~~Hepi besday kanda...~~

Posted by Ciklinn Hasib.


Tarikh : 2 Ogos 2009 (Ahad)
Tempat : KFC, Seksyen 13 Shah Alam
Masa : 11.00 pagi - 1.00 tghari

pertama sekali terima kasih pada tuan rumah NIZA....... sbb jemput kami sekeluarga.... mmg happening majlis tu...tapi itulah aku dtg lambat.. atas masalah2 yg tidak di jangka hehhehehehhehe

sampai jer sana aku tak ingat mkn dah...apa yg aku ingattt aku nak SEMBANGGGGGGGGGG SEMMMBANGGGGGG DAN SEMBAnGGGGG....

almaklumlah kan aku ni susah nak kkuar rumah... makanya bila dpt jumpa kawan2 camni aku amat2 memenuhkan masa tu dgn bersembang2..... hahhahhahahha

1st juga aku jumpa yantz.... meen...... YANTZ...KO SGT2 COMELL OKEHHHH..... hehehheheh

member yg lain mcm biasalah geng2 ini...... hirda.... As.. Kak Iza... Sham... Ila n Azie.....

aku tak bawak kamera haritu..... dah tergesa2 samapi semua2 tertinggal... makanya aku copylah dari blog2 dorang gambar2 nie..........

kalu korang perasan mmg takdo laki n anak aku kan???? wakakkakkakakak dorang duk diam2 makan dan kasi chance mama sembang... TQ pada laki ku...... kerana memahami... hehheheh

Dikesempatan ini juga aku nak ucapkan tahniahhh pada As..... semoga aku pun mengikut jejak langkah kau yerk.... aminnnnnn

yantz n niza


yantz , aku, As, Niza

As, aku, Meen n Niza
kami yang ramaiii....

41 Responses to ~~Hepi besday kanda...~~

  1. weiiii...aku pun happpy jumpe ko....ko pun amat2 comel dah ala-ala cam muka siti nurhaliza!!!!siyes...mmg aku tgk ko asyik borak jek...aku tgk laki n anak2 ko duk sakan mkn...hehehehee...anyway akhirnya dpt gaks kau jumpe ko kan?xpe nnti2 kita gather sama2 lagiks k...

    ReplyDelete
  2. ko ada jugak dlm majlis tu erk...aku tak perasan plak masa baca n3 azie semalam...

    ReplyDelete
  3. bestnya jmpe kwn2..sembang x ingat lah yer...he he he

    ReplyDelete
  4. amin moga btambah la ahli keluarga ko x lama lg...


    meriahnya.. rugi2... huhu sedih tau x dpt join...

    ReplyDelete
  5. meriahkan linn....

    insyaallah, nnt bertambahlah tu ahli keluarga linn...kan linn dah dok dekat dgn as dan akak....tak lama lagi jangkitlah tu hehehehe...amin...

    ReplyDelete
  6. ko pun menghappeningkan majlis kanda & aqish yerk kak
    seronok gamaknyer....

    ReplyDelete
  7. weh aku tgk ko kecik molek jek .. mana plak beso nye..

    ** wah aku nmpak statement CT nurhaliza datuk K lur..

    bile ko nk jmp haku ni hah ..

    ReplyDelete
  8. seronok kan dapat jumpa kwn2...bila dh kahwin sesekali jer boleh jumpa kan...

    ReplyDelete
  9. wahh..seronoknye dia jumpe kawan2..

    ReplyDelete
  10. seronoknya klau dapat jumpa compem banyak benda je nak dibualkan sampai tak makan pun tak apa tapi nurul nampak kfc compem makan kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  11. wah kak leen....syoknyer g besday bash....semoga bertambah lg ahli keluarga....

    ReplyDelete
  12. tarikh besday tu sama ngan tarikh besday my hubby la.. hehe..

    ReplyDelete
  13. eh kanda dah 3 tahun ker? cepatnya budak bertuah ni membesar..dah lama tak lawat FP si niza ni..

    ReplyDelete
  14. Hai lin aper kabo? dah lama tak singgah sini....

    meriah nyer majlis...mmg seronok kan jumpe member.. mcm2 citer klr...

    ReplyDelete
  15. ciklin!!!! thx dtg! niza ingat lin xdtg tau..dok tgu2 x mncul..hehe..comel lote lah ko ni..ni 2nd time kan kita jumpa..1st dulu kat beday nana..tp jumpa tepi jln ye,,hahahah...

    pastu x nyempat eh ko nak makan terus borak2..aku pun smpi lupa nak tapaukan ko ayam..sowi eh lin..


    dan mintak maap gak apa yg terkurang kat majlis tuh ye..jumpa lagi..

    ReplyDelete
  16. salam..

    waa syioknye makan kfc ramai2 :)

    hepi belated besday kanda!!

    ReplyDelete
  17. Linn meracih ya wish aku.. heheh.. aku doakan ko bertambah ahli kuarga gak.. InsyaAllah....
    x sangka ko dtg... best.. sbb dah lama x jumpa....

    ReplyDelete
  18. uiiii bessnyerr..meriahh tueee

    ReplyDelete
  19. besttt gilerrr dapat gather ngan member bloggers! Anway epi bufday ya

    ReplyDelete
  20. bestlah jumpe kengkawan. hilang bosan ye tak hehe..

    ReplyDelete
  21. sayagn la kak, kalo lieya pegi dpt jumpe akak, asek2 tak dpt jumpe akak jek nieh...he hehe heeh......

    ReplyDelete
  22. wah cikk linnn kemain lagi bersembang.. seronok kan.. ialah cik lin jarang keluar rumah.. ni lah masa yang sesuai

    cik lin ni akak tengok comel.. macam anak dara..

    ReplyDelete
  23. meriahnya bday party!!

    linn pun seronok dpt bersembang2 ngan kawan2kan??

    hv a great day linn..

    ReplyDelete
  24. sib baik ko dpt dtg gak linn wpon lmbat.. sggup ko x mkn yer sbb nk sembang..hahhaha..yer la aku paham keadaan ko..jd ko jgn lepaskan peluang yg adoooo.. sib baik hubby ko sporting kan

    ReplyDelete
  25. hepi besday to kanda..ehee..
    Ciklinn comey jer ekk..cam jaman sekolah gitu.hihi.mesti seronok sgt jmpa geng2 lama tuh

    ReplyDelete
  26. awak sememangnya comel la sis...

    sungguh happening gitu...kalo dpt jumpa kengkawan wajib sembang2 kan, kira kenyang lah tu :D

    ReplyDelete
  27. Wah....seronoknya korang...
    awak ni memang kaki borak ye cik linn...hehehe

    ReplyDelete
  28. ...hahahha lawak ler komen linn kat blog akak!
    linn mabuk ke pening

    akak yg baca pon dah naik weng dah
    hahhahah

    ReplyDelete
  29. biasalah dah jmpa2 kwn pot pet je kejanya

    nak2 ciklinn kan peramah..hihi

    ReplyDelete
  30. salam cik lin
    wah kanda celebrate behday erk
    ceria semua photog2
    happy birthday to kanda

    ** Cik lin apa kabar
    Moga ceria selalu

    ReplyDelete
  31. Cik Linn.... awak kena TAG.
    Masuk blog saya untuk langkah seterusnya...

    ReplyDelete
  32. cik linn ko menten comel ok!!
    a ah le cam CT skit2.

    betui ko, sian aku tgk laki ko dok bwk diri mkn sorang2. takpe dia paham bini dia. hehehehe

    ReplyDelete
  33. Syok-nyer... bergathering ekkk? mkn free lak tur! Sumer comeyX2 belake... mak ngan anakX2!

    p/s: Awak pun kena Tag jugak! ahaks... Jgn maree yea Linn. Kalo boring nanti or kekeringan ide, leh buat! Take yr time dear...

    ReplyDelete