suami saya yg sangat cute - ciss cutelah sangat kannn....

Posted by Ciklinn Hasib.

pada suatu hari... suami saya kena pergi berkursus...
saya sangat hepi sebab saya ada kereta utk pergi merewang..
tapi hakikatnya saya sangat sedih sbb tak berani pun nak drive kemana2 ditemani 3 hero yg tgh lasak...
(huwaaaaaaaaa terseksa mak....)

eh sambung cerita suami cute...

dalam perbualan ditelefon saya minta agar suami saya belikan saya keropok ker apa ker...
then dia cakap.... dia belikan saya baju n kompom saya sangat hepi nanti kalu tgok baju itu.........

wah berbunga2 rasa..... tak sabo2 rasa nak sampai rumah nak tgok baju itu............
semasa saya keluarkan dari beg... saya pun membahagi2 kan tshirts kepada anak2 saya...

Terus saya bertanya.........." abang mana baju mama??... takde pun..."

"lor tu yg CUTE LAGI COMEL TU BAJU MAMALAH..... BUKAN BAJU ALIFF"


Arghhhhhhhhhh tiba2 saya rasa mcm Fengsannn... diatas kecutetan baju itu............ huhuhuhu

nak tahu baju apa yg CUTE SANGAT ITU?????



ia adalah seperti dibawah...... ARGHHHHHHHH









tersangatlah cute kan... hahahhahah.. apapun terima kasih pada incik laki..... sebab beli baju yg cute ini....

kat sini saaya nak bgtau pada incik laki........ saya sedang sgt giler utk memiliki baju yg seperti di bawah... yg ni kompom cute dan tersangat gojess klau saya dpt memakainya hehhhheeh...




wahhh sanagt suka lor sgn ruffles ni... sanagt2 comellkan.....

This entry was posted in .

Leave a reply