~~Saya dah boleh buat Cupcake~~

Posted by Ciklinn Hasib.



sgt2 poyo bukan tajuk entry aku tu
.... mihahahahahaha....... tapi aku benar2 hepi gilerrr dgn komen2 org terdekat.... alhamdulillah semua bg komen yg positive....

sempena majlis kenduri cukur jambul anak buah aku hari tu aku adalh buat sikit CC utk tetamu yg hadir.......... adoiii sgt2 letihh woooo...... mula2 dalam perancangan tu mcm2 aku nak buat..... tapi bila tiba hari nak buat tu kan........ aku penattttttttt gilerrrrr.......... yerlah dgn kenduri....... dgn anak2..... nak2 kat kampung kenduri gotong royong family lagi........tapi sgt2 hepi tau kenduri kat kampung sambil masak sambil gosip.... sambill masak sambill makan.... muahahahhah

layan jer gamabr2 ni yer......


Kenduri cukur jambull utk ini budakkk yg comell... dan juga anak2 sepupu aku...
hishhh takde lak gambar budak2 tu.....
ada 5 org okeyy mlm tu.....
huru hara bila lima2 nangiss serentak.....




Cuppy yg sgt simple...... huhuhuhuhuh ingat nak buat mcm2
tapi sgt2 tak sempat lor..


Ucu yg tlg packing....... aku betul2 tak sempat..bekejar2 ke kenduri



nazhan n ayah..

sepupuku kecil ku.... comell kan..DANIA
barisan anak dara... mihahahhahha aku sorg jer mak dara terselit huhuuhuh

mak cik aku.... ha bygkan sekali dua dibuai....

sepupu2 aku gak...

makcik2 aku


my little princess baby IKA

sepupu aku gak dgn baby dia..

hero2 mama........

Ustaz poji....n baby aminn.... mama...ucu..n aliff

43 Responses to ~~Saya dah boleh buat Cupcake~~

  1. tajuk memang kena poyo linn....kasi menarik skitkan...haha
    cute la yang cuppies ada booties tu...kiut miut mcm org yg buat (sila kembang ok...anda memang layak utk kembang2kan)........

    ReplyDelete
  2. cute je cuppies2 tu..penat2 pn rajin duk ngadap bende alah kecit2 tu ekk lin..

    ReplyDelete
  3. wow!!! poyonye!!! muahahahahahaha

    poyo berisi takpe..aku suke gak poyo2 ni. aku kan ratu riak! :P

    wei ciklinn..cute giler cc kau. musti rasa pon sedap. sebeday menantu kau sok, leh le kau buatkan..muahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. cantiknyer ciklinn...guna apa yer?
    fondant? cam ner nak buat yer?

    ReplyDelete
  5. wa cantikkkk cc tu... tahniah taniah

    ReplyDelete
  6. wah...canteq lah cc ko...
    ajar aku lak....hehe

    ReplyDelete
  7. wah akak...nnt leh azie tempah yer...leh wat bisnes la ..

    ReplyDelete
  8. wahhh..
    memang dah boleh tu wat cupcake..
    pandai ko linn..
    leh bisness nehh..
    dah nak rayerr..

    ReplyDelete
  9. Dah pandai ekk??? em....cc sejibik.....hehe,promosi kan.....cantik linn, amatlah kreatif

    ReplyDelete
  10. aku kekonpiusan nih.. cuba ko trangkan kembali... ko yg watkan cupcake tu ke idak? kalo ko buat, mmg aku nak dtg umah ko ni nak rasa ihiks...

    ReplyDelete
  11. cik linn buat kenduri kat mana?sungai besar ke........apa pun memang nice!!!!!!!cayalah cik lin

    ReplyDelete
  12. kak,cantiklah cuppies2 tu.....akak lps nie boleh buat bisnes...cayalah!!!

    ReplyDelete
  13. wah..... leh buat tempahan pas ni kak..... bg diskaun eh... haha... blom apa2 dh minta diskaun

    ReplyDelete
  14. cc yg kiut mcm org yg buat ..mmg sepadan hehehehe

    ReplyDelete
  15. amboi..meriahnyer...cc tue siyes nmpk sedap...bleh bt tempahan ker nie?hehehe

    ReplyDelete
  16. Linn,bila nak jemput akak makan cc tu,nak rasa gak ni.

    ReplyDelete
  17. CC ni guna fondant ye? comey sgt yg ada booties tu..

    ReplyDelete
  18. dasat aku terkagum sebentar melihtkan cuppies hasil tgn ko sndiri...
    wahhh...klu dpt rasa lg bgs nih...nk skeetul!!!!

    ReplyDelete
  19. WAH KAK...best2...ko dah ade keje baruplak yea...cayala kak...lepasni leh la bukak utk order...tgk cun gak ko buat tu kak...tahniah yeal!!!

    ReplyDelete
  20. wah, comel nye cuppies tu, mcm tuannye jugak. bila la daku nak pandai buat cuppies gitu

    ReplyDelete
  21. woooooooo...congrate dik...pasni bleh amik tempahan dah nih...dah pass!!

    ReplyDelete
  22. cantik ape deco cuppies tu...terer la ciklinn..camne ek nak buat deco2 camtu?susah tak?

    ReplyDelete
  23. sgt cute cupies ko lyn ..

    bile nak ajo aku plak ..

    ReplyDelete
  24. cantik2 lin...simple..tp cantik

    ReplyDelete
  25. Wah! dah pandai deco cc la linn....nie boleh amik temapahan dah nie :-)

    ReplyDelete
  26. comel cupcakes yg cik lin buat tuh.. yeaa.. dah pandai uat cupcakes :)

    ReplyDelete
  27. linn..topping fondant ya??? rajinnya awak..byk gak tu..kalau akak pun mau pengsan..awak jgn tak tau linn..akak ni, kalau kat tmpt lain, comfirm takkan buat kek @ deco ni..sebab tak reti...buat cuma kat rumah sendiri je..teruk kan???

    anyway, tahniah...cc tu sgt cute w/pun simple... akak suka!!!

    ReplyDelete
  28. Wah cntik dah tu cupcake nya Yang..Linn nie memg expert bab msak memasak n wat kuih apa pn kan..wat kek apapn jd..
    Ni 1 bnus Yang..pasni memg leh bkak kdi kek plak kan..LC Corner (Lin's Cupcake Corner) hehe..pepandai jer kan..

    ReplyDelete
  29. yahoo.. linn ko dah leh buat cuppies..leh la buat bines cam ni...
    cantik deco ko.. sakan noo.. kalo nak buat sorang² mmg x sempat.. mujur ader yg tolong

    Psst: wei.. nak gather² roger kami tau... dah lama x jumpa....

    ReplyDelete
  30. yer la..mmg ada improvement...kemas n comel jer cuppies tu.. abis?? kalo da reti buat... x reti2 lagi nk bg aku rasa??? muahhahahaha

    ReplyDelete
  31. teringin nak belajo buat cc ni..tp tak pandai..tah sape la yg rajin nak ajo mamaD buat benda comel2 ni..
    msti sodap kan??uuhhuu..
    mmg happy bila dpt bkumpul...

    ReplyDelete
  32. mula2 baca entry ko tu lin rasa memang poyo je tapi bila dah tengok cc ko tu..wah tabik spring la..sangat comel itu cupcakes..hi..hi..jealousnye

    ReplyDelete
  33. lps ni buleh buat business cuppies lah linn : D

    ReplyDelete
  34. wah...ciklinn
    apa lagi? bukak biz c ler
    dr dok umah sesaje
    anak dah besar kan...

    eih..kalau dok dekat..leh kita ber-bizness sesama
    hehhehe

    re:sama je...3 bulan keje...sama je staka ni
    xde perubhan sgt
    cuma dak2 makin majne looor

    ReplyDelete
  35. Kan best kumpul ramai2 camni ... tentu suasana amat hepi skali, kan! Tak sunyi ...

    ReplyDelete
  36. cantek lin.cup cake tuh.

    lin nak tukau blog archieve tu ke.

    Kalo yg tu kan.gi customize,add a gadget, cari blog archieve tu lepas tu leh tuko kat situ ..

    ReplyDelete
  37. sal xtepekkan resepi cc tu sekali..
    hehehe..

    cute cc nye..

    ReplyDelete
  38. Ok... Cantik! Tapi... lagi cantik & sedap kalo bg akak & 3A makan! he..he..

    Biler nk join kengkawan biz CC laks? akak sokong 100% to Linn!

    Go...Go.. power rangers!

    ReplyDelete
  39. kak linn..simple2 pun cntik gak cc tu. kalo sy mmg hancurla dibuatnya. tringin nk try buat cc tapi tkde bahan la

    ReplyDelete
  40. eeee...mmg poyos la tajuk tu...ekekeke...tp aku nak wish tahniah la...akhirnya CC ko abis gaks ditelan org....hehehehehe

    pasnie gerenti ko gilos nak mendeco CC tu kan?

    ReplyDelete
  41. walaupun ko adalah mak dara diantara anak2 dara, ko ttp vogue... kalah barisan anak dara tuuuu

    walaupun penat, tapi ko mesti puas hati kannnn....

    ReplyDelete
  42. cantik CC tu...sudah pandai buat...best lah

    ReplyDelete
  43. wah.. memang cute tgk cup cake tu.. seronok kan bila bergosip2 gitu.. :D

    ReplyDelete