Bila saya sudah tensen.....

Posted by Ciklinn Hasib.

habis segala montot periuk ku kilat2 kan.... hahhahaa...

tak hade maknanya............ ni semua berlaku bila mata ni sgt2 sakit tok montot periuk jadi hitam bila INCIK SOMI tlong masak... GGrrrr......

apapun pertama2 TQ pada incik somi yg kadang2 sgt2 rajin nolong masak.. tatapi kadang2 gua rasa sgt sakit mata.... bila dia suka pasang api besor2....... ala restoren konon.... haishhh..

dan kebetulan dapo kat dapur tu pun dah ala2 tua gitu kan.. makanya dia kuarkan api2 merah2 tu ha... hasil dari proses karbon tersebut telah menyebabkan semua periuk2 gua hitam melenteng......... huhuhuhuu.........

tapi saya mmg tak bebel kat laki.... diam2 jerk..walau kdg sakit mata dan hati sikit hahhaha..... dia dah tolong masak tu pun dah syukur.... tapi tapi tapi tapi....... Arghhhhhhhhhhhh.... kalu dia tolong masak.... lepas masak gua yg kemas.... gua yg mop dapor dan gua yg sental montot kuali... GRRRRrrr......

Ini rahsia...... jgn bgtau suami saya yer kawan2..pasal saya lepas geram kat blog ni kuikuikuikui....... (sambil tgok laki yg senyum2 ingat org puji2 dia dlm blog hahhaha)


pakai hat turbo lagi... kalo tak kilat gak tak taulah...

This entry was posted in .

Leave a reply