mabuk2 ni. harap kak lin still ada tenaga. Jaga kesihatan & pemakanan ye.

    ReplyDelete
  13. siannye cik lin mabuk balik...xpelah cik lin demi anak kan..sabar lahyer..take care

    ReplyDelete
  14. alahai cian la dia.. eemmm takpe la.. take rest k...

    ReplyDelete
  15. sian ko kak..xpelah kak.....
    slow k...jgn paksa diri ko plak
    kitaorg sumer paham keadaan ko kalau ko menyepi...nanti dah sihat wal'afiat.....aktfi ler balik yerk kak

    ReplyDelete
  16. oh..paham sgt apa yang dimaksudkan oleh lin...9 bulan membawa budak dan 9 bulan ku mabuk..erghhh....tak tahan lin oii..

    ReplyDelete
  17. sian..xpe..rilex2..nti tepek ye gambar u yg comel2 ngan perut preggy tu..mesti cute..

    ReplyDelete
  18. alahai cian dia...
    takpe lah sis,
    u take a break jap...
    rest betul2...
    dah ok skit leh le u ngadap balik blog nie....

    ReplyDelete
  19. takpe Linn...rest la sket, nnt da recover baru ngadap pc balik..

    ReplyDelete
  20. ciannnyer ko cinda...releks ..ni la masa ko nyer pc tu nak berehatkan...hahahaha...berehat secukupnyer...

    ReplyDelete
  21. Ciannnya dia..lma tul Linn tk hapdet kan..
    Sbr ya Yang..hope tk lma lg ok laa tu kan..
    Take care

    ReplyDelete
  22. salam cik lin
    mesti comey lotey mama lin ni

    ReplyDelete
  23. sian ko linnn... xpe la sbr byk2 k... nk dpt sesuatu yg berharga mmg mahal harganya kan

    ReplyDelete
  24. ushh dasat gak mabuk ko yer lin...sian kat ko.. xper mabuk peknen tu tanda anak tu sihat...update lah pic terbaru... kembang sangat ker..??? hehehe

    ReplyDelete
  25. salam linn!lame tak jenguk sini..linn & baby & anak2 sihat? :)

    ReplyDelete
  26. Ohhhhh ... kalu dah nyampah ngan kamera, kata org boy dlm peyut buncit tu. aiiii ... sonotnya!!

    ReplyDelete
  27. xpe linn ... biasa arr ngandung... ko tau aku skang ni ngandung pun asyik x sihat jer... asyik kena batuk yg teruk... huhuhu...
    n mmg aku nyampah jugak nak amik gambo ko...

    ReplyDelete