~~Aku yang sedang berusaha~~

Posted by Ciklinn Hasib.

hehehheheeehehe aku sedang berusaha utk menjadi lebih bersemnagat dan rajin....... miahahhahhaha


adoii aku tka taulah napa sejak dua menjak ni... aku betul2 rasa nak bermalas2an........ nak kata pegnant tak pegnant2 gak..... harap2 menjadilah bulan nie...... wahahahhahahah


oklah saja jerk aku nak tepek CC aku yg terbaru....... ramai yg tnya aku amik tempahan tak? huhuhuhuh aku benornya rasa tak konpiden lagi nak amik tempahan.... insyallah satu hari nanti jika aku benar2 bersedia aku pun inagt nak berniaga kek nie..... leh gak belanja anak2 mkn KFC kan.......

aku lupa....... aku nak ucapkan terima kasih byk2 pada kawan aku N yg bagi resepi n tunjuk ajar utk buat CC nie...... kalu korang nak tau dia ni kira pioneer utk CC ni tau...
meh kenal2 dgn kawan aku nie.... N

ok tak deco kali nie....??????

ni menu kami pada hari ni...................

udang kari..laki aku punyer...


2 ketui ayam masak kurma...utk 2 hero aku
sardin aku yg punyerrr..



hari ni besday abah aku.......... so aku nak ucapkan hepibesday utk atuk hasib...semoga abah terus panjang umur yerk...... cinda n anak2 sgt2 sayang kat abah


34 Responses to ~~Aku yang sedang berusaha~~

  1. lawaaaaaaaaaaaaaaaa serius.. xlama lg blh la amik tempahan linn.. senang gitu....aku nak aku tempah je..nak buat sendiri malas


    aminnnnn aku doa kan ko peknen linn..

    ReplyDelete
  2. sweet arr linn cuppies tu...aku suke munger tecik2 gitu...npk seni skit ko...

    lauk pauk ko pn menyelerakan..tp berasaskan santan..aiyakkk

    ReplyDelete
  3. kak
    cun ler cc ko kak
    sure sedap erkkkkk

    ko kena buat bisnes cc nie kak
    yelah...teringin gark nak rasa air tangan ko kan..leh ler aku order ngan ko

    uissshhh...sardin ko kak
    tu pun salah satu feveret aku
    tp disebabkan hubby ku tak gemar
    jarang bebenar aku nak masak sambal sardin tu kak
    makan ngan roti sedap tu
    x pun
    lempeng pun sedap

    re : kak...ala...senang arr main bercucuk tanam tu...layan fb nyer ler...aku recommended farm ville...he he he

    ReplyDelete
  4. wah...cantik2...ni guna resepi mana?

    ReplyDelete
  5. ko mkn sardin jek linn..ish..ish..ish... miskin nye ko tapi peberet aku tu weh... pos kat cni sket ihiks

    ReplyDelete
  6. sangat ok design CC itu..cantiklah..boleh dah nie kalu nk amik tempahan..beraneka jenis lauk..lain org, lain lauknya..:)
    hepy birthday tuk abah linn yer..

    ReplyDelete
  7. fuyooooooooo...dah lawo banget la ni ciklinn!!!

    ReplyDelete
  8. eeemmm... cantik la... buka la kedai buat cup cake ni.. tak pe mula2 buat pelan2... pastu nnti kan lama2 blh jd pro..

    ReplyDelete
  9. lawa..cantik, wah sedap nya lin msk hr nih...erm linn p x birthday bash kanda (niza) nanti

    ReplyDelete
  10. cantiknya cc ko linnn, practice make perfect kan.... dah bukak order nanti cakap tau..

    ReplyDelete
  11. makin cantik ko... aper kata buat lebih skit anto kat umah... almaklum la kite ni besan... whkakakak... meriah lauk pauk ko ya... kami pun makin malas... huhuhu... aku lagi la x masak... ko ni kira rajin la linn... hmm.. aku doakan ko pegnen ya.. mana tau kot² pompuan.. leh la kawin ngan anak teruna aku.. hehehe... xyah cari jauh²

    ReplyDelete
  12. waa.. cantik nye cup cake.. bilelah zai nk ade mood wat cc cam lyn ni..
    la0k2 tu sape yg masak.. huhu.. nmpak s0dap2 belake.. ngences den..

    ReplyDelete
  13. huhu!
    akak doakan ko berjaya pregnant yerr..
    ko pon doakan akak taw..
    meh lerr kita usaha sampai berjaya..

    ReplyDelete
  14. ciklin..nti jpe..bw cc eh...
    hehehehe

    ReplyDelete
  15. beb , ko ngndung ke ..
    hope menjadik yek .. heheheh besh nye ngndung..

    weh aku x nak order, aku nk ko jd ckgu haku tau .. ko kene jgk ajo haku wat cc ni ..

    ** lawa and sweet design tu

    ReplyDelete
  16. CC u begitu sweet, halus je hasil kejetangan u sis :)
    lauk udang tu sungguh meruntun jiwa raga ku, yummy yummy :D
    uncle, hepi b'day ya!

    ReplyDelete
  17. 2 ketul je kurma??!! isk isk... kalau kt umah aku mau tak cukup. mau anak2 aku guling2 majuk. kehhhh

    Cantikkkkkkkkkkkk kapkek kau. Kau deco la camne pon. musti cute cam kau jugak!

    Epi bestday pakcik! Semoga akan sentiasa diberkati Allah hendaknya. Amin. :)

    ReplyDelete
  18. cantik kak.....siyes!!! dah leh dah amik upah ni kak...hehhheeh mane tau rezeki akak dlm bidang baking2 nieh....

    wah kak, lauk pun ade khas tuk org dlm umah tu yeak....hihihi....udang kari tu nampak sodap kak...meleleh den tgk hah....lauk sardin pun same....nyum nyum nyummmmmmmm

    amin...moga2 'semaian' akak membuah kan hasil.....amin

    ReplyDelete
  19. wah cik lin ni dah ada can baik punya nak bisnes.. dah maju setapak.. lagipun cik lin ni kan housewife.. boleh gak tambah pendapatan kalau dah pandai baking dan deko cupcakes.. teruskan usaha.. mana tau satu hari betul2 bukak bisnes kan?

    ReplyDelete
  20. woooowww cik linnn semakin gigih buat cc yeeeeee........cantik lahhh!!!

    cik linn suka lauk sardin ke....?lauk yg itu buat kita selerakan

    ReplyDelete
  21. amboi rajinnya ciklin oi... semua benda ko wat,...bagus..bagusssss

    ReplyDelete
  22. weiiiii udang tu btul2 meruntun nafsu aku tau...skg aku ckup pantang tgk udang...pasti memeleh air lior aku nih....

    ek eleh...malas2 ko pon berjaya gaks ko masak 3-4 jenis lauk kan? tu kira rajin lor tu...

    ReplyDelete
  23. wahhhh dah makin maju kembar haku nihhh...chantekk tuhh wehh...kepanasaran haku tengok..huhu

    semuga kau dan haku peknen sesamer..kahhhhh

    ReplyDelete
  24. udah semakin cantek cupcake akak

    ReplyDelete
  25. Selamat Hari Lahir buat Abah Cik Linn yea..mga d pnjgkan umur..dlimpahkan rezeki dn berbahagia d samping orfg2 tsayang..Amin..
    Kek sangat santekkk..
    Udang kari..ayam kurma dn sardin itu sangatttttt la terkecur Yang oiiii..

    ReplyDelete
  26. salam kenal,
    Cantik cup cakes..boleh wat bisness tau..

    ReplyDelete
  27. serius cantik cuppies tu..eh..rajinnyer masak smpi 3..

    ReplyDelete
  28. lawaaaaaaaaaaaaa sgt2 CC tu linn....dah semakin terer skang buat deco CC la....cayalah linn....

    ReplyDelete
  29. hrp2 usaha mjadi..jgn putus asa okkk

    ReplyDelete
  30. Cik Lin cantik sangat all the cupcakes, kalau tak keberatan boleh tak nak resepi aising for cupcake tu, saya biasa buat resepi guna krimwell+butter+golden syrup, tapi macam oily sangat, susah nak bentuk....TQ dear

    ReplyDelete
  31. sedapnye cc tu..
    nengok jek dh tau..hehe

    nak udang..
    nak udang!!!

    sardin pun bolehlah...
    cecah dgn roti
    pn sodap..

    selamat lahir pak cik..
    semoga di panjangkan umurmu
    dan brbahgia selalu...
    amin....

    ReplyDelete
  32. wah linn...cayalah!!! cantik deco tu....combinasi warna pun lawa....

    nanti blh la start biz lak... slow2... insyaAllah... akak tgk awak ada potensi..yg penting minat... chewah... cam bagus je akak ni kan..

    ReplyDelete
  33. Memang cantik linn....akak vangga dengan usaha linn...amboi bahasa tak hengat kan. Apapun memang cantik....chaiyok4

    ReplyDelete
  34. Happy behday abah LIN....
    Moga diberikan kesempurnaan menjalani kehidupan seharian...

    ReplyDelete