~~salam ramadhan dan aidilfitri pada semua~~

Posted by Ciklinn Hasib.

assalamualaikum.... huhuhuhuhuuh sedar tak sedar dah dekat sebulan aku tak menghapdet.....

pertama2 sekali aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada kawan2 yg wish pada entry lepas.... huhuhuhu aku sangat2 terharu tgok komen yg banyak itu dan pada yang selalu jenguk2 sini walau takde berita terbaru nak kongsi.... terima kasih sekali lagi....


aku juga nak memohon ampun dan maaf sbb lambat nak wish selamat berpuasa pada semua.... ni semua gara2 aku yang mmg2 tak larat langsung nak mengadap pc..... adoiiiiii pusing kepala gue kalu nampak cahaya komp nie..... tapi dek kerana laki ku sudah tegur..."mama dah sebln tak hapdet blog...." ya allah barulah aku perasan betapa bersawangnya blog nie...

aku skrg betul2 dilanda kemabukan yang amat2 teruk... tgok pc tak boleh... membaca tak boleh.... tgok tv pun kalu ada subtitle terpaksa tukar cnell sbb mmg takleh tgok tulisan2 tu.... ha korang bayangkanlah pale aku yg pusing 24 jam ni.... even tgh tido pun leh bgn muntah2.....apapun semua ni cabarann...dan aku harap aku terus tabah menghadapinya...aminn...

......... kesian kat anak2 n laki ku..... laki akulah yg urus anak2..n rumah..... terima kasih byk2 yer bang... kerana sgt2 memahami.........

sampai sini jer utk kali ni...sbb aku mmg taklarat sgt dah nie........ pada kawan2 semua... aku pohon ampun dan maaf sbbb takleh lagi nak melawat umah korang n tinggalkan komen2........

dan di kesempatan ni juga, sempena aidilfitri yg akan datang ni... aku sekali lagi pohon ampun dan maaf sekiaranya ada tersalah bahasa sepanjang perkenalan kita......... dan SELAMAT HARI RAYA PADA SEMUA...................

38 Responses to ~~salam ramadhan dan aidilfitri pada semua~~

  1. sian ko linn sampai camtu sekali laki ko buat..hahaha xpe aku memahami.. take care okeh.. erkk ko posa x? hehehehe

    ReplyDelete
  2. adoila sian ko linn xpe la wei saba je lah..aku penah merasa mcm ko rasa mabuk2 dalam bulan pose mmg xlarat weh

    ReplyDelete
  3. kesian ko dik..

    takpe2.. bebawak berehat yerr..

    biasa laa tu.. pregnant awal2 ni kan..

    salam ramadhan dan salam aidilfitri gak tuk linn sekeluarga yerr..

    ampon maap dipinta.. mensuci hening dosa.. seruan kita untuk semua..

    selamat selamat selamat hari rayerr..

    ReplyDelete
  4. sian akak..x apala kak..rehat byk2..selamat berpuasa utk akak

    ReplyDelete
  5. dugaan tu kak linn.... jaga diri bebaik yer... ain pun nak ucap kan selamat hari raya... maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  6. laling, akhir nye ko timbul jua yek..

    asuyai.. sian nye kamoo .. nk kuor bby gurl kut.. heheheh

    hrp2 ko bnykkan saba okeh .. teruk jgk kalau org kene mabuk2 ni yek (aku x depengalaman smp cmtuh sekali)..

    and last SELAMAT HARI RAYA ..
    ** nnt senang2 aku serbu umh ko tau

    ReplyDelete
  7. teruk nye ko lin
    huhuhuhu
    sib bek la anak2 kamo tu dah besor
    buatnye masih kecil lg lahh kan
    takpelah 9 bln jer
    pejam celik pejam celik dah banak..hehehehe

    oklah take care
    selamat ari raya too
    maaf zahir batin

    ReplyDelete
  8. kesiannya linn.... bawak bersabar yerk...mungkin dua tiga bulan lagi ok la tue...

    selamat berpuasa dan selamat berhari raya juga dari ain sekeluarga....

    ReplyDelete
  9. Takpe la ciklinn...kau rehat le. Terok sgt plak mabok kau tu ye..

    aku pon nk ucap selamat berpose & selamat berjari raye utk kau sekeluarga..(pakej) :P

    u take care k..

    ReplyDelete
  10. alahai.. linn teruk mabuk ko.. aku Alhamdullillah la...so far ok lagi.. kadang rasa nak termuntah jer.. tp x la sampai termuntah.. hehheheh... xpe.. sabo .. sabo ya.. hopefully lepas ni ko ok... nanti sure baby kiter sebaya... hehehehehe

    ReplyDelete
  11. selamat berpuasa dan selamat hari raya aidilfitri!!!
    take care yaa!!!

    ReplyDelete
  12. Sian awak lin..take care..SELAMAT HARI RAYA utk Linn juge

    ReplyDelete
  13. alahai cian kat u & ur hubby...
    takpe lah sis, demi famili sendiri memasing ada bhgn memasing utk berkorban :)

    ape2 pun u take care tau..

    slamat menyambut aidilfitri gak sis...mohon maaf if ada terkasar bahsa nak nak time mengomen nie kan...

    ReplyDelete
  14. cian cik linn sampai cenggitu sekali mabuknya.. tak pe semua dugaan nak dapat anak kan. semoga cik lin terus sihat sampai la besalin nanti.. insyallah

    take care yer..

    ReplyDelete
  15. semoga ciklinn akan ok .. n tabah hadapi semua ni..

    ReplyDelete
  16. SALAM LYNN..KYATT PUN NAK MINTA MAAF ANDAI ADE SALAH DAN SILAP YE..

    LYNN JAGA DIRI TAU..

    ReplyDelete
  17. tak per kejap jer tu...nanti ok lah tu..

    ReplyDelete
  18. it's ok linn...takpe..yg penting rehatkan badan...aku faham sbb da pernah alami gak camtu...pening kepala pusing2 24 jam plus muntah2 sampai masuk 16 weeks!
    take care and selamat berhari raya...ampun dan maaf dipinta kiranya terkasar and tersilap kata sepanjang perkenalan kita di alam cyber ini..

    ReplyDelete
  19. ciannya kat linn sampai camtu skali mabuk2 kan....x per..lama2 nnt oklah tu....
    tak sabar nak tgk perut linn lak besar heheheh....

    abis tu ni pose ke tak ni? :-)

    ReplyDelete
  20. sama la kita kemabukan...ko poser tak nie? aku alhamdulillah still leh poser...better poser dr x poser sbb aku mmg x larat nak mkn!!!harap2 ko ok la...chewaaahhh nasihat org...aku pon 2x5 gaks sama ngan ko...:(

    ReplyDelete
  21. sabar yer linn...dugaan tu..Insyaallah ganjaran maha hebat nanti di SANA..Amin...nanti2 oklah tu..mcm nieda thn lepas masa pose alah teruk sangat, lepas raya terus ok..Nieda doakan semuanya baik2 belaka

    ReplyDelete
  22. ...salam ramadhan ciklinn!
    wah...sapai gitu teruk kemabukan nye?
    sibbaik aliff & aisy dah besar kan
    dugaan tu
    nak dpt gegirl kot
    kami doakan yea....

    ReplyDelete
  23. Syed Ikram Syed Amir10 September 2009 at 10:31

    cinda,

    rasanya belum terlewat utk aku ucap salam ramadhan kat ko...
    ko apa khabar, maafla baru sekarang timbul, aku dapat blog ko ni no frp FP ko dr wife aku...
    Boleh beri email? atau ko tak kisah ke aku nak masukkan nama ko dlm mailing list ex smd98.

    ReplyDelete
  24. selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin..have a good rest eh..ntah2 pompuan kot..amin..

    ReplyDelete
  25. salam linn..tahniah..sabo ajelah klu dah mabuk teruk camni..akak doakan agar kamu dapat baby girl pulak kali ni...

    ReplyDelete
  26. hebat sungguh penangannya... sian ko linn... x per la take care ok.. slmat berpuasa n selamat hari raya....

    ReplyDelete
  27. sian kat linn...nak buat camno....pembawakan bdk.... takpe linn...kitorang paham...akak doakan yg terbaik utk linn..semoga syawal nanti ko lebih bertenaga...kalau tak, rugi la tak mkn segala masakan di pagi raya...hehehehe...take care ya!!

    ReplyDelete
  28. alahai kak linn
    sian ko...teruk betul mabuk ko kak..takpe...berbaloi nanti...

    kitaorg paham ler....don't worry
    aku pun nak mohon ampun & maaf pada ko sekiranya ada terkasar bahasa kan...he he he

    x boleh blah tu bila hubby ko ingatkan blog x berupdate...bagusss arrr...

    kak, aku doakan ko kuat menghadapi saat mabuk2 nie.....

    ReplyDelete
  29. siannye ko linn...sampai camtu skali..seb baik ko x kejee..eehehe...rehat banyak2 k...zaman mabuk aku hampir berlalu..skrg zaman menggemokkan badan lak..kahhh...smg kite same2 dapat bb gegirl erk..ehehe

    ReplyDelete
  30. lamer ko ilang..sian kooo..rehat cukup-cukup k..

    selamat hari raya utk ko n family..maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
  31. akhirnya ciklinn kembali..sabarlah ciklinn..bukan senang nak buat pahala..take care

    ReplyDelete
  32. Salam ciklinn
    Abg meor & family mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin. Semoga kemeriahan menyambut raya tidak kurang meriahnya dari tahun2 yg berlalu.

    ReplyDelete
  33. sesame la kite babe..alahai sian lak aku tgk ko hah..kalau tak ade jerk ko tetiap mlm kat ym ...ni da sunyi jerk

    ReplyDelete
  34. moga ko tabah dik harungi mabuk2 ko tu....

    akak pon mintak maaf kalo ade salah silap atau yg seumpanya ye...
    salam aidilfitri dr akak n co...

    re : thn ni akak beraya kt mersing...

    ReplyDelete
  35. Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin dr me dikejauhanns wat akak linn ittewww..

    ReplyDelete
  36. ciklinn...
    camat menyambut ari rayo.. aku mintak maaf slama kita berkawan kot2 aku ade wat ko tersinggung ke..aku mintak maaf ye ciklinn.. jaga diri k..

    ReplyDelete
  37. dugaan ms preggy kan..dah bape bulan lin?

    selamat hr raya buat awk sekeluaga..

    ReplyDelete
  38. yahoo..selamat kembali berblog..take care yer cik linn..dugaan nak dapat puteri tu kot..aminnn

    ReplyDelete